Hejsa
Denne post er udelukkende ment som en føler
Vi er et par stykker der har talt om at arrangere en pokernet tur til Vegas i efteråret 2021
Jeg forestiller mig et vindue på et par uger, og så kan folk komme og være der i de dage det kan lade sig gøre.
Det er ikke meningen at vi skal tilbringe tiden sammen derovre, men det kunne bare være hyggeligt at tage afsted på nogenlunde samme tid
Af punkter jeg har med i overvejelserne:
- Hvor skal vi bo
- Her tænker jeg at indhente fordelagtige priser fra 2-3 hoteller hvis muligt. Det eksempelvis være mellemklasse hoteller a'la Ballys, Golden Nugget o.lign. Der er naturligvis intet krav om at bo samme sted alle sammen, men hvis jeg kunne lave en eller anden deal er bare ment som et tilbud.
- Fly - det klarer man selv
- Fælles arrangementer
- Jeg tænkte man kunne mødes til en fælles middag, 1 eller 2 tours eller lignende. Igen intet krav, men bare et tilbud
Anyway - dybere er jeg ikke, og tråden er som nævnt bare en føler for om der overhovedet kunne være stemning for det
Man kan ikke lave en tur der falder i alles smag, så ingen er afhængige af hinanden, og alle kan jo arrangere de ting de selv vil - kunne bare være fedt hvis der var mange der kunne mødes.