Pokerstars - Rescricted access

#1| 0

Godaften kære PN'ere.


Jeg har haft en PokerStars account i adskillige år, og har gennem det sidste års tid haft en pause fra poker.


Jeg beslutter mig for at spille lidt igen, men får denne besked "This functionality is blocked while logged in with resctricted access", ved hver eneste ting jeg trykker på inde på clienten, alt fra at tilmelde turneringer, eller ændre info på min account.


Google er sølle til at hjælpe mig i dette tilfælde - eller også kan jeg ikke finde ud af at google, hvilket heller ikke kan udelukkes helt.


Er der andre der er stødt i dette problem, og i så fald, hvordan kunne det løses?


(Ja jeg kan skrive til support, men vil gerne have det fikset inden 2 uger hvis muligt)


Hav det lækkert derude :)

05-06-2018 00:20 #2| 0

de har da god support?

skriv til dem mand !

i værste tilfælde går der et par dage

05-06-2018 00:56 #3| 0
fukdifuk skrev:de har da god support?
skriv til dem mand !
i værste tilfælde går der et par dage

Tak for svar, er dog med på at de har en support. Måske går der 2 dage, måske går der 1 uge. Jeg kan ikke sige andet end at jeg har dårlig erfaring med supporten, hvis der har været en problematik, derfor min tråd herinde for at se om det kunne løses hurtigere :)

05-06-2018 01:15 #4| 0

Jeg har gode erfaringer med at skrive til den engelske support og skrive URGENT i titlen.

05-06-2018 01:23 #5| 0
Argyle_DK skrev:Jeg har gode erfaringer med at skrive til den engelske support og skrive URGENT i titlen.

Tak for tippet, det må forsøges så :)

05-06-2018 09:48 #6| 0
GreveIngolf skrev:Godaften kære PN'ere.

Jeg har haft en PokerStars account i adskillige år, og har gennem det sidste års tid haft en pause fra poker.

Jeg beslutter mig for at spille lidt igen, men får denne besked "This functionality is blocked while logged in with resctricted access", ved hver eneste ting jeg trykker på inde på clienten, alt fra at tilmelde turneringer, eller ændre info på min account.

Google er sølle til at hjælpe mig i dette tilfælde - eller også kan jeg ikke finde ud af at google, hvilket heller ikke kan udelukkes helt.

Er der andre der er stødt i dette problem, og i så fald, hvordan kunne det løses?

(Ja jeg kan skrive til support, men vil gerne have det fikset inden 2 uger hvis muligt)

Hav det lækkert derude :)

Jeg skulle bare acceptere deres nye sikkerhedspolitik/datapolitik, så genstarte klienten. så kunne jeg åbne bank osv igen.

05-06-2018 11:33 #7| 0
Ganfire1337 skrev:
Jeg skulle bare acceptere deres nye sikkerhedspolitik/datapolitik, så genstarte klienten. så kunne jeg åbne bank osv igen.

Hvorfor åbne banken ? Du har jo ingen mønt så du bliver nød til at scamme ? eller det det din kæreste soondaddy26 denne her gang :D ?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar