Pokertracker?

#1| 0

Hej, skal nu for alvor i gang med at opbygge en bankroll og har virkelig sat mig ind i tingene for alvor efter snart 3 års useriøs poker spil. Overvejer at anskaffe mig pokertracker, for det lyder til at være et rigtig godt værktøj.. Hvor meget betydning har det egentlig og kunne dem som har det nu undvære det? :)

En anden ting er at jeg har en skod bærbar der tit ikke fungerer optimalt og jeg bliver derfor nød til at bruge min recovery cd og slette alt på den ind i mellem.. Ca. hver 3.måned.. Vil det have betydning for pokertracker? Mine data/stats osv..?

Er det også rigtigt at når man sidder ved bordene kan man se forskellige tal for spillerne på bordet der viser om de er tight, loose osv..??

Til sidst men ikke mindst, kan jeg anvende det på fortunepoker`?? :)

28-11-2007 19:14 #2| 0

Pokertracker kan da kun anbefales. og du kan bruge pokertracker til fortune poker. det er bossnetværk

28-11-2007 19:20 #3| 0

Den funktion der gør at du ser tal for de forskellige spillere er et andet program kaldet "PokerAce HUD".
Det kan dog ikke bruges uden Pokertracker så vidt jeg har forstået, da det henter data derfra.

28-11-2007 19:21 #4| 0

@sammy

"..har virkelig sat mig ind i tingene.."
"Overvejer at anskaffe mig pokertracker,.."
Ovenstående hænger ikke sammen. - PT er et _MUST_, anskaf dét før alt andet :D

"Hvor meget betydning har det egentlig.."
En stor del af sit pokerspil består af analyser, det er muligt at klare sig uden diverse stats, men IMO klarer man sig en del bedre med.

"..og kunne dem som har det nu undvære det?"
Bestemt, nej.

"Vil det have betydning for pokertracker?"
Dine databaser inkl. stats ligger på din HD som én fil, så backups er nødvendigt hvis du fra tid til anden sletter alt.
Dit PT skal dog have ny produktnøgle for hver gang du installerer PT om. - Mener man har 3 keys til rådighed eller lign.

"Er det også rigtigt at når man sidder ved bordene kan man se forskellige tal for spillerne på bordet.."
Korrekt. Med et program som f.eks. GameTime+(gratis) sammen med PT kan du se diverse stats på folk ved bordene.

28-11-2007 19:28 #5| 0
OP

Tak for svarene..! I har fået mig fuldstændig overbevist om at PT er nødvendigt!! :) Så langt så godt.. :)

Er der nogen der med sikkerhed kan bekræfte Muggi:
"Vil det have betydning for pokertracker?"
Muggi: Dine databaser inkl. stats ligger på din HD som én fil, så backups er nødvendigt hvis du fra tid til anden sletter alt.
Dit PT skal dog have ny produktnøgle for hver gang du installerer PT om. - Mener man har 3 keys til rådighed eller lign.
(No disrespect Muggi - vil bare være helt sikker :))

Det lyder sgu som om jeg ikke har råd til at lade vær hehe

28-11-2007 19:32 #6| 0

@sammy

Bare i orden.
GL!

28-11-2007 20:14 #7| 0

Fandt lige denne side og den viser vidst at man ikke kan anvende pokertracker på fortune poker?? altså boss, kan det passe?

www.pokertracker.com/ptsupported.html

28-11-2007 20:24 #8| 0

bump bump

28-11-2007 21:04 #9| 0

@sam
der er nogle problemer med diverse hænder, men det kan bruges.

/Jacob

28-11-2007 21:22 #10| 0

Findes der et heads up display, der også virker til turneringer? (GameTime+ gør ikke)

28-11-2007 21:28 #11| 0

FUCK fortune poker. Squ da utroligt med deres software, når det kommer til sit&goes. Har tabt 400 euro på "sit out" den sidste uges tid........................................ Hvis jeg er heldig kan min rakeback lige dække tabet :-(

28-11-2007 23:05 #12| 0

Jacob, hvad mener du med at der er problemer med diverse hænder??

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar