Pokerstars efter 31/12

#1| 0
MESTERBLOGGER

Spørgsmål her fra os der ikke har fulgt så meget med og blot spiller lidt hygge på stars et par gange eller 7 om ugen :-):

Hvordan skal man forholde sig til nedenstående efter 31/12?

1. Skal man sende ens bank detlajer ind igen? Jeg oddser på Centrebet og der står følgende på deres hjemmeside:
Centrebet accepterer i øjeblikket væddemål til og med 31. december 2011. Men der kan igen laves væddemål for alle godkendte spillere efter den 1. januar 2012. Sørg for at din konto bliver godkendt efter de nye licens regler.
Kontakt Centrebet

2. Skal man installerer PokerStars.dk? Hvis ja spiller man så kum mod danskere?

3. Kan man blive ved med at spille på PokerStars.com eller hvordan hænger det sammen?

4. Hvis jeg eksempelvis vinder en stor tour inden 31/12 er jeg så skattepligtig selvom jeg først tager pengene ud efter 31/12? Det er måske lavet så man kun er skattefri for det man casher ud fra PokerStars.dk efter 31/12?

17-12-2011 09:42 #2| 1

Gode spørgsmål - Prøv at gå på opdagelse i trådene :-)

17-12-2011 09:43 #3| 0

Alle dine spørgsmål er besvaret i andre tråde

Re 1: du skal igennem et identitetscheck
Re 2: Ja & Nej
Re 3: Nej (du spiller reelt på PokerStars.com gennem PokerStars.dk)
Re 4: Ja, gevinsten er skattepligtig på gevinsttidspunktet. Det er fløjtende ligegyldigt hvornår du casher ud. Det er lidt ligesom din almindelige løn: du betaler skat når den indtjenes og ikke den dag du hæver den fra bankkontoen.

17-12-2011 09:46 #4| 0
MESTERBLOGGER

@salsquer

Nah er en doven hund...specielt om lørdagen

@Thyssen

Super tak! Var også hvad jeg forventede men var ikke sikker

17-12-2011 09:51 #5| 0

:-) Idet jeg er på 11 timers vagt har jeg intet til overs for dovne hunde!

Spøg tilside: Der er flere tråde om de ting du forhører dig om. De svar Thyssen har givet er fine, men det ville nok være en god ide at bekæmpe din dovenskab og gennemlæse dem!

VH

Morten

17-12-2011 10:11 #6| 0
MESTERBLOGGER

Okay point taken

Sætter noget kaffe over og går i krig

17-12-2011 10:16 #7| 0

Jeg har fået en mail fra PokerStars der besvarer dine spørgsmål;

"Dear xxxxxxx,

Danish PokerStars license
PokerStars are happy to let you know that we have been awarded a gaming license to operate in Denmark, which is required by law from 1 January 2012. We will at that time launch our PokerStars.DK software. You will still be able to continue playing the same games and against players from all over the world.

When the new software is launched you will need to move from playing on the PokerStars.COM software to the PokerStars.DK software. The process will be fast and easy and you will receive more detailed information about how the transfer will work.

Do you have NemID?
NemID will be a requirement to play on licensed gaming sites, including PokerStars.dk. Most people have NemID as they use it for their net banking. If you don’t have NemID and want to continue playing online poker from the 1st January, we recommend your order NemID now – it takes 5-7 business days to get. You can order NemID here.

If you have NemID you can order extra key cards or edit the settings for when they automatically should send you a new card with NemID. Then you won’t run out of codes.

NemID key generator
As NemID is required upon each login you might quickly use your key cards with codes. An option is to purchase a key generator. It never runs out of codes and it’s also a bit faster to use. The price is 99 kroner.

If you have any questions, don’t hesitate to contact our support team on [email protected].

Best regards,
PokerStars"

Redigeret af PartyParty d. 17-12-2011 10:16
17-12-2011 10:23 #8| 0
MESTERBLOGGER

ahh kan se den også dumpede ind i main mailbox igår. Tak for påmindelsen :-)

17-12-2011 10:24 #9| 0
MESTERBLOGGER

Ser ok nemt ud. Som jeg forstår det installerer man bare PokerStars.dk og så klarer NEMID resten uden man skal til at sende pas kredit kort oplysninger etc. ind.

17-12-2011 10:26 #10| 0

Ja det virker som en rigtig fornuftig løsning, alt andet lige så øger det jo også sikkerheden betydeligt :)

17-12-2011 14:07 #11| 0

Så har man lidt mønt på stars, skal man bare lade dem stå. Så afinstallere softwaren efter d. 1/1. Og så installere .dk software, og fortsætte med at spille?

17-12-2011 15:05 #12| 0

Når man så bliver disconnectet, skal man igennem login proceduren igen. Jeg tror jeg ændrer min kode på NemId til "bob" eller "1234". Eller det absolut nemmeste DanId tillader...

17-12-2011 15:11 #13| 0

Både på PokerStars og andre sites der benytter security tokens, så skal man ikke logge på igen, hvis man har været kortvarigt disconnected.

17-12-2011 15:20 #14| 0

Er det underordnet hvilet land man logger ind fra -første gang efter 1/1 ?

17-12-2011 15:29 #15| 1

Er det nok hvis man KUN har nem-id til netbank? eller skal man ud og have den "offentlige digitale signatur",

der står nemlig her, når jeg prøver at logge ind på nem-id.nu selvbetjening, med min netbank nem-id:

"Du har i øjeblikket kun NemID til netbank.

Hvis du vil bruge NemID til andet end netbank, fx på offentlige hjemmesider, skal du bestille en offentlig digital signatur til dit NemID.

Hvis du ønsker at logge på selvbetjeningen med dit NemID til netbank, skal du vælge Log på med NemID til netbank."

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar