kan ikke logge på pokerroom eller eurobet, ville bare hører om jeg er den eneste der har det problem:-(
pokerroom nede???
de er ved at opdatere systemerne.
Egentlig underligt de ikke kører med spejlede systemer. Det må koste dem boksen at skulle køre maintenece, når de nu skal lukke hele siden
@aflush
Mig bekendt har de noget spejl, men måske er de vokset så hurtigt at de er blevet nød til at ændre radikalt i deres setup.
Pokerroom har haft problemer med forbindelsen til deres server i lang tid nu. Jeg begik den store fejl at spille en $20 sit"n"go som jeg var ved at vinde, da deres server blev ved med at smide mig af - min øvrige internetforbindelse var perfekt, og jeg prøvede endda at skifte computer undervejs. Det betød så at jeg tabte sejren på gulvet. Jeg klagede over det efterfølgende, men de nægter at der var noget galt fra deres side (efter de sædvanlige 2-3 dages ventetid på svar fra support), selvom de bevisligt har haft masser af den slags problemer. Komplet latterligt.
Fremover tror jeg at jeg foretrækker at spille på sites der ikke snyder medlemmerne, og hvor det faktisk kan lade sig gøre at komme i kontakt med support.
@BingoBango
Jeg spiller meget på Pokerroom og er egentlig blevet behandlet godt gennem tiden.
MEN forleden dag, da deres server igen var nede, sad jeg i præcis samme situation som dig - jeg blev smidt af deres server i en 30$ SNG.
Jeg har endnu ikke fået pengene retur, og deres support ignorerer mine henvendelser.
Det er til at blive vanvittig over. Jeg overvejer kraftigt at skifte favorit site.
Man kan kontakte deres live-support gennem deres "Cashier," og det har jeg tænkt mig at gøre.
Fortæl gerne hvordan det går for dig, Bingo.
Det samme skete for mig i går. Jeg spillede dog kun en 10 dollars SNG, men røg af gang på gang.
Dear Lars
Thank you for your recent email.
Please accept our apologies for the delay in issuing your ticket for the site issues experienced recently.
I have requested that a $30+$3 ticket be credited to your account, you should see it there within the hour.
Once again, we do apologize for any inconvenience caused. Thank you for playing at PokerRoom.com, your patronage is appreciated.
Should you have any further queries, please do not hesitate to contact us.
Regards,
Barry
PokerRoom.com Support Team