hej igen folkens nu fik jeg hentet det pokertracker prøve på 60 dage, men da min PokerStars er på den danske registrert download, så kan den ikke finde stars i trackersystemet, pga det på dansk, hva fan gør jeg nu
pokertracker
i selve PokerStars, kan du ændre dine hH's til at blive gemt på engelsk. Jeg havde samme problem som du havde. Men det virker fint nu
Nu når der er gang i sådan en tråd her.
Når de 60 dates trial er udløbet. Hvis man så køber programmet, kører det så bare videre på de stats man har i forvejen? :-)
- Og hvis man starter med at købe low stackes versionen, kan man så opgraderer den senere? Uden at komme til at betale overpris?
hej folkens nu har jeg skiftet det til english, men kan stadig ikke finde PokerStars der inde. skal hele opsætningen også være engelsk?
nogen der kan hjælpe
@NsNielsen
Ved det ikke, men angående low-stakes versionen, har jeg ikke haft nogle problemer med at brugen den på højere limits. Har fx spillet Sunday Million med den, uden at møde problemer. Ved ikke om det har noget med den danske klient at gøre, men det er da lidt underligt :-)
nu fik jeg det til at virke, så det bar om at finde ud af hvordan den registrer hvert bord, om den gør det automatisk eller hvordan...