Er det hos alle, at PokerStars er helt nede? Kan godt logge ind via Ipad (ikke pc), men der sker ikke en skid i de spil jeg har gang i. Samme hele vejen rundt?
Pokerstars nede?! (3/3 11.00)
Tours og sng er stoppet/frosset helt
Jævnt irriterende....
Nede her mit nemid vindue forsvinder ikke, når jeg har indtastet de rigtige oplysninger! hmm teknik og mennesker!
Jeg skal egentlig ud og træne, tror I man kan smutte og så få refund efterfølgende? De kan vel ikke forvente, at folk bliver siddende resten af dagen til det virker?
min ipad hoppede lige af...kunne det være en server restart der lige kom...
HVis I får problemer med at logge ind efterføgende, som beskrevet af "Jokerpokers" så informer support om at I sikkert har en "hanging login"......det tog PokerStars 14, fjorten, dage at opdage dette sidste gang jeg havde beskrevne problem!
PokerStars plejer at have god og forstående support, og jeg har ikke noget indtryk af det er en kamp at få penge tilbage, så mon ikke det er fint, Mckellberg :)
Ved forsøg på log-in kommer der et pop-up med info. om server vedligehold, ca. 30min.
Så måske er der lys
ja kleinn det må vi håbe lol
det sejler!
konstant pause....
træls... startede sng op og da bordet åbnede gik den direkte på pause
Jeg har fået følgende besked:
"Dear mckellberg,
Tournament #1158809333 has been cancelled due to technical reasons.
When a tournament is cancelled before players are in the money, we
refund each player their tournament fee, and then divide up the prize
pool based on the following formula:
- 50% of the award pool distributed evenly between remaining players
- 50% of the award pool distributed proportionally according to the chip count
At the time of cancellation there were 3 players remaining, and your chip count was 720.00. Total chips in play were 1,500.00.
Prize pool to be divided equally: USD 120.00 / 2 = USD 60.00
Prize pool to be divided based on chip count: USD 120.00 / 2 = USD 60.00
Your share in money equally divided: USD 60.00 / 3 = USD 20.00
Your share based on chip count: USD 60.00 * (720.00 / 1,500.00) = USD 28.80
Your entry fee refunded: USD 3.00
Total money refunded to your account: USD 51.80
We apologize for the inconvenience.
The PokerStars Team"
Så det vil sige, at jeg får mindre end mit buyin tilbage, selvom jeg var chipleader ved turneringens afslutning?
mckellberg skrev:Jeg har fået følgende besked:
"Dear mckellberg,
Tournament #1158809333 has been cancelled due to technical reasons.
When a tournament is cancelled before players are in the money, we
refund each player their tournament fee, and then divide up the prize
pool based on the following formula:
- 50% of the award pool distributed evenly between remaining players
- 50% of the award pool distributed proportionally according to the chip count
At the time of cancellation there were 3 players remaining, and your chip count was 720.00. Total chips in play were 1,500.00.
Prize pool to be divided equally: USD 120.00 / 2 = USD 60.00
Prize pool to be divided based on chip count: USD 120.00 / 2 = USD 60.00
Your share in money equally divided: USD 60.00 / 3 = USD 20.00
Your share based on chip count: USD 60.00 * (720.00 / 1,500.00) = USD 28.80
Your entry fee refunded: USD 3.00
Total money refunded to your account: USD 51.80
We apologize for the inconvenience.
The PokerStars Team"
Så det vil sige, at jeg får mindre end mit buyin tilbage, selvom jeg var chipleader ved turneringens afslutning?
Ser ud til de har lavet en fejl i "Your share in money equally divided: USD 60.00 / 3 = USD 20.00" ..den skulle vel kun divideres med 2?. Jeg har selv fået en tilsvarende mail med fejl i. Youre share blabla = USD xxxx, you're share blabla = USD xxxx, you're entry fee blabla = USD xxxxx ...Total money refunded to your account: USD 00.00 ..tsk! Ja det sejler vist..
spin&go? - glem det :-) læste forkert
hvis det er en 2x spin and go, så giver det nok desværre meget god mening.
Huen skrev:spin&go?
Længere oppe står der "Prize pool to be divided equally: USD 120.00 / 2 = USD 60.00" ..så går ud fra det er HU. Men fejlen kan selvfølgelig også ligge der.
Yes, Spin and go (2x), og vi var rigtig nok 3 tilbage, men så er det da lidt en lorte løsning for mig, at vi bliver tildelt skillinger på denne måde? Det burde da som minimum være buy in tilbage?
Saffron ..ja det er måske rigtigt. Anyway en fejl fra deres side. Mon ikke de bare skal gøres opmærksom på det.
BassCheck skrev:Saffron ..ja det er måske rigtigt. Anyway en fejl fra deres side. Mon ikke de bare skal gøres opmærksom på det.
Har skrevet til dem, så må vi se hvad de siger. Ville bare lige tage et linjecheck herinde :)
Er vi/PokerStars igang igen?...kan stadig ikke logge ind, NemID vinduet forsvinder stadig ikke efter endt, godkendt NemID login!?
Xane skrev: Er vi/PokerStars igang igen?...kan stadig ikke logge ind, NemID vinduet forsvinder stadig ikke efter endt, godkendt NemID login!?
Det er det samme der sker for os allesammen tror jeg. :(
@kellberg, det giver da god mening. Jeg kan forestille mig at du vil brokke dig lidt hvis du var i en $30k spin&go og kun fik dit buyin tilbage, det er vel det samme.
becks skrev:@kellberg, det giver da god mening. Jeg kan forestille mig at du vil brokke dig lidt hvis du var i en $30k spin&go og kun fik dit buyin tilbage, det er vel det samme.
True, også derfor jeg skriver, at det vel som minimum bør være buyin? Altså, spillerne bør vel ikke være dårligere stillet end inden turneringen starter? Eller er jeg helt forkert på den?
Håber i øvrigt, det går dig godt :)
Sidste gang var der ingen problemer ift. refunding, så folk bør ikke være bekymrede. PokerStars behandler deres kunder rigtig godt! :)
mckellberg skrev: True, også derfor jeg skriver, at det vel som minimum bør være buyin? Altså, spillerne bør vel ikke være dårligere stillet end inden turneringen starter? Eller er jeg helt forkert på den?
Håber i øvrigt, det går dig godt :)
I det tilfælde får PokerStars jo en kæmpe udgift, så skal de jo kompensere alle 2x spin&gos (hvor de $60 normalt går til de store puljer) samtidig med de skal udbetale de store puljer, det virker ikke retfærdigt i mine øjne.
Og tak og i lige måde!
Har også modtaget buy-in retur....no problem, forholdsvis hurtigt klaret af PS når nu problemet var opstået
Det ser ud til at folk spiller derinde nu, men jeg kan stadig ikke logge helt ind med nemid. Har i stadig problemer med det også :/?