Jeg har oprettet PVT MTT på ladbrokes:
Buy-in: $10+1
Kodeord: pn
Er der nogen der er klar på en PN dyst?
\INC
Pokernet MTT - Ladbrokes 21.15
Lækkert lækkert....
... Så mangler vi kun 198 andre PN''ere
Kom frisk!
Nice.... Hva med ham ITA_ fyren? skal han ikke lige vise os hvordan det skal gøres eller er det for low limit? :)
klar.. udemærket ide
jeg er klar =)
Godt Boys & Girls!
Pt 3 tilmeldte, men det har selvfølgelig ændret sig når jeg kommer tilbage fra aftensmad! Am I right???
Ja det mente jeg nok!
Ej super at i alle er klar i aften...
\INC
5!! det skal være vildere
Kommer, hvis jeg ryger ud af pokerclub, som starter 20.00 samme sted, ville sgu være vildt med den håneret ;)
7 tilmeldte.... hmm her gik jeg og troede at PN var DK''s største poker community... Vi skal være nogle flere da.... Kom frisk!
Hvad med alle hajerne? Her er masser af fisk jo(mig).
\INC
Søndag er typisk der de store tours kører.
Så såden en lille en som denne er kun for de som ikke er med i de store søndags tours.
En anden gang tror jeg der vil være flere på et andet tidspunkt (om måske med et lidt længere varsel).
Men godt initiativ alligevel :)
@bly
Ja tror også det bliver en daytime tour næste søndag i stedet :)
Det kan vi også, men vil prøve at se om vi ikke kan gøre det til en fast knald-brikker-søndags-MTT om eftermiddagen...
Du ved bare hygge og så smider man jo heller ikke for mange penge væk grundet ens meget plagede søndagshoved! :-)
ska lige se om jeg har forstået rigtigt.. spiller vi den i aften eller bliver den aflyst? =)
Vi kører! :-)
cool nok :)
Ja det er trist de ikke tør :-)
vil i aflyse?
Skal vi ikke sige at hvis vi ikke har til et fuldt table kl 21 så annullerer vi ?
Det lyder rimeligt...
Jeg tjekker efter Prison Break...
\INC
Kun 6....!!!! Alt for få...
Vi dropper det og tager en næste søndag kl. 14 i stedet...
Ellers tak for interessen m8''s
\INC