pokertracker

#1| 0

jeg har lige købt pokertracker til 89$. Efter købet modtog jeg så en kvittering med en email hvori der skulle være en kode. den kode kan jeg umiddelbart ikke lige finde..

Med i købet følger så også PT2 som egentlig er det program jeg skal bruge.. men jeg er egentlig lidt i tvivl om hvordan jeg skal komme videre.. Hvad gør man efter man har betalt??
kan ikke rigtig finde nogle instruksioner nogle steder

15-07-2008 23:14 #2| 0

Tjek www.pokeruni.dk og se deres gode informative videoer herom

GL

15-07-2008 23:21 #3| 0

@ I_use_wh

har godt set deres vidoer om selve programmet når det er downloadet og registreret og hvilke funktioner.

Det er mere det med at få det installeret og registreret jeg er i tvivl om?

16-07-2008 00:43 #4| 0
Administrator

tror du skal tilmelde dig på pokertracker.com der kan du finde din kode.

Jeg har dog selv problemer med at installe pt3 - har hentet den version uden sql - men når jeg prøver at installe det kommer den sql boks op der vil have et password.. Hva fan gør man her ?

16-07-2008 00:49 #5| 0

@ Trolderik
Som der staar udtrykkeligt flere steder paa deres hjemmeside, saa boer du downloade og installe programmerne inden du koeber dem. Ellers, saa goer det nu og skriv til supporten naar det er gjort.

Beklager - men jeg forstaar sgu aet raeddi problemet:). Du downloader, installerer,koerer og derefter giver det hele sig selv.

@ BridgeKing
Og du har sql installeret i forvejen? Ellers giver det jo ikke megen mening at downloade versionen uden SQL:).

mvh

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar