Problem: NETeller Card Balance

#1| 0

Når jeg går ind på min NETeller konto-side, for at tjekke min NETeller card balance, har jeg siden i forgårs fået at vide:
Service Currently Unavailable

Har i andre også det problem? Og hvis nogle har snakket med support er der så noget bud på hvornår det er oppe at køre igen? ...(Og ja, jeg har selv prøvet at tage kontakt til dem, men min mobil har ikke udlandstelefoni og deres live chat support er tilsyneladene ikke at oppe at køre pt.)

13-02-2007 14:47 #2| 0

du skal have god tålmodighed med live supporten! ventede 1/12; time den ene gang... kan desværre ikke sige det omkring "service....." da jeg pt. er på arbejde og ik har mulighed for at tjekke.

13-02-2007 15:41 #3| 0

Har samme problem og har haft det nogle dage... Har skrevet til dem, men har endnu ikke hørt noget...

13-02-2007 16:14 #4| 0

Har samme problem men min kort saldo skulle så os gerne være 0 så har ikk den store betydning for mig.

Ventede for en uges tid siden godt en time på online supporten men da den så var der var der os hurtigt svar.

13-02-2007 16:21 #5| 0

Neteller er pt meget "shaky". Har overført det meste af rullen til Ladbrokes.

Ladbrokes har imidlertid ikke meget spil (og de viser ikke hvor mange, der er logget ind), så måske de oz er ved at lukke forretningen!

Hvad gør vi?

13-02-2007 16:32 #6| 0

Har selv haft problemer med at overføre til netellercard i lørdags, men søndag virkede det igen

MVH

mepusica

13-02-2007 16:38 #7| 0

Tænker at jeg vil fodre mistroen lidt - har for 3 uger siden trukket penge ud til min bank konto og de er stadigvæk ikke kommet, men er trukket fra min Neteller account...

Men Neteller support lover at de nok skal komme, men at de bare er utroligt meget bagud...;-)

13-02-2007 17:09 #8| 0

@aimf
5 minutters ventetid er da ikke så galt.

@Alle
Card balance problemet har været her flere gange før, nogle gange har problemet varet et par uger. Det er ikke Netellers problem, det er deres underleverandør som har problemer, omend det naturligvis bliver Netellers problem. I kan til hver en tid få oplyst balancen via live chat, bare vær opmærksom på om de oplyser balancen i CAD eller i USD.

13-02-2007 17:57 #9| 0

Lone jeg tvivler på ladbrokes er igang med at lukke deres pokerforretning ;)

13-02-2007 18:01 #10| 0

Har ikke brugt mit Neteller kort før, men når man overfører penge til kortet, bliver de så fjernet fra den almindelige saldo?

13-02-2007 18:04 #11| 0

Jeps.

13-02-2007 18:05 #12| 0

Nåh ok - så kan sgu heller ikke overføre til kortet åbenbart...

Tak for svar...;-)

13-02-2007 18:06 #13| 0

Jeg havde fat i live supporten om det samme i dag. Jeg fik besked på, at de var ved at opdatere deres system, og at der ikke var tid på, hvornår det fungerede igen. Da jeg spurgte, om hun kunne oplyse mig om saldoen, blev jeg bedt maile for at få dette oplyst. Utroligt så lidt de er villige til i live supporten - konstant er deres svar bare, at man skal maile en specifik afd.

/Totti

13-02-2007 18:07 #14| 0

@ Genius
Ja, det gør de

Og mht dine tranfers til din bank, havde jeg det samme problem med at pengene var trukket af neteller (plejer at betyde at har ramt banken) men de var først på kontoen ca 2 uger efter..

13-02-2007 18:08 #15| 0

(og kan ikke flyttes tilbage, kan kun hæves via kortet).

13-02-2007 18:09 #16| 0

Jeg har fået oplyst min debit card saldo i live support adskillige gange :S

13-02-2007 18:11 #17| 0

Damn jeg synes det halter lidt hos dem... Absolut ikke godt for en neurotiker som mig...;-)

Hvis de så bare var lidt pro-aktive og informerede ud, så ville man sgu have det lidt bedre...

13-02-2007 18:20 #18| 0

Øhhh trak lidt skejser ud for en uge siden og de kom 4 dage efter ind på min konto.

Har også lige overført 1000 $ til en pokerclient og de kom 10 sekunder efter...

Så tror nu ikke der er de store problemer.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar