Nu nærmer julen sig igen og på utallige opfordringer vil jeg igen i år stå for en indsamling blandt jer Pokernettere :)
Hele år 2012 har jeg været en del af facebookgruppen "Tænd et julelys i et barns øjne" (se her), hvor jeg blandt andet har givet kage, boller og fødselsdagsgaver til en familie i Slagelse og gave til en dreng i København.
Jeg skal også sørge for julegaver til 2 drenge - en 16 årig i Hillerød (næsten alt er samlet sammen og er klar til afsendelse) og en 9 årig i Hirtshals (mangler stadig en del).
I denne forbindelse skal lyde en stor tak til Pokernets Jacob32DEN, der har doneret 2 poser med lækkert, moderne tøj, spil til playstation og helt nye fodboldstøvler, der helt sikkert vil sprede glæde hos nogle glade modtagere :)
Denne facebookgruppe "Tænd et julelys i et barns øjne" gør et kæmpe stykke arbejde året rundt med at hjælpe trængte familier med at holde jul og fødselsdage for deres børn.
Administratorerne samarbejder med andre grupper for at sikre, at ansøgerne ikke modtager hjælp flere forskellige steder fra.
Jeg har, for længe siden, aftalt med administratorerne, at jeg "henvender mig" på pokerspillernes vegne omkring 1. december og begynder at sende gavekort ud til de desperate sidste øjebliks ansøgere, som helt sikkert vil komme.
SKULLE der IKKE være ret stor søgning på julehjælpen via denne side, så går alt indsamlet ubeskåret til dette arrangement: Juleaften for fattige familier i København
Jeg vil i første omgang fordele de indsamlede midler via "Tænd et julelys i et barns øjne" fordi det derved kommer hele landet til gode og ikke kun København.
Derudover har jeg aftalt med ♥ DIEB ♥, at jeg skriver lidt om projektet på engelsk og han videreformidler det til de store pokersites - i håbet om at kunne få arrangeret nogle turneringer med addede prizes, hvor BI kan gå til julehjælpen :)
Pga. den nye lovgivning omkring buddytransfers, vil det i år IKKE være muligt at donere via et pokersite - kun bankoverførsel er muligt.
Kontoen hedder JULEHJÆLP 2012 og har reg.nr: 3212 og Kontonr: 3212605921
Husk at skrive dit Pokernetnavn eller "Anonym" som afsender :)
Indsamlingen slutter lørdag d.15. december - ellers kan jeg ikke nå at købe og få sendt gavekortene ud i ordentlig tid inden jul.
HomeMade ♥ har tilbudt at kunne modtage via MB (MoneyBookers) -- det kræver, at I sender ham en PM og aftaler nærmere.
Penge overført via MB bliver tilført saldoen, men trækkes først ud premio/medio December pga. gebyr.
Alle bidrag - store som små - er velkomne og vil i sidste ende gøre stor forskel hos nogle økonomisk trængte familier!
Jeg vil tjekke kontoen dagligt og opdatere efterhånden som der kommer donationer.
Sidste års tråd om Julekurve - I alt nåede vi at gøre en forskel for 27 børn og 14 voksne :)
Post #148 i denne tråd med "Nogenlunde sikker" status på donerede/ tilbudt om at donere fysiske effekter.