100 tilbage - jeg er der endnu. mr swatch.
SES
Pokerstars 200$
røg ud af partys som nr 122 2 pladser fra pengene ;) havde 15k average 9k, men så ramlede mine lommedamer ind i quads 9999 på flop bye bye.
Stort tillykke Morten. Flot spillet.
Næsten hver uge vi har en dansker med i toppen. Herligt.
Stort tillykke fra mig også Morten :-)....
Fulgte dig helt til dørs og det var kanon. Svært at sige når man ikke sidder i situationen selv, men umiddelbart havde jeg ikke lavet en deal med den chips stack du havde (3,5 mill mod 1,1 mill), i forhold til din modstander !!
Men som sagt er det let at sige når man ikke selv sad i situationen.
KANON gået........:-)
De delte differencen 75/25 %.
Så den var delt fair nok ud fra chips stack.
Dealen er også ok. Men med den stack han havde, mener jeg chancen for at vinde var meget stor og samtidig havde han kørt de andre rundt i ringen, så respekten for ham havde han 100 %........
Men absolut ingen kritik for at lave dealen. For det var super flot spillet !!!
Det er da en god deal. Den kan jeg godt forstå Morten takker ja til.
/DTM
Tillykke supergået. 75% deal er da helt fjong, specielt HU alt kan ske der.
@BGMorten.
Først og fremmest tillykke med sejren. På din profil står der, at du har spillet poker siden december 2003, altså under et år. Er det en fejl eller er du bare meget talentfuld?
Har kun spillet siden december ja, men har spillet gammon i en del år, har nok gjort det lidt lettere at sætte sig ind i et nyt spil. Har ligeledes nogle talentfulde venner som jeg har lært meget af.
Men som Frederik siger var jeg lidt heldig på vej til finalebordet, men det skal vel til :)
Ja - man skal være heldig, og så have evnen til at udnytte heldet.
1833 spillere. Og kæmpe tillykke herfra også.
På Pokerstars news står der at GammonMorten var en "vertiable elimination machine"....
Og så pointerer de at spilleren, der fik 8. pladsen, rent faktisk ER fra Nordpolen....:o)
"Og så pointerer de at spilleren, der fik 8. pladsen, rent faktisk ER fra Nordpolen....:o)"
Ja, har hørt at han var iskold i sine beslutninger det meste af turneringen...
Mvh Mika
Stort tillykke , det er bare godt gået, nr 1 ud af 1833 , det er ikke så ringe endda ,lol , Mvh Søren
Fedest!
Stort tillykke herfra, rigtig godt gået Morten. 1800+ deltagere i en 200$ tourney, det er da osse noget der kan mærkes på rollen :D:D
Keep it up!
D