Er der ikke nogle der lige en gang for alle kan slå fast om man kan bruge pokertracker på Ladbrokes...??
Mener at have læst at den ikke duer - men på pokertracker"s hjemmeside, lister de jo selv Ladbrokes...
Der må være nogle herinde der kan be-/afkræfte hvorvidt det duer....?
Pokertracker og Ladbrokes
Det virker. Men du skal selv downloade din hand history og lægge den ind i PT. Du kan altså ikke hente det ind automatisk som man kan ved Party Poker.
Jeg bliver ved med at få denne besked, når jeg prøver at exportere fra LB "An Error has occurred while processing your request."
Nogen der kan hjælpe??
Ladbrokes har et problem med deres export af HH... Derfor modtager man de samme hænder, ligemeget hvornår og hvilke hænder man henter...
Jeg har haft skrevet til dem, men svaret er bare, at de kender til problemet og vil gøre noget ved det. De ønsker dog ikke at sætte en tidsramme på...
Så ja, Ladbrokes virker til PokerTracker! De skal bare lige have snøvlet deres export-enhed (eller hva det nu hedder!?) sammen...
Håber det er svar nok. Ellers kan i med ro i sindet skrive til Ladbrokes - de svarer glædeligt...at det ikke virker!
/Michael
LB har nogle problemer med deres HH som det siges at de prøver at løse, de siger bl.a. at man kun kan hente de sidste 10 hænder, men personligt kan jeg ikke få det til at virke de fleste gange, men de få gange det lykkedes at hente HH fra LB er det dog gået uden problemer at få dem ind i PT
Edit: de siger at de ikke selv roder med det men at det er dem der har udviklet softwaren der har fået pålagt opgaven med at løse problemet.. LB kender godt til problemet som stormus også siger
Vil nogle af jer gutter så lige smide en post herinde, evt. bare tim min inbox, når det virker...?
Spiller kun på Ladbrokes, men gider ikke købe pokertracker lige nu så....
Jeg skal nok gøre det Rasmus... Men du skal nok ikke regne med det kommer til at virke lige foreløbigt. Jeg skrev til dem i December og det er stadig ikke blevet rettet. Derudover kender jeg til én anden der også har skrevet (for ca. 1 måned siden) og har fået samme svar som jeg fik i December..
Men jeg skriver til dig hvis der sker noget i sagen!
/Michael
Har lige modtaget følgende:
"Thank you for your e-mail.
We are aware of the export data problem and our software developers are
currently working on a fix.
We are sorry for any inconvenience this may cause and will inform you as
soon as we have any more information on this."
Yep...minder om den jeg fik!