Goddag
Vil bare lige høre hvodan I pokernettere ser på dette problem jeg er løbet ind i, og om i mener det er en retfærdig godtgørelse jeg får i turneringen, jeg vil personligt ikke selv mene det er en fyldestgørende godtgørelse, men i kan læse mit tråd hvis i har tid, men bliver nok lidt lang, da det er en lidt kringlet sag.
Turneringen spilles d.30.12,2011
Jeg spiller en turnering på stars, buy-in er i og for sig ikke af betydning, men der var $13.600 til vinderen og en præmie pulje på $94.000, jeg har 400.000 chips, da avg er 150.000, da det der nu engang kan ske sker, mit net ryger, og jeg restarter routeren og logger på 2 minutter senere, hvorefter jeg får besked besked om at jeg skal opdatere min software til .dk for at kunne spille videre i min turnering.
Fint nok tænker jeg, og trykker på Move to stars.dk, men da jeg gør det, siger den at jeg skal spille min turnering færdig først, hvilket jeg heller ikke kan få lov til da jeg ikke har opgraderet min software. Jeg skriver så til supporten og får selvfølgelig intet svar fra PokerStars, skriver så løbende mails over de næste par dage, og får så endelig et svar i dag, hvor jeg får mit buyin tilbage fra turneringen i godtgørelse, hvilket jeg på ingen måde ser som en retfærdig behandling, da det ikke er mig der har gjort noget forkert, men deres software der ikke har virket.
Så jeg så ellers bare min turnerings stack blive mindre og mindre til jeg var blindet ud, da jeg var sitting out, selvom jeg var logget ind på min konto.
Så spørgsmålet lyder så, er dette en retfærdig behandling af stars, eller er det bare mig der et tudefjæs?
Mvh Kevin
Pokerstars Update
Nej du er ikke et tudefjæs.
PS har lavet vel nok det største selvmål i historien.
Men du får kun BI tilbage vil jeg tro, så dumt at gøre mere ved det.
Jeg synes der mangler lidt info:
1) Hvor mange var der med med og hvor mange er der tilbage?
2) Hvonår starter pengene?
3) Hvilken plads bliver du blindet ud på?
4) Hvad er den mindste præmie på?
De burde imo give dig den % del af prizepoolen der svarer til den % del dine 400k chips var af den samlede mængde chips.
Tvivler dog på det sker da Stars sikkert hellere vil have de $ end en tilfreds kunde - og da de sikkert kan gøre hvad de vil i denne situation grundet deres T&C.
Grunden til at de ikke svarer dig med det samme er at de får en milliard mails fra folk der piver over vip programmet og dk spillere der har software der ikke virker.
Gl med at få mere tilbage. Evt. læs deres terms.
Jeg ville nok ændre overskriften til noget mere passende. Og så vil jeg brokke mig til supporten. Der burde være en helt standard fordelingsnøgle til situationer, hvor turneringen ikke kan gennemføres pga. software problemer, der ikke er spillerens ansvar, som det ud fra din beskrivelse fremgår helt klart.
Sådan en fordelingsnøgle har PokerStars uden tvivl. Find den og henvis til, at dette beløb vil være den rigtige løsning. Der kan ikke være nogen tvivl om, at et refunderet BI ikke er godt nok i denne situation.
Du vil nok desværre have svært ved at påvise det i situationen, men screenshots ville nok hjælpe dig, hvis du fik taget dem. Ellers må du bare håbe på de har forståelse for den kaotiske situation i Danmark. Set fra PokerStars side er det jo blot dit ord imod deres, hvis du ingen beviser har, og eftersom du jo havde problemer med din forbindelse, så vil de i princippet være i deres gode ret til at sige, at de ikke havde problemer på deres side servermæssigt, mens du blev smidt af dit eget net. Om de kan se i deres system, at du faktisk ikke kunne komme på pga. deres software opdatering er tvivlsomt, og jeg vil ikke blive overrasket over at du ikke får nogen yderligere kompensation. Primært fordi du ikke kan bevise den situation du står i. Hvis du kan det, så burde det være en no brainer at kompensere dig.
MVH Skod