Pokerstars spin and go crash ?

#1| 0

er jeg den eneste hvor mit er frosset ?

16-01-2015 17:48 #2| 0

Har haft problemer med SNGs generelt de sidste par dage. enkelte borde er frosset uden varsel (mens andre har fortsat som normalt). Ifølge stars (igår) var det ikke et problem hos dem. Har dog kontaktet dem igen idag da problemet fortsætter (og jeg har ikke forbindelsesproblemer).

16-01-2015 17:49 #3| 0

Jeg har heller ikke problemer med forbindelsen og nogle Spin and go'es kører jo stadig.

Går ud fra de godt er klar over fejlen ligger hos dem !

16-01-2015 20:03 #4| 0

Havde samme problem på zoom bordene igår, træls da jeg var nødsaget til at lukke dem ned, selvom jeg lige havde raiset på den ene og penge i potten på et andet. Alt imens 3 tredje bord kørte fint

16-01-2015 23:30 #5| 0

Jeg har oplevet det med cash bordene, det meste af dagen :-(

16-01-2015 23:37 #6| 0

Har været i kontakt med Stars' Support igen idag. Endnu engang mente de ikke at problemet lå hos dem!

De bad mig således slette "User" filen i min Pokerstars mappe, da de efter af have set mine log filer, mente at denne skabte problemet... Dette hjalp dog ikke på problemet.

Jeg vil derfor opfordre folk med lignende problemer til at kontakte Pokerstars' support så de forhåbentlig indser at det er et generelt problem (Hos dem!)

16-01-2015 23:41 #7| 0
Durrrrminator skrev:
Har været i kontakt med Stars' Support igen idag. Endnu engang mente de ikke at problemet lå hos dem!

De bad mig således slette "User" filen i min Pokerstars mappe, da de efter af have set mine log filer, mente at denne skabte problemet... Dette hjalp dog ikke på problemet.

Jeg vil derfor opfordre folk med lignende problemer til at kontakte Pokerstars' support så de forhåbentlig indser at det er et generelt problem (Hos dem!)


Det er lidt svært at kalde det et generelt problem, når der er nogen der har problemer, og nogen der ikke har.
17-01-2015 00:25 #8| 0

Den står allerede i grindtråden, men i får den lige med:

Hello Christian,

Thank you for contacting PokerStars.

PokerStars is experiencing some technical problems and we are working on a solution.

We sincerely apologise for any inconvenience caused and we will be considering refunds for all materially affected players. "Materially affected" means you missed a considerable number of hands and lost a significant portion of your chip stack due to blinds and antes. By sending this email you have already ensured any affected games will be subject to a thorough review, but if there is any further information you feel is pertinent to your specific case, please feel free to let us know.

If you have any third party tool running at the same time, please temporary disable to see if there is any improvement and let us know the outcome of this.

We appreciate your patience and understanding.

Regards,

Laura
PokerStars Support Team

17-01-2015 08:19 #9| 0

Jeg havde også 4 Spin & Go borde der crashede i går midt i en session. Er ved at skrive til support nu.

Redigeret af Saibot d. 17-01-2015 08:19
17-01-2015 11:31 #10| 0

1103987052 - Timed out, not materially affected, credited rake $0.40
1103976239 - Timed out, materially affected, credited buy-in $5.50
1103986644 - Timed out, materially affected, credited buy-in $2.20
1103986835 - Timed out, materially affected, credited buy-in $2.75

Flot. I 2.2 havde jeg over 9k ved 60/120-15 lvl. Og jeg fik ikke lov lov til at spille en hånd derefter, og blev blindet ud. Hvordan kan de så kun give mig buyin. Har skrevet tilbage så sur og tvær som jeg nu magtede.

17-01-2015 13:49 #11| 0

Jeg har slet ikke hørt fra dem, er det fordi jeg skriver til den danske support ?

Syntes satme det ringe service ! Er der ikke en stars profil her på pokernet man kan skrive til ?

Kan jo ikke være rigtigt at vi er så mange der har haft problemer og så ignorerer de os bare !

17-01-2015 14:12 #12| 0

@ Saibot håber du vil fortælle om Stars tilbagemelding.

Jeg afventer stadig svar.

17-01-2015 14:27 #13| 0

Martin du kan da lige få det svar jeg fik:

Hello Christian,

Thank you for your patience in waiting for our response regarding your tournament refund request.

Our development team has looked extensively into the reports from players and it appears that the issues are caused by third party tools that you may have, such as PokerTracker or Hold'em Manager.

To eliminate the issue please shut down PokerStars and any third party tools, restart your machine, and make sure no third party tools start with Windows, and then start PokerStars without any third party tool.

It appears that once the issue has started, shutting down third party tools does not resolve it -- it's a machine restart without ever starting a third party tool that seems to resolve it.

We have now completed a review for each of the tournaments that you played since January 15, 2015, which were affected by freezing issues. As a part of determining fair compensation for these events, it has been decided to credit your PokerStars account with at least the tournament fee of every tournament in which you suffered from a freeze or timeout. In addition, for any tournaments in which you were then materially affected – we have also credited your account with the buy-in for the event. Please read our findings below:

1103987052 - Timed out, not materially affected, credited rake $0.40
1103976239 - Timed out, materially affected, credited buy-in $5.50
1103986644 - Timed out, materially affected, credited buy-in $2.20
1103986835 - Timed out, materially affected, credited buy-in $2.75

The total amount of $10.85 has now been credited to your PokerStars account for these tournaments.

Please rest assured that we have contacted the management teams at PokerTracker and Hold'em Manager to let them know there is a problem. We would also ask that you please contact the vendor of those tools for further information.

We apologise for the inconvenience this may cause and thank you for your understanding and patience.

Regards,

Tieme
PokerStars Support Team

17-01-2015 14:30 #14| 0

Hvis det er rigtigt at tredjepartsprogrammer kan få deres tours til at crashe, så har de et gabende hul i deres software. Og det er godt det blev opdaget på denne måde.

17-01-2015 14:56 #15| 0

Jeg har fået nogenlunde samme besked. Jeg syntes bare det lyder vildt at det er pokertracker og hold'em manager der er skyld i det. VIldt nok at begge software laver den samme fejl...

Pokerstars burde sgu lige manne sig op og så levere en bedre service end det der.

17-01-2015 16:37 #16| 0

En hurtig update: Efter brok har jeg fået ekstra dollars for stackværdien i 2.2.

Så brok jer, hvis i ved i har ret!

17-01-2015 17:49 #17| 0

Tja kan være det skal prøves, så må vi se hvad de siger til det.

17-01-2015 17:58 #18| 0

Mine borde frøs også konstant i går på ooketstars og det var både turneringer og spin.

17-01-2015 23:28 #19| 0

Jeg kan bekræfte at jeg ikke har haft problemer når jeg har spillet uden Pokertracker 4!

18-01-2015 02:51 #20| 0

Jeg lagde mærke til der er kommet en opdatering af PT 4 idag, måske har det gjort noget godt? :)

20-01-2015 20:32 #21| 0

Til dem der har været påvirket af dette, vil jeg blot gøre opmærksom på at det er muligt at starte "Ultimate Challenge" forfra ved at kontakte support@pokerstars.com.

Statement fra Pokerstars angående dette:

Pokerstars statement på 2+2

25-03-2015 03:02 #22| 0

Er der andre der har oplevet at dette problem er vendt tilbage?


Jeg fik den samme pop-up warning i klienten som sidst, men det var heldigvis i en pause så jeg kunne genstarte PokerStars.


Jeg kunne gennemføre mine igangværende SNGs uden problemer, men tør sq ikke rigtig multitable hvis der er risiko for at bordene fryser...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar