PokerStars GUI

#1| 0

Kan slet ikke få det op og køre på min bærbar. Lobby står bare og fryser, når jeg lukker ned får jeg en meddelse om at PokerStars GUI ikke fungere.

Supporten er kontaktet via mail for både 36 og 12 timer siden, men som altid.. intet svar fra dem :-( (Synes det er en sindsyg ringe support)

Nogen herinde der kender til problemet og en evt. løsning?

På forhånd tak.

18-03-2013 23:14 #2| 0

Lyder som det problem jeg havde for et par dage siden . Den fryser bare, hvor man kan se "skinnet" men uden tours eller cg borde popper frem?

Jeg afinstallerede PS og genstartede den, hvilket fik den til at køre .
Desværre så slettede det mine forskellige setups (foretrukket plads, betting størrelser osv.). Skal dig ikke kunne sige om man kan undgå det på en måde :)

18-03-2013 23:21 #3| 0
OP

Det er lige nøjagtig det som er problemet, har dog allerede prøvet at geninstallere det en 4-5 gange, desværre uden held.

18-03-2013 23:25 #4| 0

Jeg prøvede også at afinstallere uden genstart - hvor der ingen succes var .
Men efter afinstallering, genstart, installering så virkede det .

Så hvis det ikke er prøvet, virker det måske - ellers tør jeg ikke sige det :(

20-03-2013 10:00 #5| 0
OP

Fik efter 48 timer svar fra PokerStars:

Hej Glen, Tak fordi du kontakter PokerStars Kundeservice, det er altid en fornøjelse at få muligheden til at assistere en dedikeret spiller som dig. Efter at have gennemset din konto, kan vi se, at du har været i stand til at logge ind på din PokerStars-konto, siden din sidste email. Super! Ha´en god dag samt held og lykke på bordet:) Med venlig hilsen, Kenneth PokerStars KundeserviceVi er poker!

Pisse irriterende svar, da jeg har været logget ind fra min stationær og stadigvæk har problemet på min bærbar.

20-03-2013 10:19 #6| 0
Guti14 skrev:
Fik efter 48 timer svar fra PokerStars:

Hej Glen, Tak fordi du kontakter PokerStars Kundeservice, det er altid en fornøjelse at få muligheden til at assistere en dedikeret spiller som dig.




20-03-2013 10:26 #7| 0

Hmm, det kan være en million ting der driller, men hvis det er så kan jeg prøve at tage et kig over teamviewer og se om jeg kan fixe det :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar