Godaften PN
Jeg har i længere tid overvejet at investere i pokertracker, af den såre simple grund, det burde hjælpe mig i at tjene flere penge, og ikke smide en masse dumme penge væk så man skal grinde dem op igen.
Jeg har undersøgt det lidt, og set der snart kommer PT3 ud, og hvis jeg køber PT2 nu, så vil jeg få 100% tilbagebetalt for hvad jeg har betalt for PT2, hvis det er købt inden for 2 måneder eller lignende.
- Jeg spiller lige nu, 0,02/0,05 borde, men har været oppe og spille 0,05/0,10 6mands borde hvor det nok er lidt lettere at gøre nytte af PT.
Jeg spiller, syntes jeg selv, en okay timer om ugen, nok en 10-15 stykker, og jeg syntes selv jeg er seriøs og disciplineret over at vælge hvornår jeg spiller, da jeg har fundet ud af at humør er en faktor som betyder meget.
Spørgsmålet er så; Skal jeg investere i Pokertracker når jeg alligevel ikke spiller højere borde?
Evt. nogle som har benyttet sig af PT på disse lave borde kunne sige om de har haft nytte af det på disse lave borde.
Pokertracker
Jeg har benyttet mig af Poker Tracker på primært nl50 og 100, men også lidt nl25. Jeg vil mene, at det ikke er vildt brugbart før nl50. Villains på de helt lave limits kræver bare en god omgang ABC, men selvfølgelig vil der forekomme situationer, hvor PT ville have været brugbart.
Jeg synes du skal investere i det når du rammer nl25, så har du god tid til at lære programmet at kende, inden det begynder at blive rigtig brugbart.
Just my 2 cents.
@nothing878
Tingen er bare at jeg nok på et tidspunkt har tænkt mig at investere i programmet, så hvorfor ikke starte nu allerede? Jeg syntes jeg spiller ABC poker PF og flop, men ud over det kunne jeg vel godt gøre det bedre, men regner med det kommer med tiden.
Jamen hvis du har pengene nu, så kan det jo aldrig skade.
Det er jo bare 11 BI på nl. 5$ :)