Hey derude!
Har modtaget mine 30 euro, og efter en turnering med ufattelig mange cointflip:-), som gik til min side, har jeg nu en del euro jer gerne vil have ud!
Skal man spille et antal rakede hænder eller noget?
Hvilken flade er det man spiller på egentlig?
Krumme
Potraiser.com
Jeg fik dem også og deltog i en turnering for dem. Den crashede og så fik jeg 150 euro. Jeg trak ud i fredags og har modtaget en mail om, at de er på vej, så jeg tror ikke, at der er nogen krav.
ellers er det rimeligt nemt at skrabe yderligere sammen på NL50 bordene - er kommet op på 250 euro efterhånden, sidder og hyggespiller ved siden af de steder jeg normalt spiller.
Ja, har også spillet en del på nl50 bordene også, folk er enormt passive, ikke lige hvad jeg havde forventet mig. Deler de ikke ringgames med unibet og Bet24? Det er overfyldt med svenkere, og troede egentlig de var ganske habile!? Men dem jeg har spillet mod betaer gerne pot for at jagte deres draw, og der er enormt mange der kommer med short stack, og dem kan man jo så også lige nuppe:-)
Nope, jeg pre-registrede og da jeg final-tilmeldte mig efter de havde åbnet, stod der at mit chips set nu var på vej. Men det er ikke kommet endnu.
Nogen som ved hvad kravet er på at man kan få sine 30€ udbetalt. Synes deres hjemmeside noget mangelfuld...
(har heller ikke modtaget mit chipset endnu)
Har heller ikke modtaget chipsne endnu - har til gengæld hevet 500 euro, som jeg heller ikke har fået....endnu :)
De har desværre ikke gratis penge længere - det var en kampagne de kørte lige inden de gik on air, så man skulle være hurtigt ude. Læste dog om det her på pokernet og nåede tilbudet. Og at de 30 så blev til 500 - det jo bare lækkert :)
OK...- Er der andre, der har tip om gratis bankroll, så kom med dem.
Ok, nu hvor Potraiser er oppe at vende kommer her mine 5 cents.
Jeg fik mine gratis 30 Euro op på ca. 350 Euro, jeg bad så den 10/12-05 om at cashe nogle Euros ud, jeg har dog ikke set dem på min bankkonto endnu, men de skriver jo også på deres hjemmeside at der kan mellem 3 og 14 bankdage !!
Jeg kontaktede deres live-support i fredags for at få en status på udbetalingen, og fik det svar, at de med 95% sikkerhed ville komme i mandags.
Det gjorde de dog ikke, så jeg kontaktede dem så igen i går (tirsdag) for at få en ny status, og her er hvad supporten svarede (frit oversat) :
Du må have tålmodighed, da pengene bliver udbetalt fra Malta, måske kommer dine penge i denne uge.
Jeg skrev lidt spids tilbage til supporten at det vel i princippet var ligegyldigt om pengene blev udbetalt fra England, Sverige, Sydafrika eller Malta.
Det supporten så svarede var, at det skam ikke var ligegyldigt, da Sydafrika ikke var et EU-land, så hvis pengene skulle komme derfra, ville der gå endnu længere tid.
Mit svar til det var så : Ok, fair nok, men fortæl mig lige hvad forskellen så er på England, Sverige og Malta, de er jo alle med i EU.
Hertil svarede supporten : Det er ikke lige meget, da Malta er et ret nyt EU-land.
Og mit svar til det var så : Ok, tak for oplysningen, og undskyld jeg har brugt din formodentlige sparsomme tid, farvel.
Synes heller ikke det er særlig fedt, at der ikke er en eller anden form for cash out history. I princippet kan man ikke se nogen steder, at man rent faktisk har hævet...
Ja så har jeg lige snakket med deres support lol!
Please wait for a site operator to respond.
All operators are currently assisting others. Thanks for your patience. An operator will be with you shortly.
All operators are currently assisting others. Thanks for your patience. An operator will be with you shortly.
All operators are currently assisting others. Thanks for your patience. An operator will be with you shortly.
You are now chatting with "Anders (Support Manager)"
Anders (Support Manager): How may I help you today?
Anders (Support Manager): Sorry to keep you waiting
Johannes: hi there would like to know the status of my cash in...
Anders (Support Manager): It looks like there is something wrong here, please hold
Johannes: ok
Anders (Support Manager): I have to take this to Finance, it looks like you are a very good poker player and won a lot! Good for you! When this happens, when you have a ratio of 12 times your deposit, we always have to check your hands to prevent chipdumping for your safety
Anders (Support Manager): But I agree, it has been to long time.
Johannes: eh what?
Anders (Support Manager): Can I get back to you by phone or mail?
Anders (Support Manager): lets say in 20 min
Johannes: I havent heard anything from you, and now this?
Johannes: you can call me yes
Anders (Support Manager): +?
Johannes: correct
Anders (Support Manager): Ok, I will get back ASAP
Anders (Support Manager): sorry for this but something must have happend
Johannes: I won fair and square - thats for sure. The NL50 tables are veeery easy, thats all!
Anders (Support Manager): We belive you of course this is just normal securety by automatic
Anders (Support Manager): no problem we DON"T think you did anything wrong
Anders (Support Manager): don"t missunderstand me
Anders (Support Manager): it must have been an error in the transfer
Johannes: oki doki, you call me in 20 minutes and we"ll sought thing out?
Anders (Support Manager): did you fill in both EBAN and Swift?
Johannes: yep
Anders (Support Manager): and for you info I have now checked your hands and you play well :-)
Anders (Support Manager): I call you as soon as I have cleared this with finance
Johannes: ok fine, talk to you later then :)
Anders (Support Manager): bye for now
Spændende at se hvad han har at sige, når han ringer...
Edit; Tlf.nr slettet...
Må så til deres forsvar sige, at ham Anders havde ok styr på det, ringede efter de lovede 20 minutter, og nu skulle pengene være på vej...
Linus (Support): We"re sending them out at the moment, It"s alot of sets to send though, so it might take some time before everyone gets them
Jeg formoder, at 30 EURO tilbuddet kun var gældende, hvis pre-registrede sig til sitet?
Jeg følger lige op på min historie, da jeg fik denne mail i min inbox :
Hello!
We need more information from you, regarding your withdrawal request.
There is a failure message at your account number.
We have returned the money to your poker account. Please fill out the cashout form again.
Your request will have highest priority and will be processed immediately.
With kind regards
Potraiser Ltd
Så er der bare 2 hager ved det her :
1) Hvorfor skal de bruge 11-12 dage til at finde ud af det ???
2) De skriver at pengene er sat tilbage på min pokerkonto, det er de bare ikke !!! Så nu skal man til og igennem denne mølle af mails og skriven frem og tilbage !
Vender tilbage når der er nyt i sagen.