Godmorgen pokernet
idag er det tid til at finde vinderen af pokernet open 2021
Alle deltagere kan naturligvis frit fortælle badbeats, smide billeder op i denne tråd - jo flere der bidrager til bloggen jo bedre
Godmorgen pokernet
idag er det tid til at finde vinderen af pokernet open 2021
Alle deltagere kan naturligvis frit fortælle badbeats, smide billeder op i denne tråd - jo flere der bidrager til bloggen jo bedre
Sindssygt
alle p pladser i Randers er optaget - og alle caféer er optaget
Men der er obv en pølsevogn
Spred rygtet om, at der er tilbud på mokai og shox i Kvickly, så skal du nok få en plads på en café.
En hurtig hotter på bridge regning - manden er rigtig mand, så han spillede selvfølgelig sten :D
39 spillere fra start! Blinds 25/50, startstack 50.000.
Folk er max kort liderlige, så jeg formår faktisk at vinde en pot på 6.000 inden turneringen starter.
CHIIIPLEADER! 8)
Level 1
1000bb dybe
denne mand folder Kk pre
velkommen til Randers
Jeg har lavet to individuelle last longers med Carsten og bridgeking - sidder på bord med Carsten.
Carsten åbner UTG til 300 (50/100 blinds), Mogens kalder i CO, jeg flatter med A7 fra BTN, mens Carsten siger han har sin ynglingshånd og SB kalder
Flop 722, checket til mig - 600, SB raiser til 1500, jeg caller
Turn 7, ham 2000, kaldt!
River J, ham 3000, Hero 10000, ham snap call - jeg er god!
Stack 60000.
Drengene lokker med Mokai, men jeg er i bil og skal vist i gaden (PartyLikeThereIsNoTomorrowSmiley)
Kebabben Randers Style
Bridgeking skrev:
Avs den kunne godt være bedre udført, giver den andre en mig hagekors referencer?
fedt med blog!
Man forstår det ikke - men jeg er åbenbart over startstack
De 3 konger skrev:Kebabben Randers Style
Og her er så det levende bevis på, at det ikke gør så meget om det er 10% eller 20% rake. Ronni sidelæns i Randers!
Jeg kan ikke slå spillet, så 10%, 20% eller 30% rake gør ikke rigtig nogen forskel!
Brugte 20 minutter af den første 5 minutters pause på at hygge med pølsemanden i pølsevogne fra tidligere…hvem kan være tilfredstillet efter en hotdog?! Prøvede to nye varianter…ikke nogle som ryger ind som nye klassiskere.
Stacken siger omkring 50.000 - livepoker kræver tålmodighed - I don’t have that ability!
Bridgeking skrev:Level 1
1000bb dybe
denne mand folder Kk pre
velkommen til Randers
Han har kun travlt når Smagløs har åbent 👍
Præmierne :
Pause
jeg har stadig startstack - men en vpip på 80% tæller vel også for noget 😂😂
Bridgeking skrev:Pause
jeg har stadig startstack - men en vpip på 80% tæller vel også for noget
Hvor mange bund sets foldet? :D
freakstar skrev:
Hvor mange bund sets foldet? :D
Det er nok på tide du sletter din udklipsholder ;)
Kan ikke huske mine hænder. Men har cirka startstack. Pisse hyggeligt bord!
Eller kan faktisk huske JJ ind på JT8s 3-vejs vs J9 og Q4s. Vandt sidepot på 50k mod J9.
Senest nyt - verdens heldigste mand aka. Mogens Vendt dobler med AKo v T5o for 15bb. Snak om at løbe varmt!
Livepoker er en ørkenvandring :@
Straddler. 3 mand kalder. Flop J86ccx. Check til knappen. 5000 ud i 7200, Hero kalder som eneste. Turn 9x, Hero check-shover, han kalder. Vores 75-straight holder med A-høj farvetræk. vi er nu tilbage i startstack.
Kort efter buster A-høj manden. Og Mr. Bridgeking kommer til bordet, han er desværre shortstack med omkring 30k.
tastemykebab skrev:Livepoker er en ørkenvandring :@
Det er helt sikkert sjovere end at vaske sofabetræk og lave medister med sovs og kartofler.
please flere updates! Gerne med bryster.
tastemykebab skrev:Straddler. 3 mand kalder. Flop J86ccx. Check til knappen. 5000 ud i 7200, Hero kalder som eneste. Turn 9x, Hero check-shover, han kalder. Vores 75-straight holder med A-høj farvetræk. vi er nu tilbage i startstack.
Kort efter buster A-høj manden. Og Mr. Bridgeking kommer til bordet, han er desværre shortstack med omkring 30k.
do kommer aldrig i gajen i det tempo der!
Den mest nittede mand ved bordet
Bridgeking skrev:Den mest nittede mand ved bordet
Tror da fanden når han en lørdag aften sidder med en Ramlösa :-)
dankjar skrev:
Tror da fanden når han en lørdag aften sidder med en Ramlösa :-)
Prøvede at gi ham en alm vand
Men uha nej - med bobler og citrus - ellers er det ikke fint nok til chefen
Bridgeking skrev:
Prøvede at gi ham en alm vand
Men uha nej - med bobler og citrus - ellers er det ikke fint nok til chefen
Tror du misforstår hvad dankjar mente....
grovfil skrev:
Tror du misforstår hvad dankjar mente....
Det tror jeg ikke
Kebabben dobler med 45 imod kk
Det lignede en dobling til bridgeking! Keep it up, m8 <3
87.000. Splaser for hårdt rundt.
Ronni er bust
21 tilbage
jeg har vist omkring avg
Bridgeking skrev:Ronni er bust
21 tilbage
jeg har vist omkring avg
Lets go Bridge
Hvordan står det til?
14 tilbage
Bigdondk skrev:hvem slog Ronni ud?
Homer
Bridgeking skrev:
Sodavand??
Travkongen skrev:
Sodavand??
Jeps - sådan er det når man har 3 timers kørsel hjem 🙁
Out.
9 timers poker uden følelsen af at have fat i bordet på noget tidspunkt.
Definitionen af rust.
Næste gang.
Aurvandil skrev:Out.
9 timers poker uden følelsen af at have fat i bordet på noget tidspunkt.
Definitionen af rust.
Næste gang.
Tak for spillet
Hyggeligt
FT
Men jeg er meget lille
Tabte lige en kæmpepot nu her
Så er han glad, der bliver doblet op, kort tid efter, hvor han(BK)var ude i en skummer, hvor han var slået med en 4’
Traktor skrev:Så er han glad, der bliver doblet op, kort tid efter, hvor han(BK)var ude i en skummer, hvor han var slået med en 4’
Hahahaha
Du er så full of shit
Men nu er jeg lille igen efter a10 ikke kan slå qj
På boblen nu
7 tilbage
Traktor har alle brikkerne
bust - bubbleboy
rigtig hyggelig dag
Surt, men alligevel en flot præstation selvom lige netop bubbleboy sviger lidt ekstra.
Bliver nok også nød til at indrømme at det var fortjent vundet, efter en kort battle hu.
Traktor skrev:Vinderen af turneringen blev
Tillykke med sejren👍
Tak for en hyggelig dag/aften, dejligt at komme ud ud lufte kortene lidt efter +10års poker pause😳
Det gik da pludselig hurtig efter jeg “8” og bridgeking “7” slap vores short stacks.
Tusind tak for besøget af pokernet samt de nye som dukkede op
Særligt tak til Ronni b for den nemmeste LL jeg har haft længe 😉😉
Tillykke !!
Nå……
@traktor
havde du Q4 i den hånd eller hvad ????
Bridgeking skrev:Nå……
@traktor
havde du Q4 i den hånd eller hvad ????
Hahaha troede da du havde glemt den hånd,
Først vil jeg lige sige, mange tak for en hyggelig dag, der var super god stemning, fedt at se og spille lidt kort med andre PN’er, snakkede lidt med et par stykker, som fortalte at de var lidt rusten i spillet. Men de bevidste da absolut at de kunne håndtere spillet til fulde, det endte med at variansen tog dem ud, poker guderne kunne godt have været lidt venligere her,
Chefen (BK), du spillede den hånd godt, jeg var bare heldig,
Hånden, 4 4
Det sidste bet du laver, overbeviser mig om at du ikke har en straight sammenholdt med forløbet, 😜 det bet ligner ikke et value bet men et bliv væk og fold for pokker da bet, men det hjælper da mig en hel del, at have Q4 i hulen ;-) du skulle jo nok have kigget det andet kort som jeg forslog, for at være helt sikker ;-)
Traktor skrev:Hahaha troede da du havde glemt den hånd,
Først vil jeg lige sige, mange tak for en hyggelig dag, der var super god stemning, fedt at se og spille lidt kort med andre PN’er, snakkede lidt med et par stykker, som fortalte at de var lidt rusten i spillet. Men de bevidste da absolut at de kunne håndtere spillet til fulde, det endte med at variansen tog dem ud, poker guderne kunne godt have været lidt venligere her,Chefen (BK), du spillede den hånd godt, jeg var bare heldig,
Hånden, 4 4
Det sidste bet du laver, overbeviser mig om at du ikke har en straight sammenholdt med forløbet,
Sygt du kommer til river med den hånd - tilt 😂😂😂
@traktor
jeg skulle have haft den her med til dig
Ser ud som et godt event 👍 super initiativ af BK og RCR
Bridgeking skrev:@traktor
jeg skulle have haft den her med til dig
Hahahahaha🤣 ja den beskriver det jo 100% hahaha
Allundberg skrev:Ser ud som et godt event
Det var et super event 👍, håber da, at der bliver flere af dem landet over, håber at de PN’er som deltog, gik en god oplevelse med sig hjem, og får lyst til noget lignende i fremtiden, Ronni B var også på besøg og gav den gas, med kortene samt “historie time” så jo der var hygge på