Hej med Jer!
Det er med slet skjult stolthed, at vi kan præsentere PokerNets WSOP 2006 tiltag.
Læs mere her:
[a:http://www.pokernet.dk/news.asp?id=85][a]
PokerNet WSOP Camp 2006
BLÆRET!
Hvilken størrelses orden taler vi leje?
Skal helt sikkert IKKE spille Main Event men kunne da være en god lejlighed til at få set sig lidt omkring i LV
VILDT!!!!
Wauw! Lækkert tiltag!
@Webmaster
Linket på artikel virker pt. ikke?
[a:http://www.pokernet.dk/events/wsop2006/default.asp][a]
Damn det lyder cool,ser frem til at høre en masse mere omkring det:)
snowking
Hvis i vil vide mere end hvad i kan finde via WSOP 2006 siderne (Salomonsson''s link), kan i spørge i denne tråd, så skal jeg med glæde svare.
Håber at se jer alle der ovre til noget PokerNet BBQ party eller kina-poker :-)
Hilsen
Mikael
fedt tiltag i har taget pokernet.. Da jeg er ny i Vegas og kæresten heller ikke har været der før, er det sku rart at man under WSOP kan få noget erfaring fra folk der ved noget om byen.. Så vi ses da helt sikkert derovre..
djswing
@DTM
Linket virker ikke for mig...fra hvilken dato kan man bo der???
Daniel
Cheiron@ har du ikke vundet din billet gennem Acemag, var der ikke hotel ophold med i pakken??
Grunden til at jeg spørger er at jeg også selv vandt den gennem Acemag.
@Swing
Jo...9 overnatninger (i første omgang) fra d. 26.juli! Men har prøvet at høre om jeg kunne rejse allerede d. 24., så jeg kunne få lidt flere dage i Vegas og have mere tid til at komme mig over jetlag...! :-)
Men har ikke fået svar, og de to ekstra overnatninger bliver jo nok bare trukket fra i den anden ende, så hvis jeg kunne bo et sted billigt de første to dage og så ellers flytte på hotle d. 26., var det da bestemt en mulighed!
Daniel
PS. Nævnte du ikke at du skulle flyve d. 27??? Det er da meget tæt på første spilledag (28. juli) eller hva? :-)
Hej.
Rigtig godt initiativ.
Ligesom Strubjerg vil jeg gerne vide, hvad lejen ca vil være?
Alle de ting i forespørger vil kunne findes på vores WSOP sider, som kan læses via det link Salomonsson skriver i sit indlæg.
Af en eller anden årsag er siderne nede for nogle (jeg læser dem fint), men vi vil sørge for at de bliver testet og evt. fejl rettet hurtigst muligt.
/Mikael
Jeg kan ikke komme ind på dem - ved ikke om det er fordi jeg bruger firefox
Jeg kommer ind på følgende side:
Opdatering
Siden du forsøgte at finde er midlertidigt ikke tilgængelig på grund af opdatering!
Prøv igen senere!
... Jeg håber i får det op at køre snart, for jeg er meget spændt på at læse mere om jeres camp
Lyder da for fedt. Skal deltage i mainevent, og tænkte på at spørge hvor "danskerkolonien" holdte til, men det er der svaret på nu:)
Så mangler man bare at få lært det hersens Kinapoker, som jeg synes dukker op i flere og flere tråde:)
Hej alle,
PokerNet lejren vil ligge kort fra strippen, og jeg kan sige at lejen bliver en del lavere en strippens hoteller, som nemt koster 100-150$ per nat (kan komme ned på måske 75$ per nat, hvis man tager det billigste).
Den fejl i får kan skyldes, at webmaster ikke har fået "åbnet" siden. Vi vil løse problemet hurtigst muligt.
/Mikael
Hej igen,
WSOP siderne vil være oppe at køre indenfor et par timer.
Så vil i kunne se billeder, priser osv..
Cheiron@
Den pakke jeg har vundet gennem Acemag, er med hotel fra den 27/7 til den 10/8. Så det er 15 overnatninger. Mærkelig at du kun vinder 9 overnatninger så.
Med hensyn til jetlag. Det havde jeg ikke lige tænkt på, så det kunne godt være, man skulle tage et par overnatninger på hotel pokernet
Hvor lang tid vil folk mene det tager inden man er over et jetlag? Jeg spørger da jeg ikke har prøvede at flyve så langt før.
@djswing
Det er vel forskelligt fra person til person...jeg brugte en enkelt dag!
Personligt mener jeg jetlag er overvurderet. Bevares man er formentlig en smule træt efter en lang rejse, men så er det heller ikke værre.
@djswing
Vores præmier er jo også lidt forskellige...du skal selv sørge for at bestille flybilletter, hvor de ordner det for mig! Hvis...øhh...NÅR jeg nu stadig er med i turneringen efter de 9 overnatninger, betaler de selvfølgelig også resten for mig! ;-)
Da jeg var i New York for et par år siden, tog det mig tre uger at komme mig over jetlag efter jeg var kommet hjem, så JEG personligt er ihvertfald nødt til at have sådan nogle ting i baghovedet!
Daniel
Så er vi kørende! Det bliver max liret, hvis så bare lige jeg kunne aldre et år på en måned og skaffe nogle flere dollinger så var jeg max klar!
Hej med jer!
Vi er nu nået til det punkt, hvor vi synes at vi har pirret nok til nysgerrigheden og trukket pinen længe nok. Derfor har vi "valgt" at gøre WSOP siderne tilgængelig for alle :o)!
Beklager fejlen!
Med venlig hilsen
Mads Janniche
PokerNet
@webmaster eller moderater
Jeg vil vaere i vegas omkring midten af juli og ville derfor hoere om man hvis man som jeg rejser alene skal booke et enkeltvaerelse eller kan det lade sig goere at booke et 3 mandsvaerelse og saa selvfoelgelig dele vaerelset med hvem som nu ogsaa booker det?
@briedel
Hvis man skal booke til 3 mennesker, så skal man finde sammen først og så sende en samlet booking. Dette er for at sikre, at folk selv har ansvaret for, hvem de finder sammen med.
/Mikael
@DTM
Ok fair nok. Har lige et til spoergsmaal. Skal man booke i de perioder som i har beskrevet. For der er ikke rigtigt nogen af dem som passer ind i de dage jeg er i vegas. Saa kan man fx booke fra den 10-17 juli?
Hey. Det ser rigtig godt ud. Er der et par stykker, som kunne tænke sig at dele værelse med mig?
Best@
Det kan vi sku nok godt finde ud af! Hvor længe regner du med at være der?
Knæleren
Fra midten af juli til det slutter i august
Det optimale ville være, hvis vi kan være tre om at dele værelse, så vi kan spare de penge.
(Jeg har lige ændret mit svar... Jeg havde fejllæst, hvor lang tid, det strækker sig over)
Jamen umiddelbart er jeg også frisk på hele perioden, så lader det jo bare til vi bare skal bruge en mere?
Jeg er skam ogsaa frisk paa at dele vaerelse, men kan ikke vaere der hele perioden. Men hvis der er nogen som vil dele vaerelse fra den 9 til den 16 juli kunne det vaere helt perfekt. Maaske til den 17 juli men skal lige have fundet ud af hvor langt tid det tager at kommer til lufthavnen i L.A fra Vegas.
@Alle
Jeg kunne godt tænke mig at overnatte i campen i perioden (ca.) 16 - 26. juli...på et 3-mands værelse!
Nogen interesserede???
Venlig hilsen Daniel
Cheiron og Knæleren, hvad siger i til, at vi tre deler værelse 16-26. juli?
Jamen det er jeg frisk på indtil videre, skal vi så også finde en ny room mate fra d. 26 ,Best?
For dem der kommer over tidligt i perioden, skal I nok regne med at lægge en 20/30% oveni det ellers budgetterede til udstik fra undertegnede på pool, kinapoker, speed-druk osv osv ;-)
- AB
Jeg vil lige fortælle folk, at vi kun har et værelse hvor 3 personer kan sove i forskellige senge. I de resterende værelser er der kun 1-2 senge og selvom flere af sengene er dobbelt senge, tror jeg ikke at alle pokernettere vil så tæt på hinanden ;-)
Med venlig hilsen
Mikael
Lad os tage et værelse sammen, drenge...gerne med tre senge! :o)
Daniel
@DanTheMan
Hey, hvad blev der er den minigolf-bane i baghaven, som du viste mig billeder af for 2-3 uger siden?
Jeg havde ellers planlagt at tage til Vegas udelukkende for at rykke pokernettere rundt i en omgang high stakes minigolf, men nu er jeg da noget mere lunken ved tanken ;-)
Ellers fedt initiativ. Ser sgu godt ud. Nu må jeg vist igang med at kvalle. Det kan kun gå for langsomgt.
@Gene
Det var desværre umuligt at få huset med golfbane i hele perioden, så du må klare dig med pool bord og big screen, hvilket burde være nok til at få et par prop bets kørene (det er jo baseball sæsson).
/Mikael
Hej Cheiron og Knæleren
Lad os gøre det. Hvis i lige sender en privat mail til mig med følgende oplysninger, så sender jeg en samlet tilmelding.
- Profilnavn, Navn, Adresse, Telefon, E-mail
- Evt. ønske om ikke at blive synlig i pokernets beboer oversigt.
Knæleren, lad os prøve at finde en fra d. 26. juli.
Sweet!
Jeg kommer helt sikkert forbi, hvornår ved jeg ikke endnu, det kommer lidt an på om jeg kvaller, eller selv arrangere turen.. Og der er poolbord, - Nam Nam..
Edit:
Jeg kan se at asger_b allerede er ude i noget pool-udstik, det lyder sku godt!
@asger_b
Hvis jeg var dig, ville jeg ikke være så sikker på budget-delen, hvis du medtager billard som en del af dine probe-bets
I årene fra 1984-1986 var jeg monster billard-haj og rykkede alle rundt på den lokale bodega !
Du udfordres hermed i enten
1. Skomager
2. 3-bande carambole (Yes ! - kongespil !)
(dermed ingen pool - det er jo billardens svar på Sorteper)
Puma "The Hustler"
Uha der er allerede gang i billiard udfordringerne. Nogen der stiller nogle odds op?
Apropos Billiard, følger jeg en smule med i VM i Snooker for tiden. Som gammel keglebilliard-amatør synes jeg det er aldeles imponerende de stød de kan diske op med, og hvor langt frem de tænker når de sender kuglerne afsted.
Der er faktisk pænt mange ligheder mellem VM i Snooker og WSOP:
Halvfede og utrænede mænd med reklamer for poker sites på tøjet, kæmper i dagevis om sindssyge millionbeløb LOL
Og jeg udfordrer gerne til en high-stakes "UNO" HU-dyst, hvis nogle skulle have for mange lommepenge med derover...! :o)
Hilsen Daniel, erhversskadet pædagogmedhjælper!
Jeg er med på 3-bande carambole... Har kun prøvet det få gange og det år siden, men sjovt, yessir!
Knæleren og jeg mangler en tredje roommate til pokercampen fra d. 26 juli...
@Puma: Jeg kan forsikre dig om, at du bliver kørt rundt i alle sportsgrene, der kræver en ordentlig kæp!!
- AB
Damn, ville jeg sq gerne, ærgeligt man skal være 21 for at spille i USA :-(
Jeg regner med at være der ovre i netop den periode, super arrangement, jeg skal lige finde ud af præcis hvornår jeg tager afsted.
Det ser jo ud til at det enlige 3-mands-værelse er optaget, men er der nogen der er friske på at splitte et tomands??
Bestbluff og knæleren, i har PM...
