Hvor er det nu jeg har fortalt min pokertracker at den skal ignore hænder der er spillet med kun tre spillere ved bordet?
Jeg har indset at det forekommer relativt ofte på boss' 5handed. Og da jeg rev en lækker pot 3handed i aftes blev jeg opmærksom på at mine winrates bliver forpurret - hvilket er værre end den forskydelse der sker på andre stats ved 3handed play.
kan jeg i øvrigt regne med at få min gyldne pot med - nu hvor den har ignoret den i aftes - eller er der håb(?)
Pokertracker
har først for nyligt fået PT men tror du mener:
Ring games-> preferences. To søjler, nederste boks i højre søjle.
Nu har jeg aldrig spillet på BOSS og kender derfor ikke til deres omgang med hand histories, men du kunne vel skaffe via supporten og evt. selv skrive den i notesblok og lægge den ind ved siden af dine andre HH.
EDIT: ok, det ovenstående forstod jeg dårligt nok selv.
@abberline
Det sted står intet hos mig. Tror egentlig du har fortalt mig hvor jeg skal gå hen, hvis nu jeg har et vognlæs HU blandet ind i mine 6max data.
Synes at mene der er et andet sted.
anyone?
notesblok-advice taken...
Hmm, jeg tror nu at jeg har ret. Så vi prøver igen: PT for Dummies
I PT er der i menubjælken en ring og en pokal. Du klikker på ringer for ring games(høhø). Herefter vælger du fanebladet Preferences. Her finder du boksen med navnet 'use # of players in hand filter' og indstiller som ønsket.
Hvis jeg for eksempel vælger less than 3 players har jeg betydeligt færre hænder i analysen end tidligere.
PS! undskyld hvis jeg spilder din tid men PT er mega fedt.
Preferences. Nederst til højre - number of players et eller andet ;)
hehe
med "intet" mener jeg at jeg har fundet stedet, og det er grey'd out. Har aldrig rørt ved funktionen. Men at jeg så skal bruge den, hvis jeg skal have det bedste billede af mine stats under 6max...
Det er mit eget indtryk, at omtalte faneblad alene fungerer som et filter af hænder som allerede ER i databasen. Om man vil se flere limits - flueben, og/eller fra og til hvilke datoer m.v.
Derfor er jeg ret sikker på det ikke er her.