Hej alle,
Inspireret af Holstts tråd, tænkte jeg vi skulle have en for os forumspillere :)
Umiddelbart havde jeg forstillet mig kategorier:
Årets Villa
Årets Ulv
Årets Allstar
Årets Overraskelse
Årets GM
Kom glad med andre forslag :)
Folk må gerne melde deres forslag her i tråden, og folk derefter PM'ede mig hvem de vil nominere til de forskellige, så skal jeg nok holde styr på det hele :)
Nomineringsforslag til og med d. 10/12, derefter vælger jeg de 5 mest populære (laver formentlig en tråd hvor i kan vote om det)
Pokernet Forumspil Awards 2011
1) Thingyman har skrevet i den første tråd omkring Pokernet Awards, at han er i gang med at lave en form for "Awards" for forumspillere i stil med den, der har været på 2+2
2) Der var forslag om at lave en form for ww-mesterskab, hvor man fik point efter at være bedste ulv, NK1, bedste seer, bedste seercover osv.. men det døde lidt ud igen, jeg kan ikke huske hvorfor.
3) Forumspil er andet og mere end WW, så der skal også være kategorier til sheep, quiz´er af forskellig art, fifa-turneringer osv.
@tuz
2) Det er fordi hvis man holder score så vil man naturligt gå efter dem med flest point, uanset rolle, for at de ikke skal have særlig mange point. Derudover er der altid folk som ryger hurtigt (fx toga), mens andre ofte går dybt (fx undertegnede).
3) Så lad os kalde det WW-Awards
Synes at listen mangler:
Årets seercover
Årets seerspil
Og self:
Årets Record ♥
Årets fail skal selvfølgelig også tilføjes.
Sidenote: Jeg gør opmærksom på at det var i 2010 jeg lavede wolftrain fejlen!!!!
Det var gode tider :)
xitaah skrev:
Sidenote: Jeg gør opmærksom på at det var i 2010 jeg lavede wolftrain fejlen!!!!
Tilgengæld var den så epic at den fortjener at vinde for årets fail hvert eneste år der uddeles en award til "årets fail"
Ploven13 skrev:xitaah skrev:
Tilgengæld var den så epic at den fortjener at vinde for årets fail hvert eneste år der uddeles en award til "årets fail"
Link til tråd, hvor han laver fejlen? :P
Som tuz siger, så har jeg i lang tid planlagt at køre et awards show, men jeg ville lige i det mindste vente til, at vi var i decembermåned. Men jeg sender bare de kategorier, som jeg ville have inkluderet, som forslag til Alexander.
Mit forslag til Alexander er dog følgende:
Indtil d. 10 afgives der nomineringsstemmer. Efter det finder Alexander de 5 mest populære valg til hver kategori og poster dem som nomineringer, hvorefter der stemmes kun på disse.
Os nye spillere vil nok gerne have nogle cliffs på den nu "berygtede" Wolftrain-affære :)
På forhånd tak :)
EDIT:
Har fundet noget om det selv...
- Var tilbage i WW #1 i 2010.
- xitaah er ulv, men klarer sig ganske godt.
- 15-30 minutter FØR lynch vil han vise et "wolftrain"-billede til en medulv på MSN, men kommer ved en fejl til at sende det til toganim i stedet og outer sig.
Jeg ved ikke, hvad wolftrainbilledet betød, men måske det var et hoveringssymbol til folk efter de var døde...
Det skete i de dage at wolfie-donk Xitaah sendte et wolftrain-billede på msn til Toganim 10 min FØR eod som sidste ulv.
Det lo vi meget af den sommer!
So last year!