Er der forresten netforbindelse i hytten?
@Kalashnikov
Har du læst "WSOP 2006"-linket ude i højre side???
Daniel
ja, men vil det sige at man kan tage sin egen laptop med og bruge nettet fra den?
Cheiron@
Jeg så lige et indlæg fra dig med den der golf tour på ladden, det lyder som om vi skal ud og spille når vi kommer derover?
@Kalashnikov
Det tror jeg da...har også selv overvejet at tage min bærbare med...!
@Knæleren
Det var en OT-mail til webmaster...kan desværre ikke spille golf! :o(
Måske minigolf? ;o)
Ja, Internet er med i prisen (koster normalt noget der ligner 10$ dagligt på hoteller), men vi har ikke fået afklaret, om dette er trådløst endnu, og selvom det er, så tag et LAN kabel med for en sikkerheds skyld. Det fylder jo ikke meget sådan noget skidt.
/Mikael
@DTM
Hvor mange computere kan så være på samtidig? :o/
Det bliver jo nok rimelig flittigt brugt!
@Cheiron
Nu har jeg ikke fået et svar endnu, men lige meget hvad, så finder vi en løsning.
/Mikael
@Knæleren
Golf er en super ide. Men vær lige opmærksom på, at temperaturen i Vegas i slutningen af juli nemt kan ligge på 40-45 grader:
[a:http://www.vegas.com/weather/averages.html][a]
@golfspillere,
Kan varmt anbefale Bali Hai, der ligger lidt ude for byen lidt efter Mandalay Bay.
Dejlig bane med masser af udfordringer og ganske fornuftig pris;-) ($360 dog incl. en bil og udstyr)
Gene@
Nu er 45 grader jo bare de der behagelige 7-8 grader over kropstemperatur ;) Det er jo bare tidligt afsted om morgenen eller sent om aftenen, jeg skal ihvertfald ud og spille et par gange. Jeg har fået en udfordring af en lokal, så han skal lige rives rundt en tur. Men det lader da til at flere af Pn`erne spiller, så også der er der mulighed for et par gode væddemål ;)
jaja 55$ 9 mands sng og 110$ 9 mands sng turbos begge 1st place Magnus wins tytyvm tror vi tager en 525$ turbo nu lol noooooooooot
Knæleren og jeg mangler en roommate til et tremands værelse med tre senge fra d. 26 juli til d. 8 august... Er der en, som er klar?
Jeg er. Dog bliver det formentlig ikke for hele perioden, men formentlig fra noget der ligner 4. Juli til 4. August - kan det gå an? Send mig evt en pm, så kan vi lige snakke sammen over msn.
Hej drenge,
Jeg vil godt tilbyde at koordinere værelser for folk der vil bo sammen med andre PokerNettere og dermed spare en skilling.
Måden i gør det på er:
1) send mig en mail eller tilføj mig til MSN ([email protected])
2) Vent på at jeg tager kontakt
Det jeg vil gøre er, at jeg vil vente et par uger og så koble folk sammen, hvis perioderne passer sammen.
I kan selvfølgelig også selv finde sammen via denne tråd eller hvad i nu kan finde ud af. Det er bare vigtigt at i, når i bestiller gør det klart, hvem der skal bo i huset hvor længe.
I kan f.eks. sagtens lave en aftale om, at i bor 3 sammen i 10 dage, hvorefter 1 person tager hjem og de andre 2 bor i huset 7 dage mere.
Så laver vi en detaljeret opgørelse, når vi sender jeg betalingsinstrukser, og "masteren" i huset sørger for at i har de korrekte værelser hele tiden.
I skal bare koncentrere jer om at rense de lækre cash games :)
/Mikael
bestbluff: Tror ikke, du får en trediemand, hvis det er knæleren folk skal sove med også LOL
Hey
Jeg har vundet en plads til main event WSOP på betandwin. jeg overvejede at sælge den men fik at vide af betandwin at det var en personlig præmie og at den ikke måtte sælges..
er der nogle der ved hvorvidt de kan kræve det..? eller eventuelt selv har solgt noget lignende..
formentlig ender jeg jo derovre og så skal jeg da helt sikkert bo i campen.. godt initiativ.
-Frederik
@Fred
Hej og velkommen til!
Ikke at det rager mig men hvorfor h... tager du ikke bare derover og nyder din ferie/præmie og får en oplevelse for livet sammen med os andre ligesindede??? Penge kan du sgu altid tjene derovre...! ;o)
@Knæleren
Skal man til at være nervøs??? ;o)
Daniel
Hej Frederik,
Det er en meget normal procedure, at præmien er personlig, så du skal nok indstille dig på en tur til Las Vegas til sommer. Det er nu ikke så slemt igen. Når nu du har vundet WSOP tror jeg du bliver glad for ikke at have solgt billetten :-)
Vi glæder os til at se dig i lejren.
Kan oplyse alle om, at jeg er ved at planlægge et par arrangementer i lejren. PokerNet BBQ er et must, da der står en velvoksen grill på husets store terrasse.
Og kommer der en stor tilslutning vil der være massere af midler at lave sjov og ballade for. Husk at PokerNet ikke skal tjene noget overskud på dette tiltag, så kommer der et bliver det brugt på en masse tiltag overfor PokerNetterne, der bor i huset.
/Mikael
@Knæleren og Cheiron
Jeg begynder i uno-træningslejr fra i morgen... Der skal ikke herske nogen tvivl om, at jeg går efter værelsesmesterskabet i uno.
Ja ja, den er god med jer! Jeg spiller dagligt UNO med børn i mange timer om dagen...så jeg er bange for at I skal stå tidligt op, hvis I skal slå mig! ;o)
Jeg læste både her og i Gene''s seneste rejsebeskrivelse, at immigrationskontrollen altid er et helvede i US.
Jeg var sidste sommer i Moskva og har derfor et gammelt russisk visum (+ en hel del andre !) i mit pas - tror I de amerikanske myndigheder går helt kold på det, eller er den kolde krig endeligt ovre ?
@Puma35
Som verden ser ud i øjeblikket, er det vist mere stempler fra Irak, Afghanistan, Libanon, Syrien og tilsvarende lande der får immigrationskontrollen til at blinke rødt - specielt hvis du har et sydlandsk udseende.
Men dit pas skal være nyere end 1997 - ellers er det ikke maskinlæsbart. Efter den periode tror jeg ikke de har problemer med visum fra Rusland.
Hvis bare du har et par timer til rådighed, når du mellemlander i USA, bør det ikke give nogen problemer.
@puma35
hvis du har et af de "nye" pas med stregkode tror jeg ikke der er noget prob. bare husk at dit pas SKAL være gyldigt et ½ år EFTER hjemkomst.
@puma35 du sagde billardhaj er du et navn man kender rendte nemlig selv lidt rundt i de kredse
jegersqok
Damn, sidder sgu naesten og fortryder, at jeg allerede har planlagt en ikke-pokerrejse til NY og Californien i den periode. Det blir da max liret det der! ;)
Du kan da lige kigge forbi Peter :-)
Har selv lige booket det andet 3-mands værelse i huset for 12 dage. Det bliver top underholdning!
@jegersqok
Naaah - hvis ret skal være ret var jeg nok kun verdenskendt inden for en radius på 10 km. fra Bjerringbro :-)
da jeg har inviteret kæresten med til vegas fra den 27/7 til den 10/8, tænkte jeg på om der også er andre der tager kæresten med til vegas. Så kunne vi jo sende kæresterne på shopping tur sammen mens vi sidder ved pokerbordet. bare lige en ide da min kæreste ikke er den fødte pokerspiller
@djswing
Du kan evt. parkere hende på Knælerens og mit tremandsværelse, så skal vi nok underholde hende, mens du spiller poker :-)
lol.. bestbluff@ tak for tilbudet men så tror jeg nok bare jeg tager på den shoppingtur med hende istedet for..
hey Gutter..
jeg har vundet et sæde ved WSOP main event og regner med at flyve derover d. 26 juli. Jeg håber også meget på at skulle bo i campen, skal dog først lige finde ud af hvorvidt betandwin har arrangeret hotelværelse..
