På søndag afholder PokerStars et stort rekordforsøg, når de forsøger at få 225.000 spillere til at deltage i én turnering. I turneringen er der garanteret $300.000, og med et buy in på bare $1 vil der minimum være $75.000 i overlay. Derudover er der $25.000 til vinderen. Turneringen bliver spillet på søndag d. 16. juni klokken 19.00 (ingen late reg).
Læs meget mere om rekordforsøget her
I forbindelse med rekordforsøget har PokerNet været i dialog med PokerStars, og besluttet os for at lave lidt last longer lir. De 5 PokerNettere der klarer sig bedst i turneringen, vil hver få et $109 sæde til den store $1.000.000 GTD Zoom turnering som bliver afholdt d. 23 juni.
Præmier i last longer konkurrencen
- Nummer 1 vinder et $109 Zoom sæde og må derudover invitere en ven med (værdi $218).
- 2-5 vinder 1 $109 sæde til Zoom turneringen.
- Spurtpræmier: 2 x $109 Zoom sæder
I alt bliver der givet præmier væk for $879!
Sådan deltager du i last longer konkurrencen
For at deltage i konkurrencen skal du have postet dit PokerStars nick i den her tråd inden turneringen går i gang. Har I postet jeres nick inden fredag aften klokken 23.59, deltager I også i konkurrencen om et $109 sæde blandt alle spillere der har postet deres nick i tråden.
Poster man sit nick i tråden før lørdag aften klokken 23.59, deltager man ligeledes i konkurrencen om et $109 sæde. Så tilmelder man sig i dag, har man altså mulighed for at deltage i to konkurrencer om et sæde inden turneringen er gået i gang.
$1.000.000 Zoom turnering
Zoom 100 er en ny $1.000.000 garanteret turnering, der kører for første gang under 100 Milliarder Hænder-fejringen. Det er en Zoom-turnering, der finder sted d. 23. juni kl. 19:00. Du kan komme med for et buy-in på $109.
Læs meget mere om den nye Zoom turnering her
Man kan bytte sit sæde til T$ hvis man ikke har mulighed for at deltage i Zoom turneringen. Man kan KUN vinde ét sæde (+ det til sin ven).
Når man poster sit PokerStars nick i tråden, vil man automatisk få et logo på sin profil der viser, at man deltager i konkurrencen.
Lad den bedste PokerNetter vinde!
PokerStars World Record - Last longer lir for $879
Gonginator
Maniazmaten
H4rrybutt
SwoopDaWoop
JulemanD2k9
iamrockybalb
Paymakerdk
Wee så skal jeg spille zoom Tour når tiltthis kommer længst af jer alle.
Go david
No-thing-878
Godt initiativ btw! :) Er fan af, at 1.-præmien er sat op, som den er. WP Dieb eller hvem der fandt på det.
CMoosepower
Smallboy20
MQSS3
bilderberg
vildfinger
Niebluffturn
Kolanish
AlcopopDK
PLO_King1
Capadane
klit1337
Sebbecenter9
kaktusdude
giveit2me101
Fsparrevohn
ILovePisfisk
bankofdk
UTGclick
XSUPERBULLX
Tomi1981
MrFugt
WwhitearrowW
Caspergraver
sure2fold
Johnsen87
PzYcHoPatHiC
KopiteCas
smadderkasse
jan.steff
Vumbat
Kenn 07 dk
DrD0000M
Skipper-dawn
Nikolaj87
ACO Himself
Rytterdahl
Beleftyru
skyggelund
Mr.Bean1957
lvlail
KaffeLicious
landsbyen66
Hold kæft hvor jeg føler mig som en kæmpe baws, når man er automatisk registreret uden selv at skulle smide det BI. HELL YEAH!!!
PS nick: Mjay2005
Irivernuts
birnbaum79
StalkerDanne
bergkamp22
BongoHat
BK13KVI
MarcusVitelX
osnapper
Expertdonk
Caandyghost
TeamHolst
simplydanish deltager
CrazyDane1
PokerPalme
BigBluffDK
Overtjener
TheBasher2012
KrisCph
Kystfluefisk
Netupsis01
La$$eLuck
WNTHR
rottenpede
Flowgart
Danielsaxen
fedorov71
Hvis folk ikke har fået regget sig, så er det ved at være op over. Lige nu er der 203.000 spillere med, og den når meget snart 225.000 spillere.
hit-med-dem!
pokerwille
hydrotex3
hwaapczepap2
FML er selvudelukket 5 dage endnu, fed timing -.-
demmacS
dokkedal
BananenSvend
VilleSilas, håber jeg kan være med :D Har god held i dag kan jeg mærke
Er det ikke antal spillende spillere? Gætter på at 225k spillere lige er blevet seated? :D
Dbler i første hånd. I'ma take this one down, guys!
SÅ DOUBLEDE MAN LIGE WOOOH!
Aaaaaaaaaaaaaaand im out! hahah gl :)
Out :)
mine fine røde 77 render ind i A6, der obv får A på floppet og ingen hjælp til mig derefter.
Brug den her tråd til rail:
www.pokernet.dk/forum/last-longer-lir-railtraad.html
Mads273o skrev:
Jeg sidder på et bord hvor der er 7 der sidder ude :)
SICK! Jeg troede, at der var mange på mit (3)
ude som nr 120k et eller andet :D
Utrolig løs tour og alligevel fik jeg intet ud af 2x A-A men ja det gik bare ned af bakke efter jeg ramte 4.5k stack :
sucks a lil men hva fanden det var sjovt og vi slog rekorden allesammen ! :D
Er der nogen der gider fortælle mig hvad plads jeg blev
Var stort set sikker på at det var kl. 20 hehe så har jeg været sit out i 42 min nu og når jeg søger fra mobil kan jeg ikke finde mig selv mere
Nick er nikzz
2$ li' ned i lommen !
100827 nikzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Brug den her tråd til rail:
www.pokernet.dk/forum/last-longer-lir-railtraad.html
Brug den her tråd: www.pokernet.dk/forum/last-longer-lir-railtraad.html