For ca. 1 måned og 1 uge siden, frøs Betfred pludselig min account pga. mistanke om chipdumping. Jeg spiller HU mod en person som jeg kender i virkeligheden, på nogle højere stakes end jeg normalt spiller derinde. Spiller normalt NL200 og vi spillede NL1000. Det var mig der gerne ville spille mod personen selvom det var udenfor min normale comfortzone, da jeg mener jeg har en betydelig edge over personen. Denne person er ikke prof, men blot en velhavende hobbyspiller. Jeg ender vores første session oppe med lidt over et buy-in, i vores anden session bliver min account så blokket da jeg er nede med lidt over et halvt buy-in. Min modstander spillede på Bet365 og fik også frosset sin account, men fik sine penge igen to dage senere. Jeg sidder nu over en måned senere, og min account er stadig blocked. Jeg har skrevet flere mails til dem, hvor de blot takker for min tålmodighed og siger at der er en investigation igang. Jeg skrev til dem sidst for en uge siden, og denne mail har de helt valgt og ignorere. Jeg har spillet derinde et halvt års tid gennem pokernets deal, og har raket meget derinde. Jeg kommer nok aldrig til at spille derinde igen efter denne her oplevelse, så mit mål er bare at få mine penge tilbage. Nogen der ved hvad jeg kan forvente, og evt hvad jeg kan stille op ? :(
Problemer med Betfred, hvad kan jeg gøre?
09-08-2009 15:26
#1|
0
09-08-2009 18:23
#3|
0
UL - Har du kontaktet pokernet? Går ud fra de gerne vil hjælpe deres brugere..
09-08-2009 20:15
#4|
0
MilasJ OP
Nej har jeg ikke, håbede lidt de kiggede med her, men kunne godt være jeg skulle sende en mail.. Tak for svaret.
09-08-2009 20:24
#5|
0
Som udgangspunkt er det netværket bag, altså Ipoker der undersøger sådanne påstande såvidt jeg ved.
Men derfor kan de enkelte skins jo godt rykke Ipoker i forskelligt tempo, og her tror jeg bestemt du skulle tage kontakt til PN gennem de normale kanaler (smid dem en mail)...
Og det burde du så nok have gjort for længst :)
Gl med det...
09-08-2009 20:43
#6|
0
Hej,
Skriv til mig på support (at) pokernet.dk, så kontakter jeg vores manager på mandag.
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!