PokerNordica går selv All-In

#1| 0

Jeg sad og spillede på 2 borde inde på PokerNordica.... Jeg ser jeg sidder i small blind og kigger så over på mit andet bord, der er lagt op ved siden af det første. Da jeg så kigger over igen, så kan jeg se, at den er gået ALL-IN. Hvad ind i helvede skal det forstille. Talte med et par af dem derinde, og jeg var ikke den første, hvor dette var sket. Den ene ved bordet kendte en, hvor det samme skete. Nu har jeg mailet ind til dem, for det kan ikke være rigtigt. Har I andre oplevet lignene problemer?? Har oplevet mange mærkelige ting hos Sportingbet og PartyPoker, men aldrig at softwaren selv laver en All-IN. :-( GRRRR.

03-06-2007 05:02 #2| 0

For sindsygt.....

Det næste bliver at dealeren byder, når alle checker

03-06-2007 05:17 #3| 0

så det godt... k2 allin right? Synes jeg erindrer et problem med autofold knapperne etc men at det var blevet fixet.

03-06-2007 12:24 #4| 0

LabRat.....Var dit allias HacKnSlash?????

Ja, for det var min hånd. K 2 i ruder. Vil da aldrig kalde en All-In med det lort. End ikke i den værste omgang tilt. Mine 2 vinduer lå side og side, så jeg kan end ikke have trykket noget. Har ikke meget lyst til at spille hos dem mere PT hvis de ikke anerkende problemet. Tænk hvis jeg sad på et højt bord. Var da heldig jeg på det tidspunkt kan sad på $0.10/0.25. Tænk hvis jeg havde siddet på et $5/10 bord. Har ikke hørt fra dem endnu.

03-06-2007 23:06 #5| 0

Jeg har nu fået en mail retur, hvor de har sendt den videre i systemet. De siger de ikke har hørt om det før(mærkeligt med de meldinger jeg fik i nat), men at de vil kigge på det.

03-06-2007 23:11 #6| 0

Er det ikke dp der er tale om?
Så man er all in med det man har lagt og ikke mere, der er mange der udnytter den funktion.

03-06-2007 23:18 #7| 0

det sker for mig "tit" Abuello uden jeg selv udnyter det. Sker tit når jeg har mange vinduer åbne i softwaren. Så sker det jeg er disconnetet på et bord og at den går halvt i sort/jeg ikke kan gøre noget man stadig se hvad der sker hvorimod resten af bordene virker fint.

Er sket nok 3 gange på 10k hænder.

03-06-2007 23:24 #8| 0

Jeg har selv spillet der en del, og har aldrig oplevet de problemer. Jeg har haft lidt problemer med 2x2 borde, hvor jeg pludseligt ikke kan acte, men når jeg spiller med flere single borde, så har jeg endnu ikke haft problemer (har omkring 50k point på nl25/nl50/nl100).

04-06-2007 00:49 #9| 0

Abuello....Det er ikke noget disconnetet i den her. Så ville den ikke gå All-In..... Det er det der undre mig.

NayZe....Jeg havde heller ikke prøvet det før i går.... Jeg har ikke oplevet ante problemet.

04-06-2007 01:04 #10| 0

skod side

den gik også all in for mig drønede 30$ af , unden jeg havde en chance
for selv at vælge

så jeg sletter sg den %#"%" software

4500

04-06-2007 03:51 #11| 0

Skriv da til dem. Hvis folk ikke gør dem opmærksom på det, så kan de ikke rette det. Jeg har skrevet til dem. Det er totalt langt ude, at softwaren kan finde på det.

04-06-2007 14:12 #12| 0

Tak for oplysningen.

Dette er naturligvis noget som skal kigges på ASAP.

Jeg får meddelt fejlen til Merge Gaming.

04-06-2007 15:33 #13| 0

Vores support har fået svar tilbage fra Merge Gaming tidligere.

Her er svaret:

Spilleren gik ikke all-in. En spiller før gik all-in og dette all-in blev callet af spilleren.

Det er ikke muligt for softwaren at lave en handling, som koster spilleren penge. For at calle eller bette skal spilleren enten trykke på på call/bet knappen eller sætte et kryds i en af check boxene.

Det der formentlig er sket, er at spilleren har ønsket har calle blinden,men lige før spilleren klikkede "call" eller "call xx.xx $ check box" gik den anden spiller all-in uden at spilleren opdagede det. Dette betød, at det beløb han skulle have callet blev forhøjet.

Vi ønsker ikke gøre et stort nummer ud af denne sag, og har derfor valgt denne gang at kreditere spilleren med de $6.84 ($7) denne sag handler om.

04-06-2007 15:35 #14| 0

Wow.

Fin service. Det interessante er dog: Ville PokerNordica gøre det samme med et fuldt buy-in på NL5000?

04-06-2007 15:54 #15| 0

Synes det for en gang skyld er befriende at se en repræsentant fra en spil udbyder hurtig på svar-knappen herinde. Hatten af for det !

Selve sagen har jeg ingen holdning til.

04-06-2007 16:10 #16| 0

Her er svaret:

Spilleren gik ikke all-in. En spiller før gik all-in og dette all-in blev callet af spilleren.

Det er ikke muligt for softwaren at lave en handling, som koster spilleren penge. For at calle eller bette skal spilleren enten trykke på på call/bet knappen eller sætte et kryds i en af check boxene.

Det der formentlig er sket, er at spilleren har ønsket har calle blinden,men lige før spilleren klikkede "call" eller "call xx.xx $ check box" gik den anden spiller all-in uden at spilleren opdagede det. Dette betød, at det beløb han skulle have callet blev forhøjet.

Vi ønsker ikke gøre et stort nummer ud af denne sag, og har derfor valgt denne gang at kreditere spilleren med de $6.84 ($7) denne sag handler om.


LOL

Så har de så udmeldt at de spillere der har oplevet problemet, har løjet og man skal dermed ikke regne med nogen form for kompensation i "dyrere" tilfælde, og evt software bugs bliver der ikke kigget nærmere på.

Fornemt

04-06-2007 16:16 #17| 0

Jeg har spiller rigtig mange hænder på Nordica +50K og jeg har aldrig oplevet ovenstående eller hørt om andre spillere der har oplevet noget lignende.

kim

04-06-2007 16:19 #18| 0

Nu skal jeg ikke gøre mig for klog på pokersoftware, men det burde være ret simpelt, at lave et program, som selvfølgelig kun reagerer, når spilleren beder om det. Bugs man tidligere har set er, at programmet fryser (party har gjort dette meget), at knapperne ikke kommer frem eller lign. grundet problemer med firewalls og andre programmer på brugerens disk, men at softwaren selv skulle bette lyder altså utroligt.

Jeg har aldrig set eller hørt om dette får på Nordica. Hverken som rygte, klage eller ved selvsyn.

Hvis det var tilfældet at dette var en reel bug i programmet, mon ikke der så havde været en større storm af henvendelser?

Jeg siger ikke, at rebslager lyver, men jeg tror ikke at nogen af os kan afvise, at han fejlactet et par gange igennem karrieren. Også evt. dasket til en "auto funktion" uden at bemærke det, fordi der var action på et andet bord eller lign..

Men hvis andre får dette problem, så råb op omkring det med det samme, så vi kan tage fat i Nordica (som så igen kan tage fat i Merge som udbyder softwaren).

/Mikael

04-06-2007 16:28 #19| 0

Det mest logiske problem på dette område er vel folk der bruger laptops, med touchpad, hvor den nogengange registrere et "tryk" når man scroller med den.

Men så vil det ikke være særligt for Nordica, og vil desuden kategorisere den klagende spiller som en tåbe, der knap ved hvad han laver.
Dette kan jo godt være tilfældet, og er under alle omstændigheder, Nordica`s klare konklussion, da de forklarer hvad spilleren nok har gjort galt, og har derfor gjort det meget klart at det er ved spilleren at problemet ligger.

04-06-2007 16:38 #20| 0

@Coco
Det er et svar fra "Merge Gaming" og ikke Nordica.
At Nordica krediterer spilleren ser jeg personligt som god service.

kim





04-06-2007 16:52 #21| 0

Ok min detaljefejl, men for de implicerede spillere gør det jo ingen forskel, for hvorvidt de ønsker at spille på Nordica, da det jo er det tekniske der er problemet.

De har jo stadig fået at vide det er dem selv der har fejlet, og ikke noget tekinsk der kan ligge bag fejlen.

Synes stadig det lyder mærkeligt at åbenbart adskillige har oplevet fejlen netop her, men udelukker da ikke at de rent faktisk roder rundt uden at ville vedkende sig det, men virker bare som et mærkeilgt tilfælde.

04-06-2007 17:02 #22| 0

Undskyld mig, men du må da have ramt en af check-boxene ved en fejl.

04-06-2007 17:18 #23| 0

Vi påstår ikke, at spilleren lyver.

Vores partner og softwareudvikler Merge Gaming fortalte os, at dette ikke kunne lade sig gøre uden at spilleren foretager en aktiv handling selv, og vi forholder os derfor til dette udsagn.

04-06-2007 17:23 #24| 0

@Coco

Spørg på 5 Party borde, og så tror jeg også du finder et par personer, som enten selv har været ude for dette problem, eller kender andre som har oplevet det (bare på Party).

Årsagen er som du selv siger, at man nogen gange flytter musen hurtigt, og er man rigtig uheldig, kan man godt komme til at checke en box af.

Årsagen til at dette kan opstå lidt oftere på Merge frem for andre netværk er dog også, at Merge har en regulær "all in" knap. Klikker du på den rester du altså. Jeg faktisk selv dasket til den en enkelt gang da jeg startede derinde, så den skal man lige huske at have respekt for.

Fiser man fra den ene ende af skærmen til den anden over denne knap, så er det ikke utænkeligt, at man kan rammes af et super bad beat i og med, at man kommer til at trykke.

MEN det skal selvfølgelig stadig undersøges i dybden og det vil det også blive.

/Mikael

04-06-2007 17:33 #25| 0

Det jeg studsede mest over var, at der er et par stykker i denne på det tidspunkt ellers korte tråd der havde oplevet det.

Da det samtidig ikke er det største netværk, tænker man, nå ja det kan da godt være der er et par mindre bugs, som måske kun opleves en sjælden gang, synes i hvert fald det var et sjovt tilfælde at flere PN brugere havde oplevet det.

Merge afviste jo så blankt at det kunne være softwaren og personligt synes jeg også at det virker mærkeilgt at man ikke kan forhindre softwaren i at foretage en aktiv handling, men det betyder jo ikke at der ikke kan være nogle bugs hvor knapper til tider "forsvinder" eller ikke er synlige og andet.

Nordica kalder måske ikke noget løgner direkte, men er jo ikke svært at konkludere, at alt hvad disse spillere har klaget over har været ikke-eksisterende.

Har ikke spillet der selv, og ved da ikke hvem der har ret, men kunne aldrig selv finde på at klage over noget sådan uden at være 100% sikker på ikke at have trykket på bordet overhovedet, og desuden nok have oplevet det mere end en gang.
Så nogen har i hvert fald ikke ret, uanset hvem det så er.

04-06-2007 17:59 #26| 0

Det der undre mig nu er, at jeg ikke mener(bliver da usikker), at jeg havde trykket på noget på det bord, da dette skete, men det ville da give en logisk forklaring på hvorfor det skete. Hvis det sketer på den måde, gør det mig altså hamrende utryg ved at bruge disse "Auto" funktioner. Jeg har aldrig oplevet problemet hos Party eller Sportsbetting, så det er derfor jeg reagerer.

Men tak til PokerNordica fordi I ville kigge på det. Jeg holder mig lige lidt væk fra jeres "auto" knapper et stykke tid, indtil jeg finder ud af, om der er nogle autoknap sammenfald som kan ramme mig.

PS. Jeg vil ikke foretage mig mere i denne sag, men hvis det er et spørgsmål om autoknapperne, så bør man nok have en særskilt knap til at kalde en big blind.

04-06-2007 18:16 #27| 0

@rebslager

Det der sker er, at du nok får trykket efter manden er gået all in. Ergo får du trykket, at du vil calle hans all in i stedet for at trykke at du bare vil calle big blinden.

Dette er en risiko på alle sider, der har autofunktionen, men det gælder endnu mere, når man multitabler.

Jeg har i øvrigt taget fat i Nordica igen for at være helt sikker på, at de var 100% up to date på denne sag og de tog fat i Merge og stilte nogle klare spørgsmål. En del af svaret er:

"It is physically impossible for the software to choose any options that
will cost a player money. To call or bet the player /must/ either click
the button or select the check box themselves."

/Mikael

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar