Jeg overvejer at anskaffe mig pokertracker, men kan ikke helt finde ud af om det kan betale sig for mig.
Jeg er en low game spiller og spiller mest sng (er det godt til det).
Kan jeg få stats på bordet fra sng eller tracker den kun cash?
overvejer at komme igang med mere cash så der kunne det være meget godt. især med table selection toolet. men det er vel først når man har en masse stats at man kan bruge det eller?
kunne også godt bruge en kom godt igang guide. hvilke stats skal man bruge til noget og hvad betyder det.
pokertracker
Spiller selv primært SNG .. og her er den ikke fantastik, men dog en solid god lille hjælp, til at spotte tosser når man er shorthandet. Før skulle man gætte udfra hvad man kunne huske .. med pt er det indlysende hvem man kan stjæle fra og hvem som er calling station.
Du får stats på bordet, også i SNG. PlugNplay.
Men du får jo 2 mrd gratis .. så det er da bare med at download det ;)
-------------
miketysonpoker.blogspot.com/
får man to måneder gratis, lækker info takker. så er det igang.
hvilke stats burde jeg have til sng på bordet?
Kommer an på hvor du spiller henne.. Hvis ikke det er ongame, everest, FT eller stars så lad vær at købe PT3 - Det er en død sejler, og de er SÅ langsomme om at udvikle..
De to pre-satte er VP og PF ... de fungere faktisk ok.
Dog skal du lige ændre farven på "Antal hænder" .. da den er svær at se.
Der unægtlig forskel på hvordan du behandler en gut som har donky stats 40/8 med 12 hænder eller 250.
Jeg har haft det i knap 2 mrd .. og køber den 100% når den udløber.
Jeg har været alt for doven til at eksperimentere med pt3 .. vil heller brug den dyrebare tid på SNG. :-) men skal snart igang med det.
----------
miketysonpoker.blogspot.com/