Sidder og følger rolignu på PS, men er der andre af jer pokernettere som er/har været med?
Kan se at gammonmorten røg ud omkring 1000, men kender kun hans nick fordi han vandt i sidste uge :)
Mvh Claus
Pokerstars 200+15
Det er så rimeligt cool at spille 4 borde i en $200+$15 og samtidig følge med I Mr.Swatch spil:-p...
Nå røg på stars er stadig med på party men meget lowstacked.
Havde et virkeligt sygt beat på stars - ellers havde jeg været chipleader med 500 tilbage - spillede ringe bagefter. Jeg er rystet over så mange dårlige spillere dr bliver ved med at være i de store søndags turneringer!!!!!
ses
ps: Dynamisk på party.
Kom igen frede - også satans han skulle sidde med JJ på BB :)
Glippede vidst det omtalte beat, da jeg hentede noget mad. Så du havde mistet ca halvdelen af din stack og spillede lidt vel frisk til bagefter :)
Mvh Claus
ja Claus det er rigtigt - tabte en pot på 20.000 på river , og måtte så kæmpe mig tilbage igen - rigtigt dårligt raise til sidst jeg var stadig "påvirket" af den store pot.
Kæmper videre på party
fuck hvor kan det egenligt være kedeligt at sidde og kigge på andre spille NL turnering. Sidder og følger "gaffel" fra Oslo. Har kigget i 10 min nu, og der har stort set ikke været action. Der er en der raiser 4 BB og så folder alle, eller også er det SB vs. BB som tjekker hele vejen til river...zzzzzzzz....tænk at de gider at betale så mange penge for det:-D...
Godnat.....
Gaffel er en hyggelig fyr fra oslo har spillet "live" med ham flere gange.
"hyggelig" = frisk mand med penge i lomen lol
Jeg røg ud som nummer 436, men FlyffyTortus er stadig med.
Han er ca. top 20 lige nu med ca 35K. Mon ikke han nok skal nå til finalen?
Håber!
Fed aften...havde en god stack på stars...men qq tabte allin til JJ halvdelen af min stack...og bombom lidt senere QQ gik allin på flop, modstanderen er mindre end mig men stor stack vender JJ og J på turn. To gange QQ vs JJ i løbet af 5min. Og taber derfter med Ak til 66...out. Men så er det da godt at man kan smide et par tusind på cashgames bagefter...lmao.
Lige blevet færdig med en hel nats arbejde...tog 7 timers fullring at få lavet overskud efter 1.5 times tilt på SH...Tired.
Jeg kom lige ved og næsten.
Var Chipleader på finale bordet på party, men fik en hjerneblødning og smed næsten hele min stack væk på et forfærdelig play. Doooh.
Endte som nr 10, og må lige som rolignu sige: hold da kæft hvor spiller folk ringe! Havde jeg tænkt mig lidt om havde jeg uden problemer kunne cruise frem til de gode pladser og måske vundet den. Specielt de sidste 3 var uhyggelig dårlige.
Damn it der kan gå lang tid før jeg får chancen igen :-(
Doh knish, kender det så godt man har spillet "sublimt" og været lidt heldig i lang tid, for så at præstere én markant graverende fejl i slutfasen, krist det er nederen.
@Deicer..."Nietzsche, your the man !"...
Skylder dig vist stadigvæk en 50"er ;)