Hej
Har skrevet til PokerStars nogle gange igennem de sidste 6 måneder vedr at jeg har en appt-konto med nogle penge på. Spurgt om muligheden for at bruge disse i live kvals appt tours da der ikke er til fuldt buy in i ME. De har ikke svaret på disse mails og jeg tænkte nok, at de bare var trætte af mine spørgsmål.
Skal så idag logge på stars og det vil den så ikke. Skriver at det er forkert password (skifter password hver uge - og kan tænkes jeg har klokket i det og bare ikke kan huske hvad jeg nu har brugt). Skriver så en URGENT mail til dem - hvilket de så heller ikke svare mig på?.
Jeg skriver til dem på [email protected] hvilket jeg formoder er den rigtige adr.
Nogle der kan fortælle hvad der kan være gået galt?
/Henrik
pokerstars svarer ikke mine mails. .com og .fr frozen!
De svarer heller ikke på mine mails, i forbindelse med en der har scammet mig!
useless support, har skrevet 25-30 mails til de idioter!
Ved heller ikke lige hvad der sker. Jeg har skrevet 5 -6 mails til dem det sidste halve år omkring min appt-konto hvor jeg har 2400 dollars stående. Smart nok, så at banne mig fra deres mail support og så kan jeg jo aldrig komme til at bruge de dollars og wupti, så kan stars hygge sig med dem.
Er der ikke noget med, at der er en dansk support der også ser med herinde?. Kunne være rart at få vedkommende på banen i næste uge og hører om stars er ved at indfører en ny support strategi.
/Henrik
har skrevet PM til den danske support her fra PN også... Han svarede heller ikke!
FUCK stars!
ja, det er fandme ligefør!
Det er sikker Lederer, der besvarer mails :D
hmm kan godt se det er pissesurt drenge, men forholder sig altså ikke altid sådan.
Jeg skrev en mail lørdag aften og havde et brugbart svar i løbet af 15-20 min. Kommer muligvis an på, hvad man skriver om
@nurse
Lyder aatme skummelt
@jesperA
Link til den mail? :)
jannik_pro skrev:
@nurse
Lyder aatme skummelt
@jesperA
Link til den mail? :)
LOL
brug den kontaktformular der ligger i hjælpefunktionen i klienten.
med hensyn til password er det vel bare at bede om det, ved at trykke glemt pass, så er den da retur med det samme.
PokerStars har igennem 6 måneder ignoreret mine mails, tror ikke bare det skyldes at forglemmelse eller at alle mine mails er inkompetente idiotiske spørgsmål. Men samtidig sikker på, at de finder det irreterende når jeg spørger til brug af mine APPT-dollars.
Skrev dog til security omkring at jeg har glemt mit password og fik straks en mail tilmelde om, at de var ked af at jeg troede min konto var blevet hacket?. Så nu har jeg fået en mail med en masse spørgsmål - og selvfølgelig ikke noget password.
Men [email protected] hører jeg absolut INTET fra.
/Henrik
Har også en del på en live konto og kan sige at stars har være mere ind flinke i forhold til hvad jeg har måtte bruge dem til, de har også svare inde for rimelig tid på mails, så hvad der er galt i forhold til dig er svært at sige, men de kan i hverfald hvis de vil.
Har en gang skulle bruge af denne konto hurtig og skrevet om de kunne ringe mig op, hvad de har gjort inde for rimelig tid og her kunne de også hjælpe.
Så alt i alt er jeg ikke med i koret omkring deres support, som jeg ser det altid har være tæt på det bedste der tilbydes(hvis man lige tænker væk fra supermanden fra Classi men han er også uden for nr)
Prøv evt. at skrive til deres sikkerheds afd, kan ikke lige huske deres mail, men er ikke det samme som deres support i forhold til koden.
Claus
Det er vel fair at deres sikkerhed i forhold til kodeord er stor og de derfor stiller en masse spørgsmål.
@cksa
Ja, helt fint for mig - udover at det jo tager lidt tid åbenbart. Det der bare undre mig er, at jeg skriver til dem (da supporten ikke svarer mig), at jeg har glemt mit password og ikke kan logge på. Herefter skriver de som overskrift tilbage til mig "Hack Claim " hvilket jeg da bestemt ikke mener jeg overhovedet har nævnt et ord om.
Men fint nok, at deres security er høj.
Vedr live-konto har jeg ikke kunnet bruge en klink af dem, udover på live tours (hvilket såmænd også er fair nok). Har 2400 dollars tilbage på den og har faktisk spurgt om muligheden for at de beholdte de 1400 og så udbetaler de sidste 1000 (de udbetaler live-kontoer på 1000 og derunder). Det ønsker de ikke. Ligeledes spurgt om muligheden for at bruge dem på nogle live kvals (macau hvor der spilles sat til ME for 500 dollars), hvilket ej heller har været muligt. Da jeg var i cebu at spille, fik jeg lov at bruge lidt på at spille siteevents, men fik der også at vide, at det ikke var normal procedure.
Klager såmænd ikke over stars, men stille mig da ganske undrende overfor at de ikke længere ønsker at svare min mails til support og dette uden at give mig en grund.
/Henrik
Hmm mærkelig da jeg har fået lov til at bruge løs til flere side event og den ene gang kunne de løse det over telefonen på under 1 timer, da jeg godt ville spille et event og var løbet tør i cash, har også fået overført 800 af dem til min konto da jeg skulle bruge dem til rejse penge i samme forbindelse, du må havde pisse på deres sukkermad.
Prøv at skrive til dem med att. til den der fra start gav dig lov til at sætte ind på en live konto, kan se på mine mail omkring min konto at det er den samme der svare på mine mail omkring dette.
Hør om du evt. må overføre dine live penge til anden spiller, det giver dig mulighed for et salg(hvis de ikke svare er det jo svært)
Ellers er jeg tømt for hvad du kan gøre.
Claus
@cska
Har forsøgt en masse for at få de penge i spil, men de holder fast i, at de skal bruges i f m APPT Main Event (og det står også i deres t&c, så de gør intet forkert).
Når jeg har skrevet til dem, har jeg skrevet til en bestemt person der har med appt registering at gøre (hun svarer så heller ikke mere).
Men undrer mig bare over, at support ikke længere ønsker at svarer mine mails uanset hvad henvendelsen drejer sig om.
/Henrik
De er mega langsomme til at svare, har også tit prøvet at vente mere end 2 måneder..
Har selv lige haft fat i support vedr. problemer omkring en cash-out option, som jeg ikke kunne fjerne. Indenfor 24 timer havde jeg et svar og inden 48 timer var problemet løst.
Vil da lige følge op
Sendte mail til support uden svar - skrev så til security. De svarede instant på min mail omkring jeg ikke kunne huske mit password, med overskriften om, at min konto var hacked.
De sendte mig en LANG række spørgsmål som jeg besvarede med det samme.
1 døgn efter skrev jeg tilbage til dem om, hvor lang tid det mon ville vare før jeg igen kunne spille på deres site.
Efter 1 døgn svare de så med, at de stadig venter på svar efter deres spørgsmål. Jeg tjekker udboks - og svar er sendt.
Jeg sender igen nyt svar og intet sker.
Jeg må indrømme, at jeg er noget forbavset over, at verdens største pokersite er så lang tid om, at enten få sagen afgjort eller fortælle mig hvad de undersøger. Jeg raker for igennemsnit 15 - 20k dollars årligt og mener, at jeg burde forvente svar eller tanker om hvad de har til sinds en smule hurtigere end tilfældet er.
Dette sammenholdt med, at support overhovedet ikke svarer mig.
Så hvis der er en stars danish support der ser med - venligst kom med en forklaring og ikke noget med, at det ikke er tilladt grundet anymonitet. Jeg giver herved lov til, at enhver stars support må indrage mine personlige oplysninger omkring denne her sag.
Bare jeg får "kontakt" er jeg tilfreds
/Henrik
Har også samme prob, de bad mig sende noget legitimation ind har jeg så gjort for et par dage siden. Har ikke hørt fra dem siden
Syntes faktisk det er imponerende. Har nu 3 gange måtte svare på præcis de samme spørgsmål og intet sker. Jeg ved at stars support har set tråden (har security skrevet til mig), men det medførte såmænd bare - at de endnu engang bad mig svare på præcis de samme spørgsmål een gang til.
/Henrik
@ mr-nurse
Kan det have noget at gøre med hvilken mail du bruger ?
Havde selv samme problem med Bet24....jeg kunne godt modtage deres mails, men de påstod de ikke fik mine....og her var det en ofir-mail jeg brugte.
Prøvede så at ændre det til en G-mail, og derefter ingen problemer ( udover jeg nu også får en masse spam på min mere personlige G-mail, hvor Bet24 er eneste spilsite, der er registreret...så ved man da hvem som udleverer mailadresser. )
Jeg har et problem med jeg ikke modtager mail fra stars på min gmail. Så det kan være du rent faktisk har samme problem og de måske svare dig?
Hvorfor modtager han så mails fra security?
@Hawkeye
Det du skriver, er bestemt ikke bevis på at Bet24 udleverer mailadresser.
Spam afsendere bruger et hav af metoder til at ramme mailbokse - eksempel bare at sende til et hav af [email protected] adresser.
Eksempelvis - prøv at oprette en gmail account uden at bruge den til noget som helst og uden at udlevere den til nogen. Så vil du sandsynligvis opleve at spam mail's kommer i en lind strøm alligevel.
@c_hope
Det tvivler jeg lidt på. Har haft en gmail adresse siden 29 juli og endnu ikke modtaget en eneste spam-mail.
c_hope skrev:
@Hawkeye
Det du skriver, er bestemt ikke bevis på at Bet24 udleverer mailadresser.
Spam afsendere bruger et hav af metoder til at ramme mailbokse - eksempel bare at sende til et hav af [email protected] adresser.
Eksempelvis - prøv at oprette en gmail account uden at bruge den til noget som helst og uden at udlevere den til nogen. Så vil du sandsynligvis opleve at spam mail's kommer i en lind strøm alligevel.
Det underlige er så, at det først er efter Bet24 fik den mailadresse, at jeg er begyndt at få disse spammails omhandlende casino/pokertilbud.
What the fuck!.
Nu har de også lukket min .fr konto ned???????
Pokerstars.com har endnu ikke reageret på de svar på spørgsmål de har sendt mig og som jeg måtte svare på 3 gange.
Min mailadr har hele tiden været den samme. Det der dog kan være sket, er, at jeg er flyttet adr og derved har en anden adr på .fr end jeg har på .com. Men at det skulle være nok til at lukke min konto finder jeg underligt.
/Henrik
Kan det tænkes, at Stars support har det lidt på samme måde med dig???
Nu får man da så endelig et svar fra PokerStars. Ser ud til, at det er samme person i security der tager sig af både min .com og .fr frozen."
"Hello Henrik,
Thank you for your email.
Please note that your account was frozen as a security measure and will be reopened once the outstanding issues in your other account have been solved.
Thank you for your cooperation and understanding.
Regards,
Oliver F
PokerStars Security Team"
Hvad jeg så lige kan bruge det svar til, er mig lidt en gåde. De har lukket min .fr indtil de er færdige med at undersøge min .com?. Syntes sgu det er lidt underligt og især er jeg da ked af, at der nu snart er gået to uger hvor jeg ikke kan se, at der er sket noget overhovedet.
/Henrik
Fuck hvor var jeg gået på mongolabetilt over den behandling.
GL med det nurse, håber det kommer i orden asap.
@viggow
Det må jeg da også indrømme at jeg er. Syntes det er vildt imponerende, at de indtil videre har haft min stars konto lukket i 2 uger, uden at give mig en ordentlig forklaring og så efterfølgende (10 dage efter) pludselig lukker min .fr konto. Det gør de endda i første omgang uden at forklare mig noget som helst. Jeg skriver så til dem på .fr og syntes jo det er underligt og har planlagt at game om aftenen. Så jeg tillader mig i overskriften at tilføje "URGENT". Så får jeg dette her svar;
"Hello Henrik,
Thank you for contacting PokerStars.
We have forwarded your email to our Security Team for their review and action. You will receive a response as soon as possible.
Please note that general inquiries are prioritised relative to their age, meaning the oldest email is answered first. To be fair to players who actually do have issues that require immediate attention, we ask that you refrain from using "Urgent" in the subject line unless your concern/question is critical and/or time sensitive, such as a tournament deal."
Så de mener, at det de lukker min account uden at give mig en forklaring, ikke børe føles som vigtigt??!!!.
Har i de foregående år, altid følt mig godt behandlet af stars - det må jeg så sige ikke længere er tilfældet.
Kunne være interessant at høre fra den danske stars support, som jeg ved har set tråden igennem tidligere. Kunne være rart at høre, om stars nu har valgt en politik hvor de lukker folks konto - og efterfølgende bare er tavse.
/Henrik
@ mr-nurse
Jeg har for blot 11 dage siden svaret i denne tråd, at jeg havde et problem med en cash-out option jeg ikke kunne fjerne. Dette blev løst indenfor 48 timer uden problemer overhovedet.
Siden da er der sket lidt udvikling. Senest er min konto blevet lukket ned for ind- og udbetalinger - men jeg kan dog fortsat spille. Problemet er blot, at min konto er i 0 - og pt. kan jeg altså ikke indbetale. Så sparer jeg jeg selvfølgelig de penge - men alligevel er det mega belastende, når nu der ikke er et reelt alternativ til stars i disse tider.
Det værste er dog, at jeg heller ikke længere kan få fat i support trods gentagende forsøg - men kunne være jeg skulle forsøge "URGENT" tricket og se om der kommer en reaktion den vej.
Kunne være spændende at få PokerStars support på banen i denne tråd. Virker til, at der er sket en ændring hos Stars i forhold til deres kundeservice. Ved jo, at support har profil på pn og er vidende om denne tråd. Men tavshed er måske Stars nye måde at behandle deres kunder på?
Måske Pisfisk skal indover her?
Jeg er lidt i tvivl om hvad det er du vil med supporten. Du er blevet lukket pga. sikkerheds-undersøgelse.
APPT-sagen har du garanteret også fået svar omkring - som følger T&C til punkt og prikke, ikke?
@Guldmagerne
Jeg har for 14 dage siden fået lukket min konto på stars. Når jeg spørger til hvorfor og hvor langt de er i undersøgelsen, får jeg intet svar. Personligt finder jeg faktisk det lidt frustrerende og mener ikke at det er god kundeservice. De lukker så uden varsel min .fr konto ned også - uden begrundelse. Den må jeg selv spørge efter og svaret er, at det er grundet min .com konto er lukket ned.
Syntes, at der er nye boller på suppen ift kundeservice på stars og det kan undre mig. Ligeledes undre det mig, at de ikke respondere på mails, hvilket der jo også er flere i tråden der har bekræftigede.
Vedr APPT har jeg jo på intet tidspunkt brokket mig over det - har netop gjort opmærksom på, at de følger det til punkt og prikke. Dog er der flere herinde (ogse i tråden), der har hft mulighed for at omgås T&C og såmænd bare spurgt til mulighed for at spille nogle live kvals, da der ikke på kontoen er nok til live event efter at jeg har været i Cebu og brugt en del fra den konto. Så nu har jeg en konto med penge på, som ikke dækker en ME i APPT og der syntes jeg det havde været fair nok, at jeg kunne bruge dem til kvals istedet. Og ok hvis jeg ikke kan, men så kan de da i det mindste svare på det.
/henrik
Sweet med en konkretiseret udmelding hvad det er du vil fremfor spredt over en masse indlæg.
Thumbs up og håber den kommer op hurtigst muligt, så du kan rive nogen fisk rundt ;-)
Update.
Har idag fået svar fra support - og min konto er pr. d.d. blevet fuldt genåbnet for ind- og udbetalinger.
@mr-nurse
Send mig lige din mail og telefonnummer på PM, så ser jeg om vores kontakter derinde kan skubbe lidt på. Jeg kan ikke garantere det, da Stars's bureaukrati kan være noget tungt at danse med, men det kan næppe skade at være lidt flere om at skubbe på.
@pisfisk
Tak for at du vil forsøge at hjælpe.
Og det bliver næsten "sjovere" og "sjovere". Sender en mail til security .fr for at høre til situatuonen omkring min lukkede .fr konto. De svarer følgende tilbage:
Hello Henrik,
Thank you for your email.
In order to review the situation in your other account, please contact the relevant site as PokerStars.fr cannot answer your query on .com.
Thank you for your understanding on this matter.
Regards,
Oliver F
PokerStars Security Team
En af de sjove ting er, at de jo som det skal være ikke kan svare på noget fra .com siden - men undlader også helt at skrive om .fr. Ok, kan være forståeligt nok, da lukning af .fr nok kommer fra .com siden af. Det lidt mere morsomme er, at det jo ikke er .fr der svarer - men PokerStars security team som gælder for både .com og .fr. Det endnu "sjovere" er, at det er Oliver F der indtil videre har stået for al korrespondancen ml .com og mig indtil videre. Så han beder mig åbenbart om, at sende ham selv en ny mail med præcis de samme spørgsmål.
Stars - kom nu ind i kampen!!!!!!!
/Henrik
Stars har muligvis travlt med at holde pengestrømmen flydende til deres mellemøstlige interessefelter og kan derfor ikke overkomme på danske småspilleres problemer
Gad vide om Stars når det inden Danske Spil får held til at blokere deres licensansøgning ?
@Nurse.
Ser sgu sygt ud, specielt i betragtning af at Stars historisk har haft den bedste support. GL med det.
Tak, Carl. Må jo så også indrømme at behandlingen kommer bag på mig. Er faktisk ved at blive bekymret for, at jeg ikke når SM 18 december. Men det værste er helt sikkert, at Stars på ingen måde orienterer mig om hvad de har gang i. At blive ignoreret så tydeligt, finder jeg imponerende. Spændt på, hvorvidt det lykkes pisfisk at få en forklaring. Herligt, at han gider forsøge. / Henrik
Har også problemer med at få lov til at logge på Stars.
eftersom jeg til tider er i USA og de derfor tror jeg er
Amerikaner og køre over en vpn forbindelse fra USA
fik hurtigt svar fra [email protected]
men de sendte mig videre til [email protected]
som jeg kun har hørt fra en gang, om at jeg skulle sende ID papire
til dem.
Det sendte jeg så den 9 Nov. og har ikke hørt noget siden.
Har prøvet at kontakte dem efter, uden held.
Syntes godt nok godt deres support kunne være bedre.
Ja - deres support har godt nok været under forandring!.
Idag fik jeg så endelig mail fra Oliver F, der kunne komme med den glædelig nyhed, at de har genåbnet mine accounts på både .com og .fr.
Eneste prb er så, at det hele jo startede op med, at jeg ikke kunne huske mit password og det kan jeg jo så stadig ikke!!!!!.
Har selvfølgelig skrevet tilbage til dem om, at det hele startede med jeg gerne ville ha et midlertidigt password - og det har jeg så måtte skrive til dem een gang til. Så nu venter jeg spændt på, om de igen lukker mine accounts. Og selvfølgelig spændt på, om de når at svare inden d 18 december. Og tænk hvis de gør det hurtigere så jeg kan nå pn`s 5 seat added tour ;-).
/Henrik
/Henrik
For fanden da stars!!!!!
Efter at min konto igen er åbnet har jeg selvfølgelig sendt mail til dem om, at det hele startede med, at jeg ikke kunne huske mit password. Et password jeg ikke er kommet i tanke om i de 3 uger de har haft lukket min konto. Er da glad for, at de endelig igen fik den åbnet - det næste skridt er så, at de sender mig et midlertidigt password. Præcis hvad jeg bad om for 3 uger siden.
Men nu er vi så gået tilbage til - "vi svarer ikke".
/Henrik
PokerStars er opmærksomme på tråden. Så må vi se hvordan de tager den op.
Vil da bare lige følge op.
Har nu fået sendt 4 mails til stars om det manglende password og ønsket om, at de sender mig et midlertidigt. Ud af de 4 mails - har jeg fået svar på; ingen. Stars er klart min nr 1 pokerklient og ønsker ikke at skifte den ud. Men må indrømme, at var det her sket på en hvilken som helst anden site, så var jeg smuttet.
@pisfisk
Har ingen ide om du på nogen måde kan gøre dem opmærksom på det her problem. Men jeg bliver mere og mere nervøs for, at min konto ikke når at åbne til 18 december!!!!!
Derudover, kunne det da være interessant at høre stars forklaring på, hvorfor de simpelthen vælger at ignorer mails - noget også andre har gjort opmærksom på, at de har været udsat for.
/Henrik
@mr-nurse
Jeg har gjort PokerStars opmærksomme på tråden, og ved at den er blevet behandlet. Jeg ved så ikke hvor den er strandet, eller hvordan de prioriterer den, men siden de læser med, skulle man umiddelbart tro, at de gerne ville have den her sag lukket.
Jeg hører dem ad igen mandag, hvor langt de er i processen.
@pisfisk
Tak for hjælpen.
Må indrømme, at det der pisser mig mest af, er deres totale ignorering af mine mails. Da de var igang med sagen, kunne de da i det mindste svare (tog lidt tid, men de svarede) og nu hører jeg bare intet. Jeg finder godt nok den form for kundeservice mærkværdig.
/Henrik