Hej PN.
Jeg har sendt PokerStars en mail vedr, noget med min konto for 8 dage siden.
Jeg har intet hørt, er det normalt?
Pokerstars svartid?
Fotomac skrev:Hej PN.
Jeg har sendt PokerStars en mail vedr, noget med min konto for 8 dage siden.
Jeg har intet hørt, er det normalt?
Den seneste tid har det virket til det er først er omkring de 8 uger man skal begynde at tænke det er unormalt
Uden at vide hvad sagen handler så er det vidst en generel opfattelse at svartiden er pænt lang, den kan i visse tilfælde måske forkortes lidt ved at kontakte den engelske support
Jeg sendte en mail til den engelske support og det var løst på under 24 timer
Juliee skrev:Jeg sendte en mail til den engelske support og det var løst på under 24 timer
Hvad for en mail har du brugt? :)
Og det er ikke noget live support kan hjælpe jer med?
Men ja håber da også at flere og flere skifter væk fra PokerStars, med den behandling kunderne får. Egentlig vildt så loyale folk er.
DoubleAcesDK skrev:Og det er ikke noget live support kan hjælpe jer med?
Men ja håber da også at flere og flere skifter væk fra PokerStars, med den behandling kunderne får. Egentlig vildt så loyale folk er.
Når man først har kørt Ferrari skifter man jo heller ik til en Skoda. Så langt er de foran deres konkurrenter på software og udbud. Så vel næppe så mærkeligt.
DoubleAcesDK skrev:Og det er ikke noget live support kan hjælpe jer med?
Men ja håber da også at flere og flere skifter væk fra PokerStars, med den behandling kunderne får. Egentlig vildt så loyale folk er.
Kun hvis du er logget ind kan du gaa paa chat og de har ingen telefon support. Jeg aendrede mit telefonnummer, hvorefter min konto staar som 'frozen' naar jeg logger ind. Under scoop er det lidt irriterende.
Lillie skrev:
Når man først har kørt Ferrari skifter man jo heller ik til en Skoda. Så langt er de foran deres konkurrenter på software og udbud. Så vel næppe så mærkeligt.
True, men vil stadig mene udbud kan matches ok ved at skifte site og mixe det lidt. Selvfølgelig stadig ikke helt, men jo flere der skifter væk jo bedre bliver det.
Software synes jeg faktisk andre sites er bedre på, men det er jo så en smagssag.
Men ja stars er den godt gamle ferrari. Men jeg foretrækker nok en Tesla :)
DoubleAcesDK skrev:Og det er ikke noget live support kan hjælpe jer med?
Men ja håber da også at flere og flere skifter væk fra PokerStars, med den behandling kunderne får. Egentlig vildt så loyale folk er.
Enig, eneste grund til at spille stars, må næsten være hvis man spiller et eller andet gøgler format som INTET action har andre steder :)
Hey Fotomac,
Svartiden er ikke god i øjeblikket. Der er ganske enkelt bare flere henvendelser end vi kan nå at svare på lige nu og det er selvfølgelig et problem. Den danske supportkø er hårdere ramt end andre, men tendensen er det samme i hele verden. Vi arbejder så hurtigt som vi kan, men der var altså ingen der forudså pokerboom 2.0.
Udover de sædvnlige agenter som gør et rigtig godt stykke arbejde, så er flere ansatte i bl.a. sportsafdelingen (hvor der sjovt nok er mindre travlt) blevet omskolet til support midlertidigt, og sidste uge startede et hold af 130 nye supportagenter til at hjælpe det hele på vej. De skal naturligvis læres op, og for at være helt ærlig, så går der nok noget tid inden vi er tilbage ved "normale tilstande".
Du får det hurtigste (mindst langsomme, red.) svar ved at skrive på engelsk [email protected] eller [email protected].
Jeg kan naturligvis kun beklage, og love at der arbejdes på at det bliver forbedret, for det er naturligvis ikke et serviceniveau vi er tilfredse med.
Mvh Kasper
Pokeren er boomet kraftigt i denne tid, hvilket naturligvis ikke er resulteret i hurtigere responstid. Mindes dog stadig en del tråde vedr langsommelig sagsbehandling/svar, lagt op længe før vi kunne stave til COVID19.
Jeg tænker at PokerStars generelt ligger inde med diverse prioritetsbunker, som vi kender det fra andre steder hvor kundeservice og administration simpelthen ikke kan følge med på efterspørgslen.
Jeg fik via [email protected] svar efter godt 14 dage. Vores korrespondance foregik på engelsk. Hvorledes de prioriterer at svare på mindre og større sager, aner jeg ikke. Min henvendelse handlede om at vi har lavet en HomegameClub, og jeg spurgte pænt om de synes det er fedt og måske ville smide lidt hygge efter os. De spenderede 100$ til en freeroll, som vi takkede pænt for.
Relativ hurtigt for en mindre sag, hvor jeg tænker der findes en masse "større", som kræver sin mand at fikse/svare på :-)
Nå, det var egentlig for at sætte lidt spørgsmålstegn ved prioritering af sagsbehandling kontra tid og mandskab. :-)
skod skrev:Hey Fotomac,
Svartiden er ikke god i øjeblikket. Der er ganske enkelt bare flere henvendelser end vi kan nå at svare på lige nu og det er selvfølgelig et problem. Den danske supportkø er hårdere ramt end andre, men tendensen er det samme i hele verden. Vi arbejder så hurtigt som vi kan, men der var altså ingen der forudså pokerboom 2.0.
Udover de sædvnlige agenter som gør et rigtig godt stykke arbejde, så er flere ansatte i bl.a. sportsafdelingen (hvor der sjovt nok er mindre travlt) blevet omskolet til support midlertidigt, og sidste uge startede et hold af 130 nye supportagenter til at hjælpe det hele på vej. De skal naturligvis læres op, og for at være helt ærlig, så går der nok noget tid inden vi er tilbage ved "normale tilstande".
Du får det hurtigste (mindst langsomme, red.) svar ved at skrive på engelsk [email protected] eller [email protected].
Jeg kan naturligvis kun beklage, og love at der arbejdes på at det bliver forbedret, for det er naturligvis ikke et serviceniveau vi er tilfredse med.
Mvh Kasper
Tak for en god uddybelse. Man skal nok bare være tålmodig :)
Hijacker lige denne og håber på et tip eller to.
22. marts oprettes ny konto på Stars og der indsættes penge. Kontoen bliver insta spærret, da der findes en konto med samme e-mail (gammel konto, glemt). Naturligvis helt fair.
Efter utallige mails til Stars er der ingen afklaring og dermed er pengene stadig frosset her næsten 3 mdr senere. Har skrevet til disse mails: paymentservices@starsaccount, support@starsaccount (DK + com), [email protected].
Tips anyone? :-)
Tillader mig at tagge @Skod
Hvis man har mistet sit kort og fået det spærret, hvor svært er det så at få kortet slettet i forhold til udbetalinger?
Jeg kan selvfølgelig kun udbetale til det kort, men det er som sagt ikke muligt. Jeg har sendt en mail men intet svar endnu.
@skod jeg har ventet over 2 måneder på en pending withdrawal.. kan det virkelig passe det kan tage så lang tid at kigge på en udbetaling?
Køre på 5uge pt. kontaktet flere steder. Dansk & engelsk
Prøv at skrive på deres facebook eller twitter. Der reagere de nogen gange hurtigere...
Jeg fik svar fra den engelske support indenfor et par timer.
Alhandinho skrev:Jeg fik svar fra den engelske support indenfor et par timer.
På email, eller live support i client ?
Har skrevet email til både dansk og engelsk... den engelsk dog kun 2 uger gammel
Der kan gå måneder.
Du kan forsøge at få fat i live support. De er langt hurtigere. Du finder det under hjælp, og så skal du finde den rigtige subsection. Det skifter nogle gange rundt, så du må lede efter det.
Tak for svar. Kan desværre ikke engang logge ind, så live chat er ikke en mulighed.
Inden corona sejlede det også, vi skal tilbage før amaya gaming før de havde go service,
Havde skrevet 2 mails til dem med hensyn til min konto, tjekkede for svar i 5 uger eller så noget fik aldrig svar og opgav og det var længe før corona,
Er det korrekt forstået, at de har 5 dage til at udbetale hvis de lukker kontoen? De kan selvfølgelig sige, at den er midlertidigt spærret, men i sin tid skrev de, at kontoen slet ikke kunne oprettes pga. multiaccounting.