Pokerstars saturday line up! $675 seats added torsdag!
Så er det ved at være tid til lidt flere Pokerstars dollars til jer. I anledningen af Pokerstars nye lørdags turneringsserie, Saturday Line-up, så har vi fået en række billetter til turneringen "Saturday Eliminator".
Derfor holder vi en kvalifikationsturnering, med 25 billetter ekstra i præmiepuljen. Hver billet har en værdi af $27.
Tour-info:
Tour Id: 406419013
Dato: Torsdag d. 23. Juni
NavnPokerNet DK Saturday Line-Up
Buyin: $5+.05
tid: 20:00
type: Hold'em NL
Addet præmie: 25x$27 billetter til Saturday Eliminator
Password: her
Du kan læse mere om denne og de andre turneringer Pokerstars saturday line-up
Jeg er ved at undersøge nu, om "No-lose" også er gældende ved vundne billetter, og giver svar så snart jeg har det.
MVH Skod
og så på noget så granhelligt som sankthans aften (min fødselsdag)!
Her giver man dig en fødselsdagsgave KUN for din skyld, og alligevel ikke tilfreds. Sickening! :)
MVH Skod
Jeg er ved at undersøge nu, om "No-lose" også er gældende ved vundne billetter, og giver svar så snart jeg har det.
Noget nyt ?
Hvad finder man den under??
Hvad er koden? kan ikke se den før jeg har fået godkendt 5 indlæg, kan jeg se, plejer kun at følge med i hvad der sker her på siden.
@1001nat1001
Altså du har en af de nyeste ID(46136), så det er da begrænset hvor meget du har kunne nå at følge med ;)
Kommer der aldrig noget added value fra stars i nogen af de dyrere tours?
@ Mikkmakk
Desværre har jeg ikke hørt fra Stars, og min kontakt er ikke online, så kommer næppe noget nyt idag :(
MVH Skod
well udover man da godt kan følge med uden og have en profil såååååå WP 1001nat :)
GÆT HVEM DER ER REGISTRERET?!?
KKKKKKEKEENENTEKNTEKNTKNAAKYAYAKY KENTKAY
kaptajnen er sgu også med på skuden :D
Mvh Neemos, www.neemos.dk
Endnu nemmere for Maria_zee, sad hun ikke ude hele vejen igennem? :-)
Hvordan er det, skal billetten bruges på lørdag?
@mobilsvin
Jo det gjorde hun.........nice
Du er aut. reg i saturday eliminator, du kan afregge og vil modtage 27 T dols
Ja det var godt nok ikke særligt svært at score de 27 t$ ;) Forventer dog at spille lørdag, men tidspunktet er lidt dumt.
Jeps det var da en af de "nemmere" tickets at få fingre i ;) men endnu engang tak til PN for lidt ekstra lir/value