Har problemer med en indbetaling på Bestpoker. Er der andre som også har haft det?
Jeg satte den 26/1-10 47$ ind på Bestpoker, hvilket der også fremgår på min neteller account. Pengene er dog aldrig nået frem til min account på bestpoker.
(det skete i den periode hvor der var problemer på ongame)
I historikken hos bestpoker står der en indbetaling på 47$ den dag!
Jeg har kontaktet deres livesupport mange gange (mindst 10) og de skyder skylden på neteller. Neteller siger det er hos bestpoker det går galt.......
Hvad gør man her?
Vil pokernet hjælpe nu? Det er da trods alt en af de sider i henviser til.....
Mit nick derinde: fle9
Problemer med Bestpoker?
Det lyder godt nok underligt.
Det burde være muligt for dem, at finde ud af noget i fællesskab. Pengene forsvinder jo ikke bare.
Jeg tror bare du bliver nødt til at presse dem, og ellers bare håbe på, at der sker noget en dag, når de bliver trætte af dig :)
Jeg har prøvet forskellige taktikker.
Jeg har 4 gange ladet bestpoker spore dem.
Neteller har gjort det en gang - har endnu ikke hørt fra dem. (skete 10/2-10)
Den har jeg sendt 3-4 rykkere på uden at høre fra dem. Jeg skal sige at dette er første gang jeg bruger neteller (og selvfølgelig også sidste)
Min egen tanke omkring ovennævnte er, at Ongame har smidt dem væk - pga. alle de fejl de har haft. Det er ret underligt at der står en indbetaling i historikken på 47$.
Jeg har sendt alt materiale som begge sider har bedt om. Ingen har fundet pengene. Selv et Print Screen af min neteller account har bestpoker fået.
Jeg har gemt alle samtaler med både bestpoker og netellers support. Pt. kan jeg ikke komme igennem til netellers livesupport? Andre som har samme problem.
Personligt arbejder jeg i en dansk bank. Her forsvinder ingen $ (ud over dem der er lånt ud med hovedet under armen) - hvordan det sker på nettet fatter jeg ikke!? (
Nogle ideer til hvordan jeg får mit problem løst?
Hvis der i historikken står en transaktion på 47$ så betyder det jo at der har været en connection mellem bestpoker og neteller og overførslen er registreret. Idet at pengene ikke er ankommet på din bestpoker konto, er ikke længere dit problem, da det er en fejl der er opstået gennem brug af ongames aftale med neteller om overførsel af penge på nettet.
Så fat i bestpoker, evt. få email på en af deres danske managers hvis de har en sådan, ellers få mail på den pokeransvarlige, og så sæt ham ind i sagen.
Men gl med sagen, eneste andet alternativ jeg lige pt. kan se er at indsende klage til den instans som har udstedt bestpokers licens
Indtil nu er mit indtryk af både bestpoker og neteller, at det er mit problem. Neteller svarer ikke på de seneste mails herfra :-(
Jeg er lidt fustreret over at argumentation ikke er nok. Det er som om de ikke rigtig tror på mig!
Jeg ved ikke rigtig om næste skridt er at kontakte PN - for de henviser jo til dem! Jeg har prøvet kontakten til Bestpoker og Jens derinde har spurgt chefen! Jeg skal have svar fra neteller. De skriver bare ikke tilbage og jeg kan ikke få fat i deres livesupport!
En træls situation!
Jeg har efterhånden brugt meget tid på det!
En af mine talrige kontakter til livesupporten hos bestpoker.
info: Please wait for a site operator to respond.
info: You are now chatting with 'Jens'
info: Your Issue ID for this chat is LTK152032495696X
Jens: Welcome to Bestpoker / BestCasino / BestBingo Live Support. How may I assist you?
fle9: hello jens - its mee again
Jens: Hi
fle9: please look in my transaktion history
Jens: sure
fle9: you will find a transktion - 26/1 - 20.26 for 47$
Jens: No we have no transaction like that
fle9: see?
Jens: sorrr
Jens: sorry
Jens: I see it, looked in the wrong window.
fle9: okay - so the money is in the history - i have got my bonus, but no money?
Jens: The money hasnt arriwed to us.
fle9: the mail refers to an amount of 50$ and not 47$. And it is the wrong time Ongame looks at
Jens: Or to be correct, they have not arrived to Ongame
fle9: Why do i have a transaktion history of 47$?
Jens: They have looked at both transactions and noone have arrived. Cause NETeller havnt transfered the money.
fle9: I have tryed 7 times and its the only amount in the history
Jens: I´m sorry but that is NETeller that have not transfered the funds.
fle9: you have seen my mail - and the amount has left my acount at neteller. My money is at Ongame or Neteller - right? or just gone?
Jens: If you not beleive it just ask NETeller to contact ongame about the transfer and they will solve it together.
Jens: The money can not be gone.
fle9: i have allready done that - you just keep saying its the other parts fould
Jens: Probably they are in space between accounts so NETeller have to trace them.
fle9: i can tell you that i work in a bank in denmark. If one of my customers lost their money in the way i have - then i would helpe them - not just say it the other parts fould
Jens: Ongame have done what they can to trace the transaction you made and they can not find it. Therefor you have to solve it with NETeller or ask them to contact Ongame about it. Cause Ongame cant contact NETeller regarding your account. We do what we can to help you but we have done what we can at the moment.
fle9: If neteller says the same as they have done so far - should i just accept that Bestpoker or neteller has lost my money?
Jens: If you contact NETeller once more and tell them to contact Ongame to solve this and trace the transaction togheter and se if them solve the problem. After that I will contact my our account and see if we can find another solution.
info: Your chat transcript will be sent to [email protected] at the end of your chat.
fle9: ok - i'm going to do that
Her er mailen Neteller har sendt:
NETELLER
Fra: NEOVIA Financial PR Team ([email protected])
Sendt: 10. februar 2010 18:09:51
Til: [email protected] ([email protected])
2 vedhæftede filer | Hent alle vedhæftede filer (1,2 KB)
image001.gif (0,6 KB), image002.jpg (0,6 KB)
Dear Flemming,
Thank you for your E-mail.
I have sent an inquiry to the merchant regarding the status of your transfer request. It may take some time before the merchant can respond; your patience is appreciated. Please advise if you receive the funds before my follow up - this will prevent unnecessary inquiries to the merchant.
Please note we can only inquire with the merchant on your behalf - we cannot arbitrate or provide collection services.
Kind regards,
--------------------------------------------------------------------------------
Anca
Public Relations Agent (719)
[email protected]
Get answers fast with NETELLER Online Help at help.neteller.com
www.neteller.com
Prøvet at ringe til neteller? det er ofte mere succesfuldt en at kontakte dem pr. email.
Så er det prøvet. Jeg tror jeg er blevet blacklistet. Så snart jeg indtaster mit kontonummer, så beder de mig skrive på livechatten eller på mail og lægger så på :-(
Jeg har heller ikke længere mulighed for at bruge deres livechat :-(
Sgu en ringe service. Jeg har kopi af alt jeg har sendt og føler på ingen måde at jeg har været grov eller misbrugt deres tillid.
Det er bestemt sidste gang jeg bruger dem og kan ikke anbefale andre at bruge dem. Sjovt at det sker når der er problemer....