Men jeg ville egentlig bare høre om der var nogle der var interesserede i at følges derover..?
P.s jeg har fundet nogle billeter til en rimelig pris med afgang d. 26 ved 12-tiden.
-Frederik
FredBrink@ hvor kommer du fra? Kan du uddybe det med de billige fly billetter lidt?
"kæresten med til vegas" LOL, nej det har jeg sateme ikke, M8! ;o)
Daniel
PS.
@Alle
Prop Bet; "Hvor mange pokernettere deltager i dette års WSOP Main Event, via et seat på nettet???"
Overvejer også at tage en smut forbi Vegas til WSOP, hvilket i såfald vil være sammen med min kone. Jeg kunne dog godt tænke mig at høre lidt mere om de bløde cash-games i Vegas. Jeg spiller personligt poker som en hyggelig/spændende/afslappende sidebeskæftigelse, hvor jeg har succes på de lave limits som fx. 22 dollars sng''s som jeg pt spiller mest.
Hvilke levels kan anbefales? Skal man hellere spille i de afsides liggende kortklubber? Kan det betale sig at få støvet rusten af sit limit hold-em? Og skal det være cash-games og ikke SNG''s?
@mpanny
De kører SnG''s nogle steder, men det er ikke så mange og jeg kender ikke niveauet på dem, selvom jeg kun kunne forestille mig, at det er lavt.
Cash games er gode og det er ikke så vigtigt om det er limit eller no limit. Normalt kan det godt betale sig at holde sig fra de største poker rooms. Spillet er ofte bedre i de små, men det kan du jo selv udforske lidt, når du kommer derovre.
/Mikael
@Alle
Vi er 2 makkere der søger en tredje til at dele værelse med i campen fra den 27 juni(ca.) til den 24 juli (ca.) det vil sige 4 uger rundt regnet.
Vi skal som de fleste andre der over for at spille cash game, tager nok også et par turneringer, men der vil helt sikkert også brugt blive nogle dollinger på hurtige biler og let påklædte damer ;-)
Vi er begge 24, semi ludomaner, semi studerende og semi alkoholikere. Vi mangler derfor en tredje mand som er frisk på lidt af hvert, eller i det mindste ikke brokker sig når vi kommer brøl stive hjem om morgenen ;-)
Har dette nogen interesse send en pm eller skriv videre i denne tråd.
Er den nogen som ved, hvor jeg kan få en billig flybillet til Vegas? Jeg har lige været inde på flybillet.dk og der var prisen ca 8500 kroner... Det må da kunne gøres billigere?
Hvis du kan rejse på en fredag, søndag, eller lørdag. Kan gateleven/mytravel gøre det for omkring 6200 over stockholm !
Ellers prøv at giv et af rejsebureauerne et ring. De kan oftes finde noget snedigt til en billigere penge end på nettet.
Best@
Jeg har fundet nogle på supersaver.dk til 7.400 med mellemlanding i Atlanta begge veje.
@Mick
www.justtheflights.com
Flyver selv fra 27 juni og hjem 24 juli. 360£
Med northwestern, der er dog et par mellem landinger i usa, men vil mene det er det værd i forhold til prisen. GL
Hmmm
www.justtheflights.com = en eller anden search engine? Er det mig der er helt gal på den (bær over med mig, det er sent :)
Mickey
Info til interesserede:
Vi er ved at være godt booket op i campen. Dette betyder at der faktisk allerede på nuværende tidspunkt er perioder, hvor vi må afvise folk.
Det er super fedt at interessen for projektet har været så stor, men det er ærgerligt at der er folk vi må afvise. Vi er allerede ved at udvikle en plan for, hvordan vi kan udvide PokerNet campen til 2-3 store huse næste år, men for i år bliver det desværre presset, hvis man vil bo hos os.
Derfor vil vi anbefale at man skynder sig, hvis man ønsker at bestille. Der er stadig pladser, så kom frisk.
/Mikael
@DTM
I hvilke perioder er der stadig plads? Og hvilke værelser evt.
Mickey
@Mickey
Vi har 1 værelse i alle perioder på nær een (se menupunktet WSOP 2006 til venstre).
Der er ikke den store forskel på værelserne (vi har ikke set dem alle, men fået dette af vide af vores kontakt), og de har alle 2 senge.
/Mikael
Ok. Er det muligt/tilladt at være 3 mand i et 2 sengs værelse? Jeg tænker på en 3. mand på en madras eller lign - Vi er nemlig (formodentlig) 3 der skal afsted.
Mvh Mickey
Ja, i betaler kun for værelset. Hvor mange i propper ind i det er for så vidt jeres egen sag (prisen falder bare per mand i er). Årsagen til dette er, at det er tilladt at være 22 i huset på samme tid, men dette kommer vi aldrig i nærheden af, så for min skyld kan i presse 10 mand ind i et værelse.
Men bare skriv til Webmaster hvis i vil have værelset, så er det booked. I kan bestille i lige præcis den periode i ønsker. De perioder vi har opstillet på WSOP 2006 siderne er kun vejledende.
/Mikael
Fuck så bliver man jo nødt til at ta til Vegas i år!... :)
Til jer der har været i Vegas: når de kære floormen og what-have-you''s checker ID hvor grundigt gør de det så? Jeg mener hvor grundigt kigger de på SELVE ID''et ikke hvor grundige de er med at tjekke folk... :P
- Toxdrengen
@Tox
John Murphy, der blev nr. 13-14 stk. i main event i løbet af 2004 blev jo rent faktisk tjekket af en floorman med rullende kameraer og tjekket grundigt så det ud til(han var 21)
Medmindre du vil skjule dig bag et fake skæg og solbriller, må du nok vente et år :-)
@Tox
Du skal have lavet falsk ID, du ligner jo en på 15 ;-)
@DTM
Hvornår får man en bekræftigelse på sit bestilte værelse?
@ Turbo
Ja det er jeg med på, mere om jeg vil riske det.
Mere til at gå i byen evt. cash
Forøvrigt:
Hvem er nede i huset dér på de forskellige tidspunkter? ( kan man ik se på wsop siden vel? ellers er jeg jo max donk... :P)
- tox
Jeg bor i huset fra d. 20 juli til 2. august, bl.a. sammen med Jacobhs. Så det er klart -EV at komme der pga. kinapoker og 9 kortsomaha ;-)
Men håber da på at se dig m8!
@DTM
Typisk at jeg har modtager bekræftigelsesmailen den dag jeg vælger at spørge ;-)
Webmaster@ Hvornår for man svar, på om man kan få et værelse, Jeg sende en mail til Pokernet igår?
(DTM fra craphattens account)
@djswing
Webmaster er i Århus og behandler mails (i rækkefølge når han kommer tilbage).
@Tox
Don''t do it. De checker rigtig grundigt!
Dan the man har skrevet dette her tidliger i denne tråd
"Ja, Internet er med i prisen (koster normalt noget der ligner 10$ dagligt på hoteller), men vi har ikke fået afklaret, om dette er trådløst endnu, og selvom det er, så tag et LAN kabel med for en sikkerheds skyld. Det fylder jo ikke meget sådan noget skidt."
Ellers koster en trådløs router jo ingenting, og specielt ikke i USA - en 30-40$ MAX.
Mickey
@ mickey
det hjælper bare ikke hvis det er 15 mand der deler ½mbit...
- Tox
Det er staterne Tox, er der ikke en god chance for internettet er noget 10mbit fiber fup ?
Vi er jo oldnordiske herhjemme mht. internet hastigheder.
