Prima Poker 75.000$ guarantee

#1| 0

Kære alle,

Nu skal i høre min røstende historie som jeg lige har oplevet på NordicBet som er en del af Prima Poker. Jeg vælger at spille med i deres 75.000$ guarantee turnering med buyin på 50+5 og mulighed for rebuys og addons.

Da turneringen går i gang kommer der allerede automatisk rebuy mulighed efter 3 minutter hvilket er lidt uforståeligt, men jeg vælger ikke desto mindre at købe det og add on. Det gør selvfølgelig at jeg kommer godt op i toppen med en del andre. Lidt senere får jeg vundet 2 kæmpe pots så jeg ligger klart nummer 1, hvor jeg forblev i 1½ time.

Da der efterhånden er gået over 2 timer er vi 157 spillere tilbage med præmier udbetalt til de 130 første. Nu kommer det ulækre. Pludselig kommer der en besked op på skærmen om at turneringen er aflyst pga tekniske vanskeligheder. Min bare røv siger jeg bare til de andre spillere som også er total tossede.

Endvidere kommer der en besked med at alle spillere i turneringen vil få deres penge tilbage og at der om et kort øjeblik vil komme en 5000$ freeroll som der er mulighed for at deltage i. Til min store overraskelse finder jeg ud af at min lejlighedsmakker OGSÅ kan deltage i turneringen selvom han slet ikke har deltaget i den store 75k turnering - got dammit det sucks mand.

Min teori er følgende: Buyin+rebuys+addons udgjorde i alt 51,750$. Der er ingen tvivl om at skide Prima Poker pludselig aflyser denne turnering er fordi de har fået deres røv dyppet for meget i vandskorpen. Det er total lamt og jeg er monster gal over denne behandling.

Hvad er jeres mening til det her? Kan de tillade sig det?

28-06-2004 08:45 #2| 0
OP

LOL de har sendt mig 100$ som undskyld for problemerne med turneringen.......det var sgu da nemt at slippe uden om efter min mening.

Er stadig ikke tilfreds når man ligger godt til at vinde rigtig mange penge. Hvis de giver mig 100$ så er de stadigvæk langt fra at tabe de knap 25000$ som de lå til at tabe. Typisk Prima Poker.

28-06-2004 10:44 #3| 0

@ Kagesen. Prøv at se hvem der står aller forrest i "Prima Poker stinker" køen. Det gør jeg, og jeg har stået der længe.

Prima Poker er nederdragtige, og de skyer INGEN midler for at slippe for at udbetale gevinster.
Det du og andre er blevet udsat for vil ske igen og igen, og det er så svinsk.

Ellers sejt med de to monster pots - hvor meget var du foran de andre, da du lige havde snuppet de to puljer? Det må have set fedt ud på scoreboardet.

vh. Planet.

28-06-2004 11:36 #4| 0

Har du sendt dem en trussels mail, hvor du skriver at du vil sprede rygtet om hvor latterligt deres site er?

Har også haft problemer med dem. Dengang de lige var startet måtte jeg sende dem et to-cifret antal mails for at få min high hand bonus.

28-06-2004 11:45 #5| 0

Er lige nysgerrig.. Prima poker.. gælder det alle deres site"s ?

28-06-2004 12:51 #6| 0

Tror nu ikke at problemet var at de ikke fik nok penge ind i form af rebuy/addon. Der var flere problemer i den turnering.

bl.a. begyndte bordene at blive tomme så der kun sad 2 ved flere af bordene og flere gik derfor ud pågrund af BB. Prima pausede spillet flere gange for at løse problemet men hjalp ikke.

28-06-2004 14:17 #7| 0

Kæmpe katastrofe historie!! burde dele præmien ud mellem alle de tilbageværende efter min mening. Det er da for langt ude at alle kan tilmelde sig den ekstra freeroll de laver, men det er ikke første gang at Prima jokker i spinaten...

Jeg mindes stadig vores nordiske duel, på nordicbet, hvor de udsætte turneringen et utal af gange for at så de sidste nordmænd og svenskere ind i turneringen. De havde givet overodds på dansk sejr...
Også en katastrofe, når de har sat odds på turneringen, efter det mistede jeg respekten for stedet.
Men denne historie er da bare endnu mere skræmmende...

Martin

28-06-2004 14:27 #8| 0

De er og bliver nogle stødere...
De skulle naturligvis have uddelt de 75.000$ til de tilbageværende 157 spillere fordelt efter chipcount.

28-06-2004 14:44 #9| 0

En ting er sikkert. Jeg har aldrig og kommer heller aldrig til at spille der.

Tak for info.

Synd Kagesen.

28-06-2004 14:47 #10| 0

Tak Supa. Det var lige de ord jeg ledte efter - er du tilbage i DK?

28-06-2004 17:30 #11| 0
OP

@planet - da jeg havde vundet de to monster pots havde jeg 13000 i chips og nummer 2 lå med små 6150 i chips, så jeg var godt foran.

@guti - ja det gælder alle deres sites.

@klaphat - ja jeg har sendt dem en mail, og har lige modtaget 100$ yderligere i kompensation, så de har i alt sendt mig 200$ og beklager turneringen og dens problemer.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar