er der nogen med?sidder selv og kæmper.88 tilbage.snit 56.000 har 105.000
pp 200guaranteed
Nitte tabte lige da jeg kaldte en shortstacks allin preflop. mine knægte holdt desværre ikke mod hans tiere.. han ramte en vammel tier på floppet.. er nede på 90.000
måtte selv smide jj på et flop der hed 2,9,10.er røget ned i 105 fra 145
Havde lige en god hånd hvor jeg slog en ud og doblede på en anden med ak... har nu 290.000k
39 tilbage
ja jeg er næsten ude,en mand raise tidligt,2 betaler og jeg har par 9.flop q,9,8 han siger allin,ja jeg må betale.10.j tillykke og jeg gik fra godt med til næsten ude
nr.32,gl fredbrink ser godt ud,blev ramt ned i billeten for mine sidste chips.ham royea er hel blank,så ham skal du ikke være bange for hvis i ender på bord sammen........ps han siger allin hvis han har ramt rigtig godt,han slowplayer ikke.tag den hjem frede
GL
Party poker.
Turnament lobby.
Klik under events og du vil finde 200K guarntee running.
No deal
Ja hun er godt nok latterlig. Jeg håber, hun taber det hele på gulvet...
Hvorfor? Hun er da smart synes diegelbean er et fjols har mistet 500.000 eller deromkring fordi han kun har foldet... Det er dumt!
DiegelBean har ikke spillet for smart. Han har smidt over 300k chips, mens han har forsøgt at få folk med på en deal. Sådan et fjols.
ja han er ikke for spids DiegelBean.. forstår egentlig godt ShockHerB
Jeg er ikke enig i at hun er en kegle. Hvis hun kan få 3k mere ud af ved at være en bitch er det da godt gået.
Godt at Brink82 ikke gik med til den før..... hold på din ret bro' - så skal der nok komme flere penge i kassen. Flere af de andre er så sure at de laver et eller andet form for tilt play snart....
Gl.... det er en god morgen seance sammen med morgenkaffen..... :D
Efter at have fulgt med i deal making chatten, kan jeg også godt forstå hende. Hun vil bare gerne spille poker og tror på sin chance...
Jeg æder mine ord igen.
@ Victor Pax
Ja, hatten af for det - men så du hvad hun skrev i chatten?
"just want to see u guys beg for mercy"
Og den slags.
ja men det er spørgsmålet om ikke du bare skal betale hende..... du taber stort hvis i spiller videre og du bliver nr.4
gl......
Et side-? Hvordan fungerer sådan et "deal-chat? Kommer den op selv og hvordan skal man forholde sig?
Held og lykke Brink!!!
- Franso
Slettet af AB.
Ingen offentliggørelse af andres vundne beløb. Det er op til vinderen selv at oplyse.
Ja gratz. Utroligt at der blev lavet deal, men 10. gang var den der :)
Tillykke med dealen - jeg kan egentlig godt forstå at ShockHerB var opsat på at få mere - det var tydeligt at folk var rigtig vilde for at lave en deal, og han kunne spille på at der var mange der spillede lidt scared.
Til sidst lykkedes det da også at få folk tiltet pænt - rimeligt loose call med K7s.
Men fint spillet - jeg synes jeg så et par muligheder for klare pushes du ikke udnyttede, men det er selvfølgelig ikke helt fair at sige så meget om, når man ikke kender spillerne bedre (har kun spillet med diegelbean, som er meget tight, og lidt for passiv).
Mange tak for støtten morgenen igennem og tak for de pæne ord.
Kom hjem fra byen i en ret stor brandert klokken halv fire og så at denne turnering skulle til at starte... Og resten kender i jo, hvem siger man ikke skal spille poker når man er fuld..
Sindsygt mærkeligt finalebord... men er da enig med Rooger i at der sikkert var situationer hvor jeg kunne have gjort det bedre, men må indrømme at man blev idt forstyrret af hele det cirkus med deal making... Men alt i alt er jeg da yderst tilfreds med spillet.
-Frederik