Tltmenot og en der hedder Undercover har sat sig til rette, dog ikke startet endnu, men mon ikke det kommer.
Prima 200/400 NL
nu
Han får stryg igen ser det ud til.
Er det ikke gået ret galt for ham på det sidste? Eller opdager vi bare ikke hans gode sessions? :)
De sidste to matcher jeg har set med dem, har Bad IP renset TMN af. Det ene af dem var IP bagud, men kom igen og nappede derefter flere buyins fra Tilt.
Nogen der har set hvem der har smidt alle skejserne ind denne gang?
De sidder med pæne stacks.
Bad_IP er da skidt kørende mod Fast_Freddie.
Nogen som ved hvor meget han har inde mod TMN?
lol freddie har lige skrevet i chatten at han ER deep. men staves det ikke deeb?
DeepSTACKED, get it?
"DeepSTACKED, get it?"
Doh, godt vi har dig Tina, det havde vi aldrig gennemskuet...
@Asger__d
Hold nu op med at være så røv-infantil.
Måske ikke så meget nede som folk tror!?!
www.bolddk.com/poker/index.php?vis=261
Pot på 2.8 mio dollars... Stor pot må man sige. Måske de liiii skulle læse korrektur på den artikel.
Smut pisfisk?
Tina GOK GOK: kan du ikke lige fortælle mig datoen for din fødselsdag. Så sender jeg dig et kort, når du bliver 14.
Vincennes: Herinde plejer vi bare at ignorere Tina GOK GOK, når hun kloger sig igen igen.
Ihh hvor er det dejligt med al den kærlighed brugerne imellem på dette forum..
"Er det ikke gået ret galt for ham på det sidste? Eller opdager vi bare ikke hans gode sessions? :)"
Han har haft store swings de seneste par uger, men så ham for et par dage siden være oppe omkring 200K eller noget i den retning.
I chatten blev omtalt en session hvor han vandt mere end det dobbelte, men med den session mod Fast_freddie er han vel ca even :)
@CostasNoche
Så også lige den artikel på bolddk. Noget tyder på at det ikke er lodden der bruger BIP-kontoen lige nu. Han afviser jo i hvert fald at være nede med 2mill.
@Vern
"Han afviser jo i hvert fald at være nede med 2mill"
Selvom der ikke er andre der har spillet med kontoen kan jeg ikke se hvordan han skulle være nede med 2 mill$$$, med de winning sessions jeg har set, samt dem som samtidig blev omtalt i chatten.
Jeg er sikker på han er nede for den sidste tid, men overhovedet ikke 2 mill $$$.
/Costa
biocid> 1-2 weeks ago
> biocid raised for $111
Fast_Freddie> under this name???
> Fast_Freddie folded
biocid> so don * me
> biocid mucked
> biocid wins $186
> Fast_Freddie posted small blind ($25)
> biocid posted big blind ($50)
> Game # 848,413,627 starting.
> Dealing Hole Cards
Fast_Freddie> look u seem to have reality problems
> Fast_Freddie folded
> biocid mucked
> biocid wins $75
> biocid posted small blind ($25)
> Fast_Freddie posted big blind ($50)
> Game # 848,413,910 starting.
> Dealing Hole Cards
> biocid folded
> Fast_Freddie mucked
> Fast_Freddie wins $75
> Fast_Freddie posted small blind ($25)
> biocid posted big blind ($50)
> Game # 848,413,981 starting.
> Dealing Hole Cards
Fast_Freddie> first you hit me for a run run pot and then u make up stories
Fast_Freddie> do u wanna play or not
De går til hinanden i chatten det er sq sjovt at høre på. De spiller nu :)
vil bare lige sige det er godt vi holder det hele i en tråd men spillere som Bad_ip og mener det var tiltmenot har bedt om at man lod dem spille og ikke lavede tråde om hver gang de spillede på flere scandinaviske forums er det blevet sagt ok til og man har valgt at slette alle tråde der er blevet lavet om det svarer vel lidt til at man ikke må oplyse andre winnings mm personen der vinder fx 2k i tourney siger god for det
Skru lidt ned for pokeren og lidt op for skolen, Magnus Tagmus. Eller vil du af princip bare ikke sætte komma og punktum i dine indlæg?
pas dit fiskefjæs :)
hehe ved ikke ikke noget jeg tænker over når jeg poster på et forum
kun lige til årsprøve at den får fuld skalle på punktummer og kommaer