@OP
Personligt vil jeg foretrække at Thingy lavede dette award halløj. Intet ondt om dig (overhovedet!) - Men alt hvad Thingy laver, har en tendens til at være helt gennemtænkt og super veludført :)
Cliffs er ikke helt fuldstændige:
IIRC var det noget lig dette:
- Xitaah sender et wolftrain pic til mig
- Jeg buster ham IKKE i tråden
- Xitaah NK'er mig og tror han er safe
- Danielgron slowroller tråden næste dag og venter lidt med at oute at han og jeg var masons, og fortæller historien
Der skal også være "årets oneliner" / "Årets citat". I denne katagori nominerer jeg Jones for "extraordinære ulvejægere"
Eftersom der ikke blev lavet noget sidste år så burde 2010 også tælle med!
Til årets fail vil jeg gerne nominere ham der subbede ind i robinson-ww spillet i ML og claimede en rolle kort tid efter, hvorefter han blev lynched. Var det juden?
Det var fandeme humor at sidde og læse fra sidelinen
Må jeg være fri! Aldrig om jeg har slowrolled!
Jeg tog mig blot rigelig tid til at vade i xitaahs brøler!
"Extraodinary wolfhunter" var epic! :D
Af brølere skal man altså nævne Twajzer der 2 aftener i streg ikke formår at snipe vote i sidste min. men i stedet poster 22.01 så hans stemme ikke tæller. for satan det var frustrerende.
chrja skrev:
Af brølere skal man altså nævne Twajzer der 2 aftener i streg ikke formår at snipe vote i sidste min. men i stedet poster 22.01 så hans stemme ikke tæller. for satan det var frustrerende.
Ja!!
xitaah skrev:CykelNille skrev:
link plz
www.pokernet.dk/forum/ww-jul-dag-4.html#post1890547
Cliffs:
Vi har gennem udelukkelsesmetoden (hint: dårlige nk's) kommet frem til at Cykel er seer.
Cykel har peeket mig = ulv, og dablam = villa
Cykel siger at han smutter kl 21
kort efter begynder jeg heat på dablam
jones følger trop
Jeg ved stadig ikke hvad det er jones troede han havde fundet, men det var ret smart
Start fra omkring kl. 21 og så også se starten på d5 :)
Beat: Jeg hardclaimede seer og fik chrja lynchet d5 (antog fejlagtigt at cykel ville counterclaime i ML+1 så det ikke var en peeked ulv der fik lov at bestemme lynchet), og twajzer chokede i ML til trods for vi havde sat hans claim op rigtigt godt
xitaah skrev:
lol!
Jeg sad seriøst med tårer i øjnene den aften. Simpelthen så sjovt !
toganim skrev:
Cliffs er ikke helt fuldstændige:
IIRC var det noget lig dette:
- Xitaah sender et wolftrain pic til mig
- Jeg buster ham IKKE i tråden
- Xitaah NK'er mig og tror han er safe
- Danielgron slowroller tråden næste dag og venter lidt med at oute at han og jeg var masons, og fortæller historien
man skulle vist ha været der!
toganim skrev:xitaah skrev:CykelNille skrev:
link plz
www.pokernet.dk/forum/ww-jul-dag-4.html#post1890547
Cliffs:
Vi har gennem udelukkelsesmetoden (hint: dårlige nk's) kommet frem til at Cykel er seer.
Cykel har peeket mig = ulv, og dablam = villa
Cykel siger at han smutter kl 21
kort efter begynder jeg heat på dablam
jones følger trop
Jeg ved stadig ikke hvad det er jones troede han havde fundet, men det var ret smart
Start fra omkring kl. 21 og så også se starten på d5 :)
Beat: Jeg hardclaimede seer og fik chrja lynchet d5 (antog fejlagtigt at cykel ville counterclaime i ML+1 så det ikke var en peeked ulv der fik lov at bestemme lynchet), og twajzer chokede i ML til trods for vi havde sat hans claim op rigtigt godt
sjovt første spil jeg havde mig der.
Den dag i dag fatter jeg stadig ikke at Cykel ikke counter claimede.
bump
CykelNille skrev:
Eller dengang du besluttede dig at lytte til en peeket ulv i F3? ;)