Når jeg spiller SnG"er får jeg ikke altid "request summary" boxen op efter spillet. Nogle der har samme problemer?
Rykkede så Party for nogle filer. Mærkværdigvis findes der åbenabrt mange måder at modtage dem på. Direkte i mailen (her findes der også forskellige måder udskriften er på, således at PT langtfra altid kan læse det), word, excel! og som en txt fil.
Da de ca 40% af gangene er ulæselige filer (for PT) må man rykke igen, og udover at man først skal igennem en mail, hvor man får forklaret at man kan hente historikken på ens harddisk (javist, bare ikke når man lukker bordet ned når man er slået ud), så kommer der ca halvdelen af gangene den fil man har spurgt om.
Modtog så i dag en fil der historisk har voldt mig mange problemer. Det fantastaske er at der i summaryet står en spiller på 2. pladsen, som slet ikke findes andre steder i filen, hvilket må siges at være godt gået.
Er der andre der oplever de problemer jeg gør, og ikke mindst, er der nogen der har løst det, så det går noget lettere?
Prob. med SnG summaries fra PP
15-12-2005 18:19
#1|
0
15-12-2005 19:02
#2|
0
Ja. Jeg har samme problemer med de HH"s jeg får tilsendt. Har heller ikke haft disse problemer før. (Får dog altid en mulighed for at requeste efter at jeg er slået ud.)
Jeg fatter ikke hvad der er galt og Pat fra PokerTracker, som jeg har haft en mailkonference med vedr. problemet, har heller ingen løsning.
På en eller anden måde har jeg fundet ud af at det er min Outlook (eller mit virusprogram), der forårsager det, tror jeg.
Løsningen er at jeg har oprettet en ny mailadresse, som jeg får mine HH"s på. Og så bruger jeg POP3 Email funktionen i PT istedet for. Det virker for mig.
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!