Pokerstars mitid

#1| 2

ny installation - mitid approver mit login men intet sker i client den står stadig bare med en login knap.

nogen der har oplevet dette og har et fiks ?

24-02-2023 19:22 #2| 0

Har mac hvor den gør det samme. Har givet op, så kan ikke hjælpe.

25-02-2023 11:37 #3| 0

Samme problem, både i app og via browser 🫤

25-02-2023 14:24 #4| 0

Har I fundet en løsning, for jeg oplever det samme?

 

25-02-2023 15:54 #5| 1

Har undret mig over at den logger mig direkte ind på Stars, uden at spørge efter Mit ID.

25-02-2023 16:29 #6| 0

Jeg bliver heller ikke bedt om MitID eller andet efter at NemID automatisk blev slået fra

25-02-2023 16:59 #7| 0
OP

Jeg lagde dobbelt rulle på danskespil og spiller færrer borde som læsning, tænker de for styr på det på et tidspunkt

25-02-2023 17:25 #8| 0
Maxhansen skrev:

Har undret mig over at den logger mig direkte ind på Stars, uden at spørge efter Mit ID.

 

 Det skal man vist kun første gang man logger ind fra en enhed nu. Samme på andre sider.

26-02-2023 21:55 #9| 0

Samme problem her, nogen der er lykkedes med at komme ind? 

28-02-2023 16:11 #10| 0

Virker stadig ikke her efter 5 dage med problemer...

28-02-2023 16:25 #11| 0

Jeg har ikke oplevet nogle problemer med login efter opdateringen.

28-02-2023 16:47 #12| 0

Hvordan kommer man i øvrigt i kontakt med PokerStars support uden at være logget ind?


Kan intet finde nogen steder.

28-02-2023 18:21 #13| 0
McKiki skrev:

Hvordan kommer man i øvrigt i kontakt med PokerStars support uden at være logget ind?

 

Kan intet finde nogen steder.

 

 Åbn klienten uden at logge ind. Tryk "Help" nede i højre hjørne. 

 

Scroll ned i bunden af skærmen og tryk "Contact Us"


Vælg "Continue without logging in"

 

 

01-03-2023 04:32 #14| 0

Tak. Det har jeg prøvet 10 gange på deres hjemmeside, uden at det hjalp. Virkede heldigvis her.

Redigeret af McKiki d. 01-03-2023 04:32
01-03-2023 09:13 #15| 0
OP

odds er at du for fat i en supporter der ikke fatter problemet og prøver at hjælpe dig med at recover din konti :P

01-03-2023 10:44 #16| 0

Jeg har ikke skulle bruge nemID eller mitID til at logge ind de sidste 30 dage - dog på windows.

01-03-2023 11:03 #17| 0
OP

Jeg er også på Windows, tror det er efter en reinstallation af hele os det er triggeret



01-03-2023 13:32 #18| 0

Jeg er også på Windows. Jeg kan logge ind uden problemer og uden brug af mitID.

 

Min kammerat kan ikke komme på. Han har forsøgt at logge ind på sin Stars konto hos mig på min pc - men når han forsøger så popper mitID op og han kan ikke komme på.

 

Så det er ikke et lokalt, pc relateret problem.

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Muhsen d. 01-03-2023 13:33
04-03-2023 06:37 #19| 0

Fik en ny computer for et par dage siden, lige pludselig kunne jeg ikke logge ind på PokerStars. Hver gang jeg forsøgt at logge ind så bekræftet jeg mit id log in - appen accepterede men jeg blev ikke logget ind. I sted så blev der åbent op en webvindue indenfor deres klient med basically bare nogen adds - en del af de var bare copy paste af deres hjemmeside. Udover det så kunne jeg se i sit&go tabben at der var nogen forskellige slags sit&gos PokerStars ikke har ligesom nogen 45 mans, 180 mans, 36 super ko's, 6 man hypers, 6 man turbos (2$) så jeg troede faktiskt at det var kommet et kæmpe update.

 

Nu har jeg startet op min gamle computer op for videnskaben & grindet og kunne logge ind uden problemer da jeg ikke blev bedt om at bekræfte log-in med mitid. Alle de overnævnte sit&gos findes ikke.

 

Jeg kontaktede teknisk support, forsøgt at forklare problemet men blev spørgt om jeg gerne ville blev force-logged af (han troede det havde noget med multiple log-ins at gøre)

 

Vil nok sende et mail til deres support i de kommende dage for at prøve at forklare problemet igen

 

Det er godt nok rigtigt underligt det her med en anderledes sit&go valgmulighede og at man kun (tilsyneladende) skal bekræfte via mitid med et fresh OS. Måske vil det os ske at jeg skulle bruge mitid hvis jeg geninstallerer PokerStars på denne enhed men det lader jeg være med.

 

Edit: Jeg har opdaget at jeg er muligvis en lille smule fjollet da forskellen på sit&go udvalg mellem de to computers jeg har skyldes filter indstillinger.

 

 

Redigeret af Myrkdirn d. 05-03-2023 06:28
07-03-2023 13:23 #20| 0

Kan stadig ikke logge ind her ;D

07-03-2023 15:02 #21| 0
McKiki skrev:

Kan stadig ikke logge ind her ;D

 

 Samme her

11-03-2023 10:32 #22| 1

Det skulle virke nu.

11-03-2023 11:09 #23| 0

Virker hos mig

27-10-2023 22:03 #24| 0

Hvordan fik i problemet løst?

Jeg oplever samme fejl på min Macbook

31-10-2023 10:34 #25| 0

Er jeg den eneste der har problemer med at logge på via browser eller iphone?

Jeg kommer igennem mitID, og derefter sker der ingenting.


31-10-2023 14:44 #26| 0
R4MB0 skrev:

Er jeg den eneste der har problemer med at logge på via browser eller iphone?

Jeg kommer igennem mitID, og derefter sker der ingenting.

 

 

 Oplever helt det samme. Har vel stået på en uges tid nu. Det samme i klienten. Har kontaktet support, der har sendt det videre til den tekniske afdeling. 

Redigeret af Bubbi67 d. 31-10-2023 14:44
31-10-2023 22:39 #27| 0

Jeg kan slet ikke komme på stars, hverken klient eller browser. 

01-11-2023 08:24 #28| 0
OP

wow blast from the past - mit login begyndte at virke igen af sig selv på et tidspunkt og har ikke undersøgt det yderligere.
tror ikke deres support forstår at der er en dansk integration med mitid, de er iværtfald umulige at forklare problemet, og henviser til standart guides i deres system.

01-11-2023 11:19 #29| 0

Argh har ikke spillet i i lidt over et halvt års tid, ville prøve i går aftes, men fik samme problem.

både på telefon jeg har spillet på før, men er i tvivl om det var med MitID, tror det egentlig ikke. Og på en ny PC.

Har i andre måttet gøre noget, eller er det bare at vente?

jeg kom i kontakt med noget semiautomatisk support der sagde de vil sende en mail, men der kan jo gå længe, så håber at høre erfaringer..


04-11-2023 13:06 #30| 0

Nogen som har fundet en løsning? Har selv fået ny pc, og kan slet ikke komme på. Hver gang man godkender mitid, så popper info boks op. Uden man er logget ind. Har prøvet at gentage 10-12 gange.. samme problem..
Nogen der ved hvad man kan gøre.? Kan selvfølgelig spille fra mobil, men det er bare ikke optimalt..

05-11-2023 20:46 #31| 0

Det virker igen for mig nu, ved ikke hvad der er ændret, jeg har ikke gjort noget nyt fra min side. 

05-11-2023 21:34 #32| 0

Har du logget ind med Mitid? Når jeg prøver, så accepterer den mitid, men går bare over på en stars startside i det vindue jeg netop har logget ind i. Men selve klienten er jeg ikke logget ind i. Prøvede at logge på via hjemmesiden, heller ikke her virker det..
Synes altid der er bøvl med stars. Var det med nemid og nu med Mitid.

Ingen der har en løsning? Stars egen support er ikke meget behjælpelig.

06-11-2023 09:30 #33| 0
OP

evt prøv at skifte standard browser i dit styre sytem. kan være et browser compatabilitets problem.

mit problem forsvant også, men jeg kan ikke huske om jeg installerede det ene eller andet først.

07-11-2023 19:19 #34| 0

Jeg har afsluttet min "debat" med stars om det samme i dag, jeg sagde at det tydeligvis ikke kun var mig der havde problemet, og at de måtte komme ind i kampen, indtil da ville jeg spille andetsteds. Og så fik de, for anden eller tredje gang link til denne tråd.

 

de blev ved med deres snak om at sende skærmbilleder og så ville de se på det, men intet sker.

08-11-2023 07:33 #35| 0

Du har i det mindste fået svar.. jeg har skrevet til 3 forskellige mail adresser til Stars, med skærmdump beskrivelser og det hele. Men har intet svar fået fra dem..
Sørgeligt, da jeg da ellers mener de fremtræder som den bedste spiler på markedet.
Kan være man må nøjes med danskespil poker, selvom deres udvalg og software er ret skod ift stars.

Endelig råb højt hvis nogen finder en løsning på login problemet.

08-11-2023 12:41 #36| 0
mogensweng skrev:

Du har i det mindste fået svar.. jeg har skrevet til 3 forskellige mail adresser til Stars, med skærmdump beskrivelser og det hele. Men har intet svar fået fra dem..
Sørgeligt, da jeg da ellers mener de fremtræder som den bedste spiler på markedet.
Kan være man må nøjes med danskespil poker, selvom deres udvalg og software er ret skod ift stars.

Endelig råb højt hvis nogen finder en løsning på login problemet.

 Jeg startede med en robot, da den ikke kunne løse problemet ville de sende mig en mail med fra en dansk medarbejder, den kom også, men blev ved med tilsyneladende ikke rigtigt at læse hvad jeg skrev og insisterede på at vi skulle løse problemet "forhold mig" ved at jeg sendte alle de skærmbilleder, jeg fortalte igen og igen de måtte have et mere generelt problem, og så gad jeg egentlig ikke bruge mere tid på det og sagde jeg bare spillede videre på de sider der fungerede.

 

det var chatrobotten i deres kontakt info der bragte mig videre, jeg skrev en aften, det var grunden til der ikke var dansk support, måske det er måden at slippe ind på for dig.. jeg startede ikke med at skrive til en  mailadresse.

Redigeret af grovfil d. 08-11-2023 12:47
08-11-2023 17:38 #37| 0

Jeg har fået min sag videre i support systemet fra "den tekniske afdeling" til programmørerne. Har dog ikke fået noget svar siden i fredags og er ved at være træt af at rykke dem. 
Ligeså godt stars software er i forhold til konkurrenter ligeså dårlig er deres support afdeling. I hvert fald til danske kunder, som umiddelbart er ikke eksisterende. 

Jeg har i øvrigt været i kontakt med deres normale "support" 15+ gange, men der sker ikke noget.
Derfor har jeg også fundet en anden side at spille på.

08-11-2023 18:49 #38| 0

Jeg har lige modtaget en ny mail, jeg ved ikke om det er på PC eller telefon de mener, jeg mindes ikke at have spillet fra app på pc, så tænker det må være på telefonen, jeg kan ikke logge ind på nogen af dem.

Jeg har ikke forsøgt endnu, skal lige nå i svømmehal før fodbolden, så det bliver tidligst i morgen. Men andre er da velkommen til at forsøge.

Jeg håber ikke jeg gør noget galt i at dele indholdet af mailen.

 

Vi anbefaler, at du geninstallerer softwaren for at løse problemet. Først skal du fjerne appen fra din enhed og så geninstallere den:Gå til Indstillinger → Apps og notifikationer → Se alle... (eller lignende afhængigt af model/styresystem)Vælg vores appTryk på knappen "Afinstaller"Download vores app igen her: www.pokerstars.dk/PokerStarsInstallDK.apkInstaller vores appVejledningen kan variere afhængigt af din enhed eller version af styresystem. Kontakt producenten, hvis du har brug for hjælp. 

08-11-2023 18:56 #39| 1

Tja.. hvad skal man sige.. de er åbenbart ikke interesseret i at man skal spille hos dem.. irriterende at de desværre er de bedste udbydere. Nå jeg må prøve at geninstallere det og vælge edge som standard browser og se om det ændrer noget.
Tak for info - vi må lige dele info hvis en af os får noget brugbart... engang.. måske.. 🤷‍♂️

08-11-2023 19:02 #40| 0

Hmm, sidst jeg downloadede app, mener jeg det var fra App store, måske man kan være heldig den i deres link er opdateret i forhold til app store 🤞🤞

09-11-2023 17:53 #41| 1

Jeg kan berette, at jeg nu er kommet på igen. Jeg har ikke gjort noget anderledes end jeg plejer, så måske er de kommet problemet til livs.

Hermed givet videre.

09-11-2023 19:45 #42| 0

What.. fik selv et kæmpe chok da jeg prøvede idag. Kom ind uden nogen problemer.. måske der alligevel har lyttet og gjort noget ved det vi har klaget over.
Takker for jeres indlæg og mulige hjælp 😉👏👏👍

09-11-2023 21:25 #43| 0

Jeg kan så tilføje at jeg ikke har brugt mitid til at logge ind på stars med i minimum et halvt år, jeg skal kun bruge mit PokerStars-nickname og kode - helt som i gamle dage før nemid. Har aldrig rigtig forstået hvorfor jeg ikke skal bruge nemid/mitid.

09-11-2023 22:10 #44| 0
Duck skrev:

Jeg kan så tilføje at jeg ikke har brugt mitid til at logge ind på stars med i minimum et halvt år, jeg skal kun bruge mit PokerStars-nickname og kode - helt som i gamle dage før nemid. Har aldrig rigtig forstået hvorfor jeg ikke skal bruge nemid/mitid.

 

 Også her....

09-11-2023 22:15 #45| 0
Duck skrev:

Jeg kan så tilføje at jeg ikke har brugt mitid til at logge ind på stars med i minimum et halvt år, jeg skal kun bruge mit PokerStars-nickname og kode - helt som i gamle dage før nemid. Har aldrig rigtig forstået hvorfor jeg ikke skal bruge nemid/mitid.

 

 Sådan havde jeg det, så vidt jeg husker, før min pause, men nu kræver den MitID.

 

til tråden, jeg får stadig det med QR koden på telefonen, også efter sletning og reinstall af app. Jeg har ikke prøvet på pc endnu, håber jeg er ligeså heldig? Som jer der er kommet på når jeg får prøvet 🙂

05-12-2023 10:29 #46| 0

Kan se jeg har en mail fra i går om ændringer hos ps. En af dem er skift fra nemID til mitID. Jeg har ikke selv prøvet login endnu.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar