Søndag d. 27 april klokken 19.00 bliver turnering nummer 900.000.000 på PokerStars afholdt, og i den forbindelse er der added hele $100.000 i præmier som du kan få del i ved blot at deltage for $109. I selve turneringen vil der være $1.000.000 i garanteret præmiepulje, og hver 10 min vil der blive uddelt gaver til tilfældige borde.
Der er mulighed for at vinde alt fra $300 i kolde kontanter, $215 Sunday Million billetter og live eventpakker til en værdi af $3.000.
Se alle præmierne på PokerStars her
Få added value med PokerNet
Har du ikke lyst til at betale $109 for at deltage, så findes der også råd for det. Torsdag d. 24 april klokken 20.00 afholder vi nemlig en $2.20 turnering med 5 added sæder til turnering nummer 900 mio.
Men du behøver ikke at vente helt til torsdag i næste uge for at spille med om added value på PokerStars. Allerede påskemandag afholder vi en $1.10 turnering med 10 sæder added til $55 The Bigger, hvor der i den kommende uge er ekstra value.
Hver dag fra mandag d. 21 april til og med fredag d. 25 april vil der være 50% større garanti i alle the big turneringerne, lige som der bliver givet billetter ud tilfældige spillere svarende til det buy in man spiller efter 40 minutters spil. Spiller man The Big $55 vil der mandag til lørdag blive uddelt 45 ekstra billetter i hver turnering.
Lørdag d. 26 april er der dobbelt så stor garanti som normalt.
Søndag d. 27 april er der tre gange så stor garanti i turneringerne, lige som der bliver givet en $55 billet til spillere på 8 udvalgte borde (72 billetter i alt) efter 40 minutter.
Læs mere om ekstra value i The Bigs her
Har du endnu ikke en konto hos PokerStars, så kan du lige nu oprette en konto hos PokerStars og få $20 ekstra at spille for når du opretter dig.
Få $20 gratis når du opretter en konto og indsætter minimum $20. Brug koden FREE20 når du indsætter penge. Bemærk at regler og vilkår er gældende
Turnering nummer 900 mio på Stars - Få added value
Sted: PokerStars
ID: 899392127
Dato: 22. april
Buy in: $1.10
Tid: 20.00
Late reg: 20.45
Blinds 10 min
Added: 10 $55 sæder til "The Big".
Password: Opret en PokerNet konto for at se password - Klik her
Sted: PokerStars
ID: 897087651
Dato: 24. april
Buy in: $2.20
Tid: 20.00
Late reg: 20.45
Blinds 10 min
Added: 5 $109 sæder til "Turnering nummer 900 mio".
Password: Opret en PokerNet konto for at se password - Klik her
sats med et buyin på 2% af entry fee?
Spiller ellers næsten alle jeres promos på Stars, men må nok springe over denne.
Ville der ikke være mer lir / flere kunder i at lave den som 1$R / 2$R?
@DrNoe
Der er added value hvis du ikke har lagt mærke til det.
Det ligner ikke at den er oppe i klienten endnu, hvilket obv. er lidt underligt når den anden er oppe.
stadig væk ikke oppe?
Jeg kan ikke finde den, men har lige skrevet til dem for at høre hvor den bliver af.
Nope, folk arbejder åbenbart ikke i påsken. Hvis der ikke sker noget nu, så får vi sat en ny om senere på ugen.
Dieb???
Altså, jeg har ikke fundet den og ikke hørt noget, så ja vi må finde en ny dag til den. Lidt træls, men ikke så meget at gøre ved, desværre.
Tha donkey kan du pm mig hvilket id eller hvilket skin?
Edit: Har fundet det, tak for info :)
måske lige på sin plads at nævne at DEN faktisk er en rebuy ;)
trippel turbo rebuy med megaaddon 30k efter 90 minutter
men ligner da stadig god value
@DRNoe
Du har fuldstændig ret, det burde jeg have nævnt, men jeg var ikke selv klar over det da jeg sidder på mobilen og grinder i dag. Så jeg kan INTET se mht. struktur eller type.
Dog gik jeg ud fra den i det mindste var en rebuy, da en 2.2$ FO sat med 30 deltagere og 5 x 109$ sæder gntd måske lige er for meget forlangt :-P
GL Doc, gem lige et sæde til mig hvis du spiller ;-)
Vi kører i aften klokken 20.00 med samme info som i går. Turneringen er live nu og ID er 899392127.
Og så er det den sidste i aften. Husk at der både er vores turnering og PNN.dk turneringen.