Pokerstars - ja så blev jeg også blokeret.

#1| 0

 

Efter 15 år oplever jeg pludseligt at få en popup om at min konto er blokeret. Jeg skal indsende ID og regninger osv.

 

Som dansker er jeg jo verificeret via Nem ID og derudover har jeg flere gange verificeret min konto som ovenstående. Men jeg indsender screenshots som befalet.

 

Det som pisser mig HELT VILDT af, er jeg jeg var i gang med en 55 usd Omaha Hi/Lo turnering, hvorefter jeg blev udelukket med en popup

. Pengene er hevet fra min konto. Trykker jeg på bank eller lignende dukker en meddelelse op om at kontoen er blokeret. Og jeg var ellers klar til at spille en omgang Sunday Million i dag, som er en sjælden ting for tiden. Så overvejer at hoppe over til danskespil i stedet. Men PS hiver simpelthen lige 55 usd fra min konto og spærrer kontoen kort efter.

 

Support har naturligvis ikke svaret på mine mails her en time senere.

 

Er der andre som har været ude for denne svinestreg? Jeg mener jeg læste om noget lignende for et par måneder siden her i forummet.

 

24-10-2021 20:03 #2| 0

 

Her er sandsynligvis grunden til at jeg blev blokeret:

Purchase amount: USD 151.82 (DKK 1,000.00)
Fees: No fee

Status: DECLINED


We are experiencing technical issues with our processor. Please try resubmitting your transaction in a few minutes.


Jeg ville indbetale penge for at spille Sunday Million. Det blev afvist som skrevet, da der er problemer med deres processor. Jeg prøvede igen senere som anbefalet og BANG, så kom popuppen, mens jeg sad i en turnering. FLOT PokerStars!!

24-10-2021 20:08 #3| 0

 

Jeg installerer danskespil igen nu. Men lysten til en hyggelig pokeraften er nok væk :( Så det bliver nok ikke til noget.

24-10-2021 20:19 #4| 1

 

Endnu bedre!!! Sådan har det set ud i 10 minutter fra Danske Spil - 0 procent. Det er åbenbart ikke min pokerdag i dag. Nogle anbefalinger omkring andre pokersites (trustworthy)? 

24-10-2021 20:26 #5| 0

888 måske?

24-10-2021 20:28 #6| 0
Supportprofil
OnkelAqua skrev:

 

Endnu bedre!!! Sådan har det set ud i 10 minutter fra Danske Spil - 0 procent. Det er åbenbart ikke min pokerdag i dag. Nogle anbefalinger omkring andre pokersites (trustworthy)? 

Har du prøvet mere end en gang? Lige selv testet og igen problemer her. 

Rasmus

24-10-2021 20:43 #7| 0
Danske Spil skrev:

Har du prøvet mere end en gang? Lige selv testet og igen problemer her. 

Rasmus

 

 Jeg har haft fat i jeres support, som skrev det samme. Jeg har genstartet computeren og har prøvet med både Google Crome og Firefox. Det er bare ikke min dag åbenbart :/ 

 

24-10-2021 20:49 #8| 0
Mikkmakk skrev:

888 måske?

 

 Tak for anbefalingen. Tror dog at det bare bliver en Civ 5 aften :/

 

Utroligt som PS pludseligt kan ødelægge en ellers god aften.

24-10-2021 21:05 #9| 0
Supportprofil
OnkelAqua skrev:

 

 Jeg har haft fat i jeres support, som skrev det samme. Jeg har genstartet computeren og har prøvet med både Google Crome og Firefox. Det er bare ikke min dag åbenbart :/ 

 

 Lyder som en eller sikkerhedsindstilling der blokerer download. Skulle du få mod på at prøve at løse problemet en anden dag så sig til. 

Rasmus


24-10-2021 21:06 #10| 0
Danske Spil skrev:

Har du prøvet mere end en gang? Lige selv testet og igen problemer her. 

Rasmus

 

 

 

 

Jeg kom lidt længere da jeg loggede ind. Der står ikke noget om at man skal logge ind, for at installere softwaren. Dog stoppede installeringen igen.

Redigeret af OnkelAqua d. 24-10-2021 21:07
24-10-2021 21:14 #11| 0
Supportprofil
OnkelAqua skrev:

 

 

 

 

Jeg kom lidt længere da jeg loggede ind. Der står ikke noget om at man skal logge ind, for at installere softwaren. Dog stoppede installeringen igen.

 

Kender desværre ikke til ovenstående fejlmeddelelse. Hvis du har mod på at smide en mail til [email protected] skal vi nok se hvad vi kan gøre for at hjælpe dig videre. 

Rasmus


 

24-10-2021 21:19 #12| 1
Danske Spil skrev:

Har du prøvet mere end en gang? Lige selv testet og igen problemer her. 

Rasmus

 

 jeg får samme fejl med Danske Spil og partypoker på min stationære, bærbar kan jeg sagtens installere. support kunne ikke hjælpe hos Danske Spil og virkede mere ligeglad end hjælpsom

24-10-2021 21:29 #13| 0
Danske Spil skrev:

 

Kender desværre ikke til ovenstående fejlmeddelelse. Hvis du har mod på at smide en mail til [email protected] skal vi nok se hvad vi kan gøre for at hjælpe dig videre. 

Rasmus

 

 

 

 Lige nu kan jeg ikke engang logge ind via Nem ID på "Blå konto". Den står bare og "snurrer". Jeg prøvede at logge ind i min bank og på borger.dk efterfølgende - ingen problemer dér overhovedet. Så problemet er jo hos jer og ikke hos mig :)

 

Men nu var tråden her jo egentlig for at bashe PokerStars, som stadigvæk ikke har besvaret mine support mails. Tænk at være så ligeglad med en kunde, som har haft en konto i ca. 15 år og som har betalt temmelig mange penge i turneringsgebyr gennem tiderne. Og den måde, hvor man bare blokerer folk på midt i en turnering. Mit naive jeg, går ud fra at jeg får de 55 usd tilbage, men mit ikke så naive jeg, regner med at de er skide ligeglade. Alt hvad jeg prøvede var at indbetale penge til Sunday Million turneringen. Det udløste åbenbart en blokering. Føj for helvede.

24-10-2021 21:50 #14| 0
Supportprofil
paymyboops skrev:

 

 jeg får samme fejl med Danske Spil og partypoker på min stationære, bærbar kan jeg sagtens installere. support kunne ikke hjælpe hos Danske Spil og virkede mere ligeglad end hjælpsom

 
Det er jeg ked af at høre. Tvivler på den har været inde forbi os desværre. Hvis det stadig er aktuelt så smid en mail til [email protected] - han har fri denne uge, men derefter er jeg sikker på han giver den en skalle hvis du ønsker det løst. Samme for dig Aqua. 

 

OnkelAqua skrev:

 

 Lige nu kan jeg ikke engang logge ind via Nem ID på "Blå konto". Den står bare og "snurrer". Jeg prøvede at logge ind i min bank og på borger.dk efterfølgende - ingen problemer dér overhovedet. Så problemet er jo hos jer og ikke hos mig :)

 

Men nu var tråden her jo egentlig for at bashe PokerStars, som stadigvæk ikke har besvaret mine support mails. Tænk at være så ligeglad med en kunde, som har haft en konto i ca. 15 år og som har betalt temmelig mange penge i turneringsgebyr gennem tiderne. Og den måde, hvor man bare blokerer folk på midt i en turnering. Mit naive jeg, går ud fra at jeg får de 55 usd tilbage, men mit ikke så naive jeg, regner med at de er skide ligeglade. Alt hvad jeg prøvede var at indbetale penge til Sunday Million turneringen. Det udløste åbenbart en blokering. Føj for helvede.

 

Og ja, der er desværre problemer med log in pt. 
Og skal naturligvis ikke hijacke tråden, så forlader den igen :) 


Rasmus

24-10-2021 22:04 #15| 0
Danske Spil skrev:

 
Det er jeg ked af at høre. Tvivler på den har været inde forbi os desværre. Hvis det stadig er aktuelt så smid en mail til [email protected] - han har fri denne uge, men derefter er jeg sikker på han giver den en skalle hvis du ønsker det løst. Samme for dig Aqua. 

 

 

Og ja, der er desværre problemer med log in pt. 
Og skal naturligvis ikke hijacke tråden, så forlader den igen :) 


Rasmus

 

 Mjaa. Delvis min egen skyld :D Men kan stadigvæk ikke installere jeres software. Jeg skiftede over til min labtop, da min desktop døde for et par måneder siden. Har ikke haft problemer med at installere andet software som f.eks. PokerStars. Men hos Danske Spil gider den bare ikke. Hverken med Crome eller Firefox. Og nu er det for sent at få en hyggelig pokeraften hos jer eller PS. Men jeg vil nok prøve igen om nogle dage, så jeg forhåbentlig er klar til næste weekend. Hvis problemet stadigvæk eksisterer, så kontakter jeg mjen

24-10-2021 23:00 #16| 0

 

Fik lige et svar som ikke kan bruges til meget. Men læg mærke til denne:

 



When can you request documents? We can request verification documents at any stage throughout your time playing with us. This request isn't restricted to the time you register or make your first deposit.

Så dvs hvis du er på finealebordet i Sunday Million f.eks. har PS ret til at blokere dig fra turneringen, hvorefter du skal indsende dokumenter. Eller - som i mit tilfælde i en 55 usd Omaha High Low tour. Rigtig god måde at pisse kunder af på.


Også lidt sjovt med "playing with us". Måske hun burde have skrevet "Playing at our site" eller lignende :D


Så husk at du kan blive blokeret når som helst, hvis du spiller hos PokerStars.

24-10-2021 23:38 #17| 0
OnkelAqua skrev:

 

Endnu bedre!!! Sådan har det set ud i 10 minutter fra Danske Spil - 0 procent. Det er åbenbart ikke min pokerdag i dag. Nogle anbefalinger omkring andre pokersites (trustworthy)? 

 

 Jeg har engang haft samme problem hos en anden udbyder, og da hjalp det at højreklikke på installationsfilen, og vælge "Kør som administrator" - ved ikke om det måske kan gøre noget.

24-10-2021 23:52 #18| 0
shp2000 skrev:

 

 Jeg har engang haft samme problem hos en anden udbyder, og da hjalp det at højreklikke på installationsfilen, og vælge "Kør som administrator" - ved ikke om det måske kan gøre noget.

 

 Tak for rådet :) Jeg har lige afprøvet det. Desværre virkede det ikke- Den står med 0%. Prøver igen i morgen. :)

25-10-2021 14:33 #19| 2
OnkelAqua skrev:

 

 Tak for anbefalingen. Tror dog at det bare bliver en Civ 5 aften :/

 

Utroligt som PS pludseligt kan ødelægge en ellers god aften.

 

 CIV 5 er også sjovere end poker! (og end 6'eren..)

26-10-2021 16:28 #20| 0

Har selv lige haft formateret, og installeret klienten uden problemer, men det kan du ikke bruge til noget.
Går udfra du har windows 10?

26-10-2021 16:41 #21| 0

Jeg har haft samme problem på min MacBook. Gav bare op.

26-10-2021 18:28 #22| 0
bj321 skrev:

Har selv lige haft formateret, og installeret klienten uden problemer, men det kan du ikke bruge til noget.
Går udfra du har windows 10?

 

 


Det er en ældre Labtop, så 8.1 :)
26-10-2021 18:30 #23| 0

 

Min PS konto er genåbnet, men de 55 usd kan jeg vist godt vinke farvel til...

27-10-2021 00:24 #24| 4
OnkelAqua skrev:

 

Min PS konto er genåbnet, men de 55 usd kan jeg vist godt vinke farvel til...

 

Den ville jeg blive med at klage over uophørligt. Berettiget eller ej - når du formenes afgang, har du ikke fået den vare du har betalt for. 



← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar