Jeg har benyttet mig af PNs deal med Danske Spil, og indbetalt 3000 kr, for at få en 100% startbonus. Da bonussen ikke gik ind med det samme, altså stod noteret i lobbyen, ringede jeg ind til Danske Spil. Deres meget flinke kundesupport kendte slet ikke noget til en aftale med Pokernet, og da slet ikke til en 3000 kr 100% startsbonus. Jeg forklarede hvor jeg havde ideen og dealen fra, og sendte et link til supporten via mail. Han godkendte og sagde, at jeg blot skulle gå i gang med at grinde, bonussen ville komme ind.
Der gik nogle dage, og jeg fik spilet 10% af bonussen fri (iflg pointene), men bonussen var stadig ikke at se noteret nogen steder (ej heller under "aktive bonusser").
Så Jeg skrev til deres support, og efter 3 dage, hvor de ikke havde svaret ringede jeg igen. De beklagede (igen), var meget venlige og helt klar over fejlen - men melder nu, at koden "POKERNET", som skal bruges når man aktiverer sin bonus simpelthen var/er udløbet (!). De vil sende mig en ny - og så kan jeg lave et nyt deposit, og så kan jeg gøre brug af tilbuddet.
Dette er naturligvis decideret utilfredsstillende. Og lige så flinke de er i supporten, lige så inkompetente forekommer de for mig som kunde.
Andre der har oplevet lignende situation hos Danske Spil?
- Og har Danske Spil ikke en repræsentant herinde?
Pokernets deal med Danske Spil - problemer.
Det er en fejl, hvis koden er udløbet nu. Jeg skal nok lige prøve at se om jeg kan fange Danske Spil.
@Dieb
Lyder fornemt. Takker.
Man kan ikke komme på deres grindTracker, den står altid som afventer.
Vi er i gang med at finde en løsning mht spillertjeks på Danske Spil.
Jeg har samme problem.
Er dog blevet ringet op i dag af Martin fra DS, som har lovet at få styr på det.
storken73 skrev:
Er der nogen som er på GrindTrackeren ved DS?
Kan man overhovedet det?
Danske Spil er ikke på GrindTrackeren. Det har ikke været muligt for os at få oplyst om en spiller har brugt bonuskoden POKERNET (dem der tidligere har haft en konto), så det er kun de spillere der aldrig har haft en Danske Spil konto, der kan få et "godkendt" spillertjek.
Hvordan er det nu, at man checker om man er oprettet gennem PN?
Jeg har haft en bettingkonto derinde lang tid... Men poker blev først oprettet efter 1.januar og prøvede at bruge den der "POKERNET"-bonuskode (men blev så af to omgange). Kan jeg se et sted, om jeg røg ind under PN eller ej?
Jeg har ikke spillet derinde ret meget (= almost nothing), så hvis man ikke er oprettet korrekt, kan man så flyttes? (For regner med at spille der væsentligt mere i fremtiden)
@Zorro
I toppen i venstre side står der "mine deals". Der kan du se det.
@balsgård
Tak. Der står, at jeg intet har tilføjet... Og Danske Spil er ikke i drop down-menuen, så man kan slet ikke vælge dem (og dermed få det checked) :(
@Zorro
Som jeg skriver i post 10, så er det ikke muligt for os at tjekke op på, om du har brugt bonuskoden POKERNET, når du allerede havde en Danske Spil konto. Spillertjek er midlertidig fjernet fra Danske Spil.
Ok.
Jeg læste godt post 10, men tænkte, at I måtte da selv vide, hvem I havde på jeres deal, så troede jeg havde misforstået det... Lidt sjovt system, men tak for info :)
Jeg må holde øje om der en dag kommer en turnering kun for folk, der er med i dealen... Så kan jeg prøve at joine den... Det må afsløre det :)
Jeg ved, at jeg brugte koden... Men jeg ved også, at det først var i andet forsøg (1 minut efter 1.forsøg, fordi 1.forsøg kiksede)... Så er lidt i tvivl om det virkede :P