Min ven har problemer med at sætte sit PokerTracker op med Bet24, den brokker sig over den ikke kan finde Ongame Hand Database, vi har fundet selve Hand History, men den er i tekstformat og ikke i Ongame databasen. Nogen der kender løsningen på dette?
Min ven tog kontakt Bet24 live support igår. Han fik en venlig support medarbejder på chatten, som ville tage kontakt til deres pokerafdeling, og han ville få besked når de havde svaret.
Men man er altid lidt utålmodig når det gælder poker, så han tog kontakt til deres support igen idag. Chat loggen er her:
Mette - Germany: Velkommen til Bet24 - hvordan kan jeg hjælpe dig?
Dennis : Hejsa... Jeg har Poker Tracker, som jeg gerne vil have til at virke på Bet24. Men den kan ikke finde Ongame Handhistory Database, som den skal bruge
Mette - Germany: Så vidt jeg ved er det ikke muligt at bruge poker tracker på Ongames netverk
Dennis : Jo det kan man nemlig sagtens.. Kender nemlig flere som bruger Poker Tracker hos jer.. Pokertracker understøtter alle affiliates hos Ongame, dermed også Bet24.. jeg kan godt finde handhistory, men den bare ikke databasen
Mette - Germany: beklager, men det kan jeg desværre ikke hjælpe med
Mette - Germany: så bliver du nød til at tage kontakt til poker tracker og høre dem ad
Dennis : du kan ikke høre jeres poker afdeling?
Mette - Germany: har netop tjekket og vi udøver ikke support i poker tracker
Dennis : okay.. tak for hjælpen alligevel
Mette - Germany: velbekomme
Mette - Germany: hej hej
PokerTracker support hos Bet24?
Problemet er at mappen som din HH ligger i som udgangspunkt er skjult, så du skal gå ind i mappe-indstillinger og sørge for at din pc viser "skjulte mapper".
Mit dir hedder ->
C:\Documents and Settings\Kongen\Lokale indstillinger\Application Data\P5\ScandicBookmakers\handhistory
Mappen "Application data" er også skjult som default på min pc, så det var først da jeg fik fjernet "skjul hemmelige mapper" at den kunne tracke HH dir og det virkede.
Håber det løste jeres problem.
Vi har sat hans pc til at vise skjulte mapper :).
Det gjorde desværre ingen forskel.
Jeg er lidt på bar bund så. Synes din ven skal skrive en mail til pokertracker support og enkelt udtrykke hvad problemet er, så er jeg sikker på at det løser sig.
Evt også fortælle dem hvilket O/S han har.