Har et stort problem med PT3, igår da jeg ville ind i PT skrev den at den ikke kunne verificere min registrering.
Så i dag da den stadig ikke virkede fik jeg trykkede ja til at fortsætte min 60 dages trial:S
Hvordan kommer jeg tilbage til min gamle database, hvis det er muligt ?
Pokertracker PROBLEM!
Lige et par ting...
1. Har du en licens til PT?
2. Har du formateret din computer?
3. Er din database bare forsvundet?
Hvis du kan svare ja, nej, ja, så ville jeg nok kontakte PT supporten.
1. ja
2. nej
3. ehh først kunne jeg slet ikke komme ind i PT, derefter fik jeg trykket ja til at fortsætte min trial periode ??? :S
så nu har jeg bare gratis versionen i 60 dage...
@Mr_K
Har self. prøvet alt med at lukke ned, installere på ny osv. :)
@damster
Har overvejet det kraftigt :)
Men, nogen speciel grund til du vil anbefale HEM ift. PT3?
Hvis du har afinstalleret - hvis du har haft afinstalleret PT er det sq klart den ikke kan finde din database. Inde på deres forum burde du kunne finde en guide til at genskabe den, medmindre du har slettet den også...
@DonVest
med hensyn til HEM vs PT3 er der kun at sige prøv det, det er gratis de første 14 dage og du INSTA køber derefter det lover jeg.
Kunne godt komme med en lang salgstale men prøv det, du bliver ikke skuffet
Mr_K
Tror slet ikke du forstår noget af det jeg skriver, den går jo en i en trial version IKKE det rigtige PT3
@TiltThis
Prøver det med det samme ;)
Det sker nogle gange at PT ikke kan connecte til deres registreringsserver - i det tilfælde får man valget om man vil køre i trial mode. Hvis jeg har svaret ja til dette, starter den altså automatisk op i "den rigtige" efterfølgende ved en genstart. I hvert tilfælde på min maskine. Har du registreret den efter du har reinstalleret? Ellers fatter jeg altså hat af, hvad der sker på din maskine.