PokerNet svar nr. 2.000.000 coming up!
Så runder vi hos PokerNet endnu et skarpt hjørne, og derfor har vi i samarbejde med PokerStars udlovet lidt præmier.
Den, som poster svar nummer 2.000.000, vil modtage en $215 ticket på PokerStars. Denne ticket kan f.eks. bruges til Sunday million eller en af de mange andre store turneringer Pokerstars køre hver søndag.
Skulle man være så (u)heldig at ramme 1.999.999 eller 2.000.001, så får man en $22 ticket som trøst.
Læg mærke til, at det ikke er oprettede posts, men kun svar, der tæller.
Skulle en admin eller en mod vinde, vil billetten tilfalde den næste poster i rækken.
Vurderes det, at vinderen har spammet forummet, eller på anden vis prøvet at snyde, vil billetten tilfalde den næste poster i rækken.
Man skal have en Pokerstars konto for at indkassere sin præmie. Har man ikke allerede det, så kan man lave en her
God posting!
Mvh,
PokerNet Teamet
Nogen måde hvor man kan se status?
Hvis nu én, som ikke spiller poker på 'sunday million' niveau, vinder ... kan man så lave buddytransfer til sin mand :-)
A ren interesse, er det muligt at se hvad nummer post vi er nået til et sted :D
Baah synes sgu I skulle lave det som en surprise.
Ellers som kentkay.. Er der virkelig gået en million mere?!
Enig med razga, hvis man ser på alt den spam der instant er kommet på forummet kan man da kun ærgre sig..
Fedt fedt fedt fedt :)
BAM!
AND THE NEWWWWWW SUNDAY MILLION CHAMPION IS.....
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNCHINGDOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Gratz Punchingdove, du har nok mere brug for pengene end nogen anden.
jeg har lige modtaget en pm med at jeg har vundet... hvem af jer andre var den lige før og den lige efter? eller måske slet ikke nogen fra denne tråd?
Hvordan checker man, hvor langt PN er nået op i posts?
(ærgerligt WW-spillet er slut... i forgårs postede jeg rekordmange gange) :)
Hvis det her indlæg var sandt:
Dit indlæg var nr: 1996511
Så går der jo dage før der er en vinder.
Skal den vindende post være pokerrelateret? Det kunne være en kærkommen lejlighed til at få fokus drejet over på netop poker. :)
PS. hvordan ser man post count?
Zorro .. du er egenhændigt skyld i, at postcount er nået så tæt på 2 mill :)
(man må gerne drille dem man spiller ww med, FYI)
@zorro
Find en punchingdove-post. Tryk "anmeld til moderator". Se URL'en og led efter "r=1996683&t=241907". Hans post er så nummer 1996683.
PS: Nu du alligevel er halvvejs af vejen til at gøre PN et bedre sted, så skriv "pls ban for retardness" og tryk "send anmeldelse".
1.000.000 præmien var
1. En entry til PokerNordicas næste WSOP kval (værdi: $460).
2. En entry til PokerNordicas månedlige $50.000 freeroll (med god value - normalt kun 1.500-2.500 deltagere).
3. $50 på ens PokerNordica account
4. Noget PokerNet gear
Synes stadigt ikke jeg har set hvor man ser hvor nr. post man skriver? Det er måske kun admins der kan se det? :)
@frawan
kirk skriver lidt længer oppe
Tryk "anmeld til moderator". Se URL'en og led efter "r=1996683&t=241907"
r=1996683 er antal post.
Dino Stram - Barn nr. 5 milliard
www.youtube.acom/watch?v=3vXJf_UqGPs
kongeklip.. F I S siger Fis siger SE siger FISSE...
køb en banjo eller noget. Det er sådan et dejligt instrument.
Man kunne jo håbe !!
Ville være nice med en 215 tikket at komme hjem til efter en lang lang weekend med hele sviger familien :-)
2mill sygt!!
@wpkalle, haha lige før jeg vil sige at du fortjener den:)
Ved at holde det hemmeligt vil der også være en reel chance for, at det er en der yder noget til forummet som belønnes.
@raz
Du er vel med på vi selv kan følge med?
Hvis ikke, OMFG ROFL LOL
Jeg Forstår heller ikke hvor man ser det henne. Vi skal have en guide i hvordan man gør :D
det lidt nedern det kun er halvdelen af forummet som ved hvordan man ser hvor mange post som er lavet?:) pænt unfair.
men gl guys,og lad det blive en uvidende person som løber med sejren:)
Tryk "anmeld til moderator". Se URL'en og led efter "r=1997083&t=241907"
r=1997083 er antal post.
jeg så engang en hest
2300 indlæg to go :).
Har stadig et cash i SM til gode :/
gl med det, det bliver nogle sjove ting som bliver skrevet når vi nærmer os.
2100 igen
1790 posts to go :)
nice :)
lækkert tiltag, lad mig tage den ned
Du kan faktisk se det længere oppe i tråden, Asger :)
Edit: StonieN kan også bare gøre alt arbejdet for dig.
@AB
Når du trykker anmeld til moderator står der et indlæg nummer.
Fx. på dit indlæg: www.pokernet.dk/forum/anmeld.asp?r=1998394&t=241907
= indlæg 1998394
Asger_b
Tryk Anmeld til moderator (på din comment), i toppen står et link.
Deri er tallet.
Pokernet er som sædvanlig med på beatet hvad angår præmier.
Hvor mange mangler vi gutter?
der mangler 1527 ca
lol. Der går altså lidt tid endnu, guys.
vi mangler vil omkring 1200 indlæg eller noget i den dur nu :) så det passer nok meget godt med kl. 17.23 :)
Gaaab, hvad sker der lige? Vi mangler en troll tråd til at booste antallet af indlæg.
@joergen
ok men det er så ikke første gang i mit liv jeg er way off :)
Ship it
Spam!!!
Hvor mange views har pokernet typisk om dagen?
Og hvor mange har man haft i alt?
Hvordan ser man hvor langt vi er?
.... Okay, det står længere oppe :D
Der mangler små 1200 endnu. :)
jeg går efter nummer 3 mill. istedet for ..
Tja, med mit sædvanlige held, får jeg sikkert indlæg nr 1.999.998 eller 2.000.002 :-)
Nej - det her er indlæg 2000000
Edit: mangler over 1000
Ja der mangler over 1000 indlæg endnu.
aprilsnar@ Arrh. Da Svennebabz skrev, manglede der 1024. Det er en time siden og der er blot skrevet 100 indlæg siden :).
status ? er vi der snart ?
ahh nu forstår jeg hvordan man ser antal posts... ( :
shiiiipp it
jeg vil oz være med hehe
Haha awesome, hvor kan man følge countdown?
/edit: Fandt ud af det :)
@Otteen1
Google pokernet-countdown/2.000.000-post
Live link dukker op som HOT ♥
Den kommer vel til at gå til en af søndags-grinderne, hvilket vel må siges at passe meget fint.
Baseret på erfaringer fra sidste gang, kommer de sidste 100 indlæg i hvert fald MEGET hurtigt, så regner med der er fundet en vinder når jeg står op :) Gl
460 posts igen
Det går da godt nok langsomt nu her.... Skriv for satan skriv!
Godmorgen PN.
Er den ramt endnu?
tryk på anmeld til moderator knappen.. øverst er der en url hvor nogle tal er indblandet..der kan du se det:)
Lirum Larum
jeg vinder aldrig :)
Er der nogen der har et godt gæt på, hvornår den rammer? :)
ja jeg spammer forummet resten af dagen så jeg kan ramme alle 3 på engang :P
Hvad hjælper det fumle hvis du er MOD må du vel ikke deltage i konkurrencen?
Mon ikke den falder forholdsvist snart, når nu folk poster ekstraordinært meget, for at shippe gevinst.
Syntes personligt i burde have holdt det hemligt! Alt det spam her og ligegyldig posts are crap..
EnoonE@
100% enig, der er nogle som tydeligvis har fokus på at skrive det berømte indlæg at der kan risikirer at komme nogle idiotiske posts :)
Der mangler mange flere end 300 indlæg.
Det er jo SVAR nr. 2000000 det handler om.
Det vi i min bog så sige at man tager samlede antal indlæg og trækker antal tråde fra - og når man så rammer 2000000 er vinderen fundet.
♥
det er vel ligemeget hvad for en søndag man spiller hvis man vinder ikk?
Ja tydeligvis..
det holder da vidst ikke var Skod ? :) Nu må du ikke forvirre mere end højest nødvendigt
Så skal jeg da igang med at tælle hvor mange tråde der er oprettet :)
@ Andro
Det tal du kan se og alle snakker om har jo muligvis allerede fået fratrukket antallet af OP's. Eller også tæller systemet dem slet ikke med. Hvem ved ;)
@Hannekim
Det er tickets, så jo det er ligemeget hvilken søndag.
MVH Skod
Jeg håber ikke det er r ID'en der er det reelle nummer. I så fald ville det være ustyrligt nemt at lave et script der overvåger, og automatisk poster et indlæg når 1999999 er ramt :)
@Skod
Taeller indlaeg med som er blevet postet og saa en moderator/admin har fjernet?
Jeg går i seng om 1 time, så poster nu og om 1 time igen :D håber min bliver 2 mio..
@ KBB
Det er jo ikke sjovt, hvis der ikke er en lille tvivl om hvornår det er :)
Herligt, hvis den først rammer om 3-4 uger... Det ville give en del aktivitet ;)
Kan vi så få nogle flere posts igang, vi skal jo gerne ramme de 2 mio. inden folk kommer hjem fra arbejde!
Og jeg skulle jo gerne ramme, at få lov som lowstake spiller at prøve en tur med de store drenge kunne da være lidt awesome :)
Troede sku den var ramt, da jeg tillod mig at sove længere i dag ! :).
Fint at man kan sidde på Uni og shippe billetten. Jeg tror det bliver mit næste svar der rammer!
Nå, skulle jeg ikke bare nappe den - har aldrig spillet dyrere end $10 tours, så den kunne jeg nok snildt tage ned...
Pokkers, havde håbet det kunne klares i middagspausen, men der går vist lidt tid endnu...
@HauntedAce
Mon ikke den bliver ramt inden for ikke så længe? :) Der er vel kun godt 100 posts tilbage
Hold da kegle PN er langsom. Det er da ikke fordi folk voldsspammer forummet... sidder der 10K+ brugere og refresher siden konstant, eller hvad sker der?
@NanoQ
Så var de 2 mill nok nået for noget tid siden. Men er enig i den loader siderne meget langsomt
@NanoQ
Jeg synes at sitet har været en del langsom generelt på det sidste.. Det har ikke noget at gøre med folk der sidder og refresher hele tiden.
Tror dog heller ikke at der er så forfærdelig mange, der MÅ have den præmie. :)
Jeg tror den bliver ramt 13.11
Tror aldrig at der er blevet skrevet så mange ligegyldige posts i en tråd før ;)
Arh, måske lidt før :)
køre også vildt langsomt her
har brugt de sidste 3 min på at få denne tråd, frem og sådan plejer det sku ikke at være.
He Jumps!. He shoots, and it's going in!: Possst nr. 2,000,000!!!!!!.......
Håber snart dette stopper, man kan jo ikke lave seriøse ting på PN ATM. ;)
Jeg er ked af det drenge, jeres forsøg på at ramme er meningsløse! Jeg har nu ramt!
to late
Puha, jeg håber ikke jeg vinder. Jeg kan ikke holde mig vågen længe nok til at vinde en søndagstour!!
Med lidt held kan jeg nok nappe en 4273. plads i SM :)
Awesomness :D Man kan næsten ikke mærke på pn at denne her promo er igang :)
håber satme snart pn blir normalt igen, nu hvor den er ramt (går jeg da ud fra den er)
fuck hvor går det langsomt!
Er den nu også ramt, når den er 77 over, eller er det samlede posts ? Og det reelle tal for svar er noget under ??
Den er ramt nu, men hvem er de heldige vindere!?
Desværre ikke mig..
Den røg kl. 13.16 men kan ikke finde den nogen steder??
Har fundet 999 og 001. :)
Men grats til vinderne.....Altid noget at den ikke røg herinde ;)
Slap af 250 indlæg på de 18 minutter det tog mig at køre hjem..