Ved ik om det er blivet postet men Party poker bad beat er nu STOR
+ev at spille deres borde - den kommer i nat
PP BADBEAT 675000$
Idiot hvorfor laver du en anden tråd om dette emne? Tjek det dog ud først.
Og hvorfor tror du at den netop kommer i nat?
Altid dejligt med lidt konstuktiv kritik, især for den altid velformuleret Razga
- Mrkjaer
Haha, bøj lige "velformuleret" korrekt mester, så er vi ved at være der.
Haha, yeah right. Gør lige noget ved dine indlæg, de fylder jo sygt meget. En enkelt linje fra dig fylder, hvad der svarer til 10 linjer hos andre PN'ere.
har jeg nu heller ikke:( har dog spist en pizza, så det jo næsten ligeså godt!
Jeg er aldrig blevet bad bettet... Og jeg har vel spillet 500 K + hænder.... meget svært at se at der skulle være value i det !!!!
bad bettet = Slemt væddet? Det er sket for mig på flere byture, så jeg nupper gerne Jackpotten hvis det er.
@Djoffer
Mener du er way off med a sammenligne filet med en pizza ;-)
Enten er din kæreste XXXXXXX eller også har du bare haft nogle uheldige byture........
Det var sikkert nogle af botspillerne der nappede den. De dukker altid op når bonussen er ved at være fed :-)
Husk at spille timandsborde. Der er chancen størst for suckout da der er flere i potten.
Det mest optimale (men sikkert også kedeligste) må vel være at spille low limit FR FL!?
@hilda
jamen det var sgu en deeppan pizza, damm den er god og nej har ingen kæreste:)
@Sevelius
Ja, det var i hvert fald på sådan et bord jeg selv ramte den.
har jeg også tænkt på, men har fået prty til at lukke min konto pga. deres crap support, hvilket sikkert betyder at den ikke bliver åbnet igen de næste par uger, netop pga. deres ringe support.
Busted.
Jeg så ikke til hvem. Men væk er den :(
Hmm er der ændret i betingelserne, således at det ikke længere er quad 8s or higher, der skal slåes?
Jeg tænker på den her artikel;
www.tightpoker.com/news/Party-Poker-pays-out-big-for-their-Grind-Promotion.shtml
Hvor der står:
Just two months ago, James McManus won $52,000 on the Party Poker Bad Beat Jackpot, after bad-beating a full house with quad Queens.
Artiklen er fra 28. september 2007...
De kan jo også tage fejl selvfølgelig...eller også er jeg bare slooow as hell.