pokersites update pr. 1. januar 2012

#1| 0

Nogen der ved om der findes en side som samler alle de enkelte pokersites mange tilbud op som sandsynligvis vil komme op til nytåret - nærmest for at kunne få et samlet overblik? Party poker er jo allerede begyndt.

23-12-2011 16:26 #2| 5

PN er et godt bud :P

23-12-2011 16:32 #3| 0
OP

Håber jeg også på bliver aktuelt:-)

23-12-2011 16:36 #4| 0

Hehe, ja PokerNet er nok ikke noget dumt sted at lede. Lige så snart vi har alt på plads, så skal vi nok smide det ud i forummet. Der skal nok blive run på i januar!

23-12-2011 17:03 #5| 0
OP

Super.

23-12-2011 17:11 #6| 0

Håber at det bliver et samlet oversigt med alle der har modtaget licens og udbyder poker, og ikke kun en Partner tråd, som et par af de første licens tråde har været præget af.

23-12-2011 17:16 #7| 0

@Troels_1 det er lagt op her på PN i en af trådene. Altså et link til SKATs hjemmeside hvor der var et dokument med alle der har fået licens :)

23-12-2011 17:23 #8| 2

Korrekt at der var en fint lille link i bunden, til en skat hjemmeside hvor man så derfra kunne finde et excel dokument, hvor man kunne danne sig et "overblik".

Den oversigt jeg ønsker mig, er en liste med alle udbyderne netværk og valueback / bonus, ved forskellige summer af rake / hænder /. Meningen var er det skulle være nemt for spillerne at sammenligne og overskue de forskellige systemer, men 9 dage før lovgivningen træder i kræft er det en promile af udbyderne der har fortalt hvad de har at tilbyde kunderne. Det mener jeg er et problem, og det syntes jeg sejler!

23-12-2011 18:23 #9| 0
OP
Troels_1 skrev:
Korrekt at der var en fint lille link i bunden, til en skat hjemmeside hvor man så derfra kunne finde et excel dokument, hvor man kunne danne sig et "overblik".

Den oversigt jeg ønsker mig, er en liste med alle udbyderne netværk og valueback / bonus, ved forskellige summer af rake / hænder /. Meningen var er det skulle være nemt for spillerne at sammenligne og overskue de forskellige systemer, men 9 dage før lovgivningen træder i kræft er det en promile af udbyderne der har fortalt hvad de har at tilbyde kunderne. Det mener jeg er et problem, og det syntes jeg sejler!

Troels_1> Netop derfor oprettede jeg tråden i håb om at PN ville yde denne service.
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar