Vi er lidt over avg, har 15K, avg. 11K. Intet read på villain, hans stack er over 20K.
Foldet til os i CO, vi raiser til 1800 med 600 i BB. Villain kalder som eneste i SB.
Flop K75 rainbow. (4200 i pot)
Han better 1200
Vi kalder?
Turn 4, ( 6600)
Han better nu 2K
Vi kalder?
River 2, (pot 10600)
Han better 4K, vi folder.
Aner ikke hvordan denne skal spilles....?
Prima100K, QQ mod overkort.
Jeg ville raise til 3k på floppet og folde hvis han stadig viser styrke.
Raise floppet, det er der du får billigst info. Han kan ikke reraise dig med andet end hænder der har dig slået.
I stedet for at calle 1200 på flop og 2000 på turn uden egentlig at vide hvor du står kunne du ha raiset til 3000 og vidst om din hånd var go eller ej. Og endda sparet 200! :D
Skagboens approach kan bestemt også bruges, jeg er nu ellers ret vild med din linje, og du kommer fint ud af den synes jeg..... den er svær.
Jeg vil dog klart mene, det ligner et "malkebet" fra avekatten 2 til venstre for dig.
Hehe, sidder du ved bordet, DS?
Han er vist 3 til venstre dog ;-)
Nein, helten sidder i CO og SB caller, så er der vel kun button imellem dem :D - nej jeg abekattelere i Mio-manden på stars 7700 og "on the run!" var også godt med i PPs 35K GP, men fik lige lavet en avekattestreg for meget.
Det var foresten den der 500K (dengang expekt var med i prima) jeg byggede min BR på - lol.
DOH, føler mig lidt dum nu ;-)
Men tror måske vi sad en før CO, ellers er han rykket en plads!?!
Det er ligesom på stars, de have lavet så man kan "Sit here" over alt på bordet, jeg plejer at forvirre mig selv ved at rykke rundt konstant og løbe fra blindsne!
LOL
Bump...