Andre der har problemer med stars i øjeblikket?
Pokerstars nede?
ITM i 2 tours, ret dybt i den ene :/
Den fcker når jeg prøver at logge ind igen.
Er i stadig logget ind?
p.s synes det nye table layout/ software er et stort skridt tilbage :/
Håber de kan forbedre og rette fejlene - syns jeg så det kun var en beta test.
UTG er en god sjat af min timebank allerede røget, fordi den tæller mens der bliver delt kort ud. Oplever i en forskel?
Maxhansen skrev:p.s synes det nye table layout/ software er et stort skridt tilbage :/
Håber de kan forbedre og rette fejlene - syns jeg så det kun var en beta test.
UTG er en god sjat af min timebank allerede røget, fordi den tæller mens der bliver delt kort ud. Oplever i en forskel?
Det ser farligt ud. Man kan komme tilbage til det gamle her:
![](/i/upload/images/u_5170671559854570.png)
jeg troede det var min egen forbindelse der var problemet, så loggede af, og kunne ikke logge på et stykke tid, da jeg endelig kom ind, var 4-5 af mine super turbo borde væk
Maxhansen skrev:p.s synes det nye table layout/ software er et stort skridt tilbage :/
Håber de kan forbedre og rette fejlene - syns jeg så det kun var en beta test.
UTG er en god sjat af min timebank allerede røget, fordi den tæller mens der bliver delt kort ud. Oplever i en forskel?
Det er vel målrettet hobbyspillerne, der måske vægter den samlede spilleoplevelse højere end de multitablende pros, der alligevel har skærmen plastret til med HUD info.
Tusind tak for det, Nobody!
Det skal ændres når den tillader mig at komme om bord igen :D
@atlantis
Kan du ikke finde bordene manuelt på listen og gå derind?
Har jeg haft succes med nogle gange, hvor man stadig sidder der og så har jeg kunne spille videre
Y - død igen
Gud hvor belastende, kommer igen i tour og får AA og raiser, blir re raiset og lort igen og man har smidt.
Andre der heller ikke får svar fra stars? Jeg har lavet en større udbetaling for 12 dage siden, har sendt 2 mails til 3 forskellige afdelinger både dk og stars da min udbetaling er på hold/review???? OG der ingen mail er kommet fra dem overhovedet.
Har PN nogen kontakt til nogen på stars? Virker da alt for underligt
AlexKP skrev:Andre der heller ikke får svar fra stars? Jeg har lavet en større udbetaling for 12 dage siden, har sendt 2 mails til 3 forskellige afdelinger både dk og stars da min udbetaling er på hold/review???? OG der ingen mail er kommet fra dem overhovedet.
Har PN nogen kontakt til nogen på stars? Virker da alt for underligt
Har du evt. forsøgt deres live chat funktion?
Muhsen skrev:
Har du evt. forsøgt deres live chat funktion?
Hvor finder man den?
Min hm2 hud er holdt op med at virke efter den her session pjat update. Den nye graphics engine har jeg slået fra.
Virker jeres?
AlexKP skrev:
Hvor finder man den?
Tror det er lidt presset fortiden. Skrev en mail vedr deres chest system. Det tog 10 dage før der kom et svar. Her beklagede de den lange svar tid.
skrub1 skrev:Min hm2 hud er holdt op med at virke efter den her session pjat update. Den nye graphics engine har jeg slået fra.
Virker jeres?
Virker heller ikke her mere
AlexKP skrev:
Hvor finder man den?
Gå under 'Help' i klienten på computeren, så står der live chat helt nede i bunden af venstre hjørne.
På mobilen er det under Settings & Tools > Support > Live Chat with Support
skrub1 skrev:Min hm2 hud er holdt op med at virke efter den her session pjat update. Den nye graphics engine har jeg slået fra.
Virker jeres?
fox1 skrev:
Virker heller ikke her mere
Er der nogen, som har fået det til at virke? :)
skrub1 skrev:
Er der nogen, som har fået det til at virke? :)
Jeg opdaterede HEM og så virkede det igen.
Jeg får en besked hver halve time om hvor lang tid min session har været i gang. Dette sker med en pop-up der skal bekræftes med enten "keep playing" eller "stop playing". Andre der oplever det samme, og måske sågar har fundet en løsning på at deaktivere det?
,
FlaskeW skrev:Jeg får en besked hver halve time om hvor lang tid min session har været i gang. Dette sker med en pop-up der skal bekræftes med enten "keep playing" eller "stop playing". Andre der oplever det samme, og måske sågar har fundet en løsning på at deaktivere det?
Man kan ikke deaktivere, men intervallet kan sættes op til 90 minutter under ansvarligt spil.
cbh79 skrev:,
Man kan ikke deaktivere, men intervallet kan sættes op til 90 minutter under ansvarligt spil.
Det er så pisse åndssvagt at man ikke kan deaktivere det...
fox1 skrev:
Jeg opdaterede HEM og så virkede det igen.
Hvilken version kører du så med?
FlaskeW skrev:Jeg får en besked hver halve time om hvor lang tid min session har været i gang. Dette sker med en pop-up der skal bekræftes med enten "keep playing" eller "stop playing". Andre der oplever det samme, og måske sågar har fundet en løsning på at deaktivere det?
De påstår at det er ved lov, men det giver absolut ingen mening at man får den meddelse når man sidder i en tour om man vil stoppe.
Er der nogen der ved hvad den lov mere indebære end at de er pålagt det. Ingen har meldt noget ud omkring hvad den lov specifikt giver dem af pålagte krav eller muligheder.
Har de feks også muligheder for at få oplysninger omkring dig som bruger hos Stars, hvor meget du spiller, hvad du spiller ect.
AlexKP skrev:Andre der heller ikke får svar fra stars? Jeg har lavet en større udbetaling for 12 dage siden, har sendt 2 mails til 3 forskellige afdelinger både dk og stars da min udbetaling er på hold/review???? OG der ingen mail er kommet fra dem overhovedet.
Har PN nogen kontakt til nogen på stars? Virker da alt for underligt
Hej AlexKP
Jeg sidder med præcis samme problem - er dit blevet løst
Anmod om en udbetaling fra stars 2/6 på 2000$
Fik tilsendt en mail om at de var på vej
og de er sat ind på min nemkonto.
Det er mindst nogle år siden jeg har skulle verificere mig
@cbj79 og nimacos
Takker for svar! 90 mins > 30 mins, og resten må jeg vel bare acceptere så :(
LilleAllan skrev:
Hej AlexKP
Jeg sidder med præcis samme problem - er dit blevet løst
Endte med at få pengene ca. 3 uger efter
LilleAllan skrev:
Hej AlexKP
Jeg sidder med præcis samme problem - er dit blevet løst
De outsourcer deres support - samme årsag til at cashouts går langsomt. Viden fundet på andet forum:
"They are cutting costs, the whole support has been moved to Bulgaria from London for example .A friend of mine worked for them and was offered to move to Bulgaria or quit the job. So everything takes a lot of time now, support answers once in 3 weeks etc."
Husk nu, at der er en live chat support funktion. De kan svare på det meste her og nu.
Ifølge folk på 2+2 har Stars lukket deres supportadeing i London og rykket den til Bulgarien.. Heraf længere svartider atm
Grethe skrev:Ifølge folk på 2+2 har Stars lukket deres supportadeing i London og rykket den til Bulgarien.. Heraf længere svartider atm
Kan confirm at support ikke skriver London særligt godt
[ME]
[Louis]
Hello
[ME]
Hi
The 2 tournaments was spin and go 2.5 euro ept qualifier
[Louis]
My name is LOuis
[Louis]
One moment polease while I check your account
[ME]
Allright
[Louis]
When did you win them ?
[ME]
Tournament started 2019/06/16 23:13:57 CET [2019/06/16 17:13:57 ET]
Tournament started 2019/06/16 23:21:08 CET [2019/06/16 17:21:08 ET]
yesterday night
[Louis]
checking now
[Louis]
but yo won the tournament already , right ?
[ME]
yes i won both tournaments
[Louis]
Your account is Expertdonk ?
[ME]
Thats me :)
[Louis]
Looks like there was an issue one minute please
[Louis]
I am really sorry for the delay
[ME]
It's no problem
[Louis]
I am going to credit 15 T€
[ME]
Thank you Louis
[Louis]
One minute please
[Louis]
This is done now
[Louis]
Thank you for your patience !