Hej,
nu fik jeg lige PN's nyhedsbrev på mail hvor der bliver tilbudt 500% bonus op til 1000 dollars månedligt.
Vil dette sige at man hvert månede kan sætte 1000 dollars ind på Nordica, frispille de 5000 i løbet af måneden så man derved er oppe på 6000 dollars, og så gøre det samme igen næste månede????
Fungerer dette også SAMMEN med en rakeback aftale?? Sådan man vel næsten frispiller op til 8.000 dollars gratis i måneden?? eller hvad??
PokerNordica 500% bonus til 1000dol
Der menes at du kan sætte op til $200 ind, og så få op til $1000 i bonus (500%).
har altid forstået det sådan at hvis der står 100% bonus op til 500 dollars så sætter man 500 dollars ind og har derved en bonus på 500 dollars der kan frispilles. den er vel også god nok så. ???
så skulle jeg da også mene at 500% bonus op til 1000 dollars ? og så betyder op til 1.000 dollars (deposit) ??? eller??
Det dollarsbeløb der står er den maksimale bonus.
100% op til 500$ = 500$ maksimal bonus
500% op til 1000$ = 1000$ maksimal bonus
500% bonus op til 1000$, betyder at du max kan få 1000$ i bonus, dette får du ved at sætte 500$ ind.
Altså, så svært kan det da heller ikke være. Hvorfor alt den forvirring?
Det beløb, du indsætter, skal du gange med 5.
Indsætter du 100 dollars, er bonus på 500 dollars.
Indsætter du 200 dollars, er bonus på 1000 dollars.
Er selv i gang med at spille depositbonussen fri og det tager altså en del tid på lowlimits.
Skal man så hvert månede deposit 200 dollars igen, eller starter der bare en bonus på ny?????
Skal man i øvrigt ikke frispille sin signup deposit bonus (200% gennem pokernet) før man kan gå i gang med reload bonus.
Skulle man ikke abre læse reglerne for deposit? :p
OLP1, Der er en reload bonus, så du skal sætte 200 mere ind i næste måned, og igen sætte penge ind igen måneden efter for at få endnu en reload bonus.
ludomand Du kan hvist godt have begge bonusser samtidig, men du kan kun frispille een af gangen
Bare lige så alle er med:
MAX bonus er $1000 - altså ved $200 deposit. Denne bonus kommer hver måned. Sætter man $200 ind og bruger den månedlige kode, så får man bonusen. Det er ikke tilladt med rake back på Merge netværket, som PokerNordica ligger på (derfor vi har gjort det på denne måned).
Bonussen svarer til 20-30% rake back.
Bruger man månedens bonus kode som overwriter den automatisk sign up koden. Man kan altså kun har 1 bonus kørerne på samme tid.
/Mikael
For dem der er i tvivl er der allerede en ret udførlig tråd om alle emnerne:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=131036
DanTheMan:
dvs. jeg skal finde en ny kode hver måned for de 500%, eller virker den samme fra jeres nyhedsbrev hver gang?? eller er det bare en engangskode jeg skal bruge