Mickey
Hvor langt ligger campen helt præcist fra the strip?
Kan man se det på et kort?
Er der stemning blandt PN''erne for en ekskursion til Grand Canyon ???
Jeg ved ikke endnu, hvad tid jeg (+ bedre halvdel) kommer derover, men det er vel et must see, når man er på de kanter.
Det tror jeg ikke bliver noget problem at samle folk til. Lej en ordentlig amerikanercabriolet og tag afsted et par gutter.
Regner dog ikke selv med at tage med, da jeg har 20 dage i Californien, Nevada og Arizona inden jeg rammer Vegas...
@Puma35
Grand Canyon er et must see, når man er på de kanter. Det er ganske enkelt det mest fantastiske stykke natur jeg nogensinde har oplevet.
Men jeg var der i slutningen af september! Problemet er, at i er der i slutningen af juli, hvor der er ca. 938 grader varmt. Forestil dig at gå ned i en Weber grill, hvor der er fuld skrue på grill briketterne - så tror jeg du har en fornemmelse af forholdene om sommeren.
Hvis i tager derud, så lej en bil, afsæt et par dage og så skal der nok reserveres hotel derude allerede nu - hvis ikke det er for sent. Vi boede på Red feather lodge (tror jeg det hed), som er et ganske udmærket motel 3-4 kilometer fra South Rim. Og afsæt så en dags tid til at hike et stykke ned i kløften, og tage den gratis bus der kører langs kløften.
Alternativt kan i jo tage en helikoptertur. KimN kan sikkert fortælle mere om dette - men det skulle også være en storslående tur.
Slettet grundet brud på forumreglerne
@ Admin
Ban venligst shabani112 før han oversvømmer hele forummet...
det sker snart min lille ven så tag det roligt... ;)
Mens vi lige har gang i Vegas-tråden.......
Er det korrekt, at USA kører et helt andet net-system for så vidt angår mobiltelefoner ?? Dvs. at man altså ikke uden videre kan tage sin danske mobil med og blot skifte til ny udbyder ?
pft.
Puma: Det gælder for så vidt kun ældre mobiltelefoner, så vidt jeg ved, så har stort set alle nyere telefoner mulighed for at køre på alle net.
Jeg havde en Motorola med i Januar måned, og nogle venner havde nogle semi-nye nokia telefoner med, de virkede alle helt fint.
Mickey
Din telefon skal bare være en tri-band telefon. Som Mickey skriver, er de fleste mobiltelefoner sendt på markedet indenfor de sidste 2-3 år dette. Men tjeck det i telefonens brugsanvisning / specs.
Min Samsung X450 virkede ikke derovre sidste år. Så har måtte investere i en ny :D
Husk også, at ved visse operatører skal man slå udenlandstelefoni til INDEN man tager hjemmefra. Sådan var det i hvert fald med Telmore sidst jeg var derovre. Jeg havde glemt at bestille det da jeg tog hjemmefra, og da jeg kom derover var det for sent.
ud af nysgerrighed, på det link der er helt i starten til wsop 2006, skriver i at party skulle have nogle qualifiers til 11 dollars buy in, hvor er de??:)
Hej med jer!
Der er kommet en annullering af en booking i den mest efterspurgte periode (fra d. 21/7 til d. 12/8). Dette gør at vi pt. har minimum ét ledigt værelse i hele perioden.
Tjek oversigten over ledige værelser:
[a:http://www.pokernet.dk/events/wsop2006/pokernetcamp.asp][a]
Med venlig hilsen
Mads Janniche
PokerNet
den plads vil jeg meget gerne nappe, hvis muligt.
Edit: ny mail er afsendt til Mads igen ;-)
Ja, jeg kunne forestille mig at der bliver rift om den plads :-)
Først til mølle (eller først til mail om man vil)...
Det er godt at se at der er så meget opbakning omkring projektet. Vi vil gøre vores bedste til, at det bliver nogle fede uger i Vegas for alle.
/Mikael