Hej PN'ere
Har et spørgsmål vedrørende. pokertracker..
For det første er spørgsmålet hvor man kan få fingre i det ?
HVordan fungere det?
Desuden er går jeg op i at blive bedre (doh), og da jeg aldrig har brugt pokertracker har jeg ingen stats på mig selv.
Hvad burde en god TAGish spiller ligge på mht. Call % PF, samt raise % PF?
Fik fortalt af en anden venlig dansker som havde nogle stats på mig at jeg, på et NL 100 6-max bord, var 30 Call % og 11,5 raise.. Hvad skal jeg ændre?
Håber i kan hjælpe.
Pokertracker
Det ville være nødsaget til at blive et meget langt svar, hvis du skulle have et fyldestgørende svar.... Det korte af det lange er, at statistikker ikke er entydige, for du skal sætte dem i forhold til de spillere du spiller imod.
Jeg kan dog VARMT anbefale dig pokertracker, som du kan downloade fra deres hjemmeside:
www.pokertracker.com/
Jeg bruger selv den gamle version2, og har været yderst tilfreds med den. Deres support er helt i top hvis du har problemer, og gendownloads er ikke noget problem.
Jeg mener jeg betalte 3-400 kr for den, og betragter den som et helt uundværligt stykke værktøj
Jeg ved ikke hvordan det er med version3, men hvis du downloader version2, kan du bruge den gratis i 30 dage, og du kan også indlæse de hænder som du allerede har spillet på din PC, hvis du har indstillet den software du spiller på, til at gemme HH lokalt på din computer.
Held og lykke med det.
Mere info. Vi ved ikke hvad du spiller, hvor mange spillere der er ved bordet samt evt hvilket limit du spiller. Hvis du smider de oplysninger kan vi bedre hjælpe. En god ide er dog at bruge søgefunktionen evt på 2+2, da der er rigtigt mange steder med den info du efterspørger.
Jeg havde et link til en god artikelsamling, men desværre ikke på denne computer. Må lige se om jeg kan finde det, da der var masser af gode ting.
Pokeruni har også en eller flere instruktionsvideoer omkring PT, stats, indlæsning af HH's osv. GL med det :)