Nu har jeg været ud af stand til at komme ind på min konto i snart 12 timer på PokerStars, har skrevet to mails til dem, og også prøvet at komme i kontakt med deres support herinde på pokernet.
Godt nok verdens største site, men virker også som verdens ringeste support!!
Det er vildt frustrende når man intet kan gøre, fik bare en meddelse om at jeg allerede var logget ind på PokerStars, da jeg prøver at logge ind, og det ikke tilfældet, og strakt tænker man er blevet hacket eller noget i den retning. Er ikke småpenge jeg har stående derinde skal lige siges.
Er det grundlæggende de er så lang tid om at besvare en mail??
pokerstars support
det virker utrolig mystisk at de er så lang tid om at svare på mails, da de er kendt for at have den bedste support. De gange jeg selv har skrevet har jeg fået svaret inden for en time. Hvilket mailadresse skriver du til ?
går altid dagevis når jeg har skulle ha svar på noget, den danske [email protected]
ja tænk hvis der faktisk sidder en og tømmer min konto, har tjekket scope, og der er ikke spillet nogle tours eller sng, ved ikke med cash, men det kan jeg ikke tjekke.
Er det eneste site jeg spiller på hvor der går så længe før man får besked, og ikke engang herinde på pokernet har deres suppport svaret, der har jeg sendt en pm til dem. Virkelig rystende må jeg sige.
hey,
jeg skal lade være usagt, hvordan deres support er nu efter det hedder .dk
,men før da det hed .com var den nu rigtig god support.
hvis jeg var dig vil jeg skrive til .com - og forklare dem det.
Du kan tjekke cash på pokertableratings.com og så se sidst spillet, men prøv at skrive til .com, om ikke andet prøv at skrive URGENT først.
har tjekket sng/tours på sharkscope, og cash på den overstående, og intet er hændt heldigvis.
Har fået afvide af en bruger herinde jeg skulle maile til deres security, besvarer de mail 24/7 normalt?
syntes bare ikke de værdsætter deres spillere, når det kommer til support, er man verdens største site, har man selvfølgelig også verdens største support, det må jo gi sig selv ;)
Stars er gået fra at være det bedste support til at være ligesom alle andre og det er desværre ikke positivt.
De giver skylden til at der har været rigtig mange mails grundet skiftet til .dk men burde ikke tage 2 måneder, men håber de kommer back to normal dog tror jeg bare ikke de har så mange ansat til at tage sig af os .dk kunder, der er større omkostninger for dem ved at have os og det ses nok på antallet af folk til at afhjælpe os med problemer.
ved der har været flere tilfælde af det her med login problemer på det seneste.. sidste rygte jeg har hørt er at det skulle være fordi programmet muligvis ikke er lukket korrekt dagen inden.. plejer dog at blive løst hurtigere fra deres support end 12 timer.. ved der var et par tilfælde i sidste uge med nøjagtig det samme problem som dig
har desværre haft dårlig erfaring med deres support, også førhen, er mindst 24 timer imellem et svar, eller længere, så som igår så man jo bare sat ud af spillet en dags tid desværre.
Kunne jo være optimalt hvis de bare havde livechat, ville hjælpe rigtig mange kunder langt hurtigere.
Kan så fortælle dig at jeg har ventet i snart 2 uger på svar fra partypoker, og har intet hørt :-)