Problem m. pakkelevering vha. DPD

#1| 0

Jeg har bestilt noget på nettet, som DPD åbenbart skal levere til mig. Det er dog ikke så lige til. Jeg fik forleden et brev fra dem, hvor der står, at jeg skal gå ind på deres hjemmeside og få gensendt pakken ved at vælge "Pakkelevering".

Den mulighed findes ikke på deres hjemmeside. Og derudover er der ikke nogen stregkode eller noget referencenummer på det brev, jeg har modtaget - og på deres hjemmeside står der, at jeg skal logge ind vha. det. Alt, jeg har, er et pakkenummer. Det kan jeg ikke logge ind med.

Er der nogen herindefra, der har haft problemer med dette - og evt. har et løsningsforslag? Jeg orker ikke, at pakken sendes retur, når jeg ikke får svar fra deres support inden deadline i morgen (d. 8/6).

07-06-2011 01:37 #2| 0

Hvis du har pakkenummeret så prøv her:

85.10.198.195/vlis/start/insertShipmentNumber

Ellers ring til kundeservice 70 10 05 10

Jeg plejer at ringe til dem og aftale at jeg henter pakken på depotet selv da jeg arbejder tæt ved.

07-06-2011 01:56 #3| 0

tytyty

Det hjalp.

Det er lidt latterligt, at der står, at de har prøvet af aflevere pakken. Jeg var hjemme hele den dag, hvor de kom forbi med brevet. Lame.

07-06-2011 02:21 #4| 0

Ved mig har de altid sendt brevet med posten, så har du fået brevet eks en onsdag, har de nok prøvet at aflevere pakken mandag eller tirsdag. Det kan åbenbart bedre svare sig end at budet skal bruge tid på at skrive en seddel for den almindelige pakkepost gør det samme.

DPD er dog ikke så slemme synes jeg, UPS kan jeg ikke klare til gengæld... Kom engang hjem og fandt tilfældigvis en seddel i bunden af min opgang at de havde prøvet at levere forgæves. De gad ikke engang smide den ind ad brevsprækken. Ringede så til kundeservice for at aftale afhentning og fik fat i en svensker der ikke kunne forstå tallene på dansk. Heldigvis kunne jeg svensk men hvordan kan man ansætte folk til dansk kundeservice der ikke kan simpel dansk